Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu miestäsi. Mikä hänessä on juuri niin ihanaa, ettei

Vierailija
26.05.2014 |

pois tahtoisi päästää ikinä!

Toisessa ketjussa joku murehti, että Suomessa ei tunnu olevan enää yhtään kunnollista ja kunnioittavaa puolisoa, kaikkea negatiivista kuulee aamusta iltaan. Kertokaa vastavetona ihania tarinoita siitä millaisia miehet ovat, kun ovat sittenkin ihania, lempeitä, rakastavia, hyviä isiä ja komeitakin vielä.

MInulla on maailman tavallisimman näköinen, keski-ikäinen ja kovasti kajuuntunut, vähän harmaantunutkin ukko. Puhuu hiljaisella ja lämpimällä äänellä. Se on yhtä hellä kuin hänen kätensäkin, joilla silittää ja halaa lapsia ja minua samoin.

Tavattoman tunnollinen ja ahkera työnsä suhteen. Ei ole koskaan pois, vaikka on ollut samalla työnantajalla 25 vuotta. Ei ikinä valita töihin lähtemisestä, vaikka kuinka väsyttäisi. Kantaa tilipussin "kotiin" ja tekee kaikkensa, että perhe pärjäisi ja olisi katto pään päällä. Arvostaa sitä, että voin olla kotona lasten kanssa.

Musikaalinen ja älykäs hän on, siksi yhteistä tekemistä ja keskusteluja riittää. Rakastan hänen hullunkurista mielikuvitustaan. Viihdyn yhä vain vuodesta toiseen myös vällyjen välissä, mielikuvitus taitaa yltää sinnekin ;)

Kaikkein kaunein piirre on lapsirakkaus. On ihanaa katsella isää, joka sylittää, leikittää, halaa, suukottaa, kylvettää, naurattaa, hoivaa hellyydellä  joka ikinen päivä. Lapset tykkäävät isästään ja isä kaikista heistä.

Tykkään hänestä ihan kauheasti, tahdon rakastaa ja olla yhdessä niin kauan kuin saamme yhteisiä vuosia. Tahdon elää hänen kanssaan ihan tavallista elämää, vaikka se onkin välillä raskasta ja niukkaa. En oikeastaan paljoa muuta kaipaakaan. Jos jotakn saisin toivoa, niin tahtoisin lomamatkan joskus jonnekin aurinkoon... Ja yhden naispuolisen kaverin. Kaikkeen muuhuin hän riittää.

Kyllä Suomessa on hyvä miehiä. Hiljaisia, tavallisia, joukkoon sulautuvia ainakin.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyny lukee ko ekan ko hanat aukes. Rakkaus on ihanaa!

Vierailija
42/103 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävän paras puoli on se, että arvostaa elämässä samoja asioita kuin minä ja meillä on yhteiset päämäärät. Seuraavaksi parhaita puolia:

1. HYMY

2. KOMEA

3. ÄÄNI

4. LIHAKSIKAS

5. AUTONA BMW

6. HYVÄ SUUTELIJA

7. TYYLIKÄS

8. HALUAA AINA

9. PITKÄ

10. HYVIN TOIMEENTULEVA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:29"]

Mieheni on komea viisikymppinen, pitkä, lihaksikas ja voimakas. Hän pitää hyvää huolta itsestään ja toteuttaa toiveitani myös ulkonäössään.

Voin luottaa mieheeni täysin. Hän on turvallinen, ei koskaan jättäisi minua pulaan. Auttaa minua aina kaikessa. Olen liikuntavammainen ja mies on luvannut vaikka kantaa minua, jos en muuten pääse johonkin, mihin haluan mennä. Tunnen oloni hänen kanssaan turvalliseksi.

Mies on hyvä sängyssä. Hän toteuttaa fantasioitani ja huolehtii kiitettävästi minun nautinnostani. Hän kokeilunhaluinen.

Mieheni tekee kotihommia pyydettäessä ja pyytämättäkin. Hän huolehtii ihanasti lapsistamme.

Mieheni on tosi kiltti, kohtelias ja huomaavainen. Hän on hyvä työssään, arvostettu työpaikallaan.

Olemme olleet yhdessä 28, 5 vuotta ja olen ihan järjettömän rakastunut mieheeni. Hän on paras ystäväni. Olen onnellinen mieheni kanssa!

[/quote]

:') <3

Vierailija
44/103 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee ruokaa, huolehtii lapsestamme, on huomaavainen sängyssä, muistaa olla tarvittaessa sopivasti lapsellinen, pitää huolta kunnostaan, on nuorekas nelikymppinen, tekee kovasti töitä, on säästäväinen ja tekee perusteellisia ja viisaita valintoja.

Vierailija
45/103 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ihan arkinen asia lämmitti niiiiin paljon mieltäni. Mies oli menossa iltavuoroon töihin, eikä ehtinyt lasten kevätjuhliin pitkän edestakaisen matkan takia. Itsellenikin tuli turhan kiire, kotiin jäi suoranainen hyrskynmyrsky ja tiskit ja kaikki. Kun sitten juhlan jälkeen soitin hänelle töihin pikaisesti kuulumisia tokareista, sain kuulla, että oli tehnyt kotiin valmiiksi ruuan odottamaan ja siivonnut kaiken.

AAAAAH! Miten ihanaa tulla kotiin väsyneiden lasten kanssa!

Vierailija
46/103 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on hauska. Nauran hänen jutuilleen joka päivä. Mitä vanhemmaksi tulemme, sitä enemmän arvostan hänen kykyään hassutella. Hän saa myös muut ihmiset nauramaan ja on nokkela keskustelija, jota tällaisen vähän hitaamman supliikin on ilo kuunnella.

Mieheni osaa piristää minua myös kun olen olen surullinen. Häntä kiinnostaa aina, miten voin, ja hän toivoo minulle aina kaikkea parasta. Eikä hän ole koskaan sanonut minulle mitään loukkaavaa, koko yhdessä olomme aikana. Hänen kanssaan olen täysin turvassa. Luotan häneen ihan täysin, kaikessa. Hänen kanssaan saan voimaa, rentoudun ja lataudun vielä enemmän kuin missään muussa ihmissuhteessa.

Minusta hän on niin komea. Välillä vaan ihailen hänen profiiliaan ja silmiään! Rakas ihminen näyttää ihan eri tavalla kauniilta omissa silmissä kuin kukaan muu!

Seksi on iso meitä yhteen liimaava asia. Itse asiassa en ole ollut kenenkään muun kanssa, mutta se on minusta vain ihanaa. Välillämme on tosi paljon kipinöintiä edelleen. Seksiä on niin monenlaista, tämän saman miehen kanssa. Välillä rajua, välillä herkkää, välillä kikattamista ja painia... 

t.Kohta 11 vuotta yhdessä ja ensimmäinen lapsi haaveissamme juuri nyt :)

Vierailija
47/103 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:53"]

Mieheni on hauska. Nauran hänen jutuilleen joka päivä. Mitä vanhemmaksi tulemme, sitä enemmän arvostan hänen kykyään hassutella. Hän saa myös muut ihmiset nauramaan ja on nokkela keskustelija, jota tällaisen vähän hitaamman supliikin on ilo kuunnella.

Mieheni osaa piristää minua myös kun olen olen surullinen. Häntä kiinnostaa aina, miten voin, ja hän toivoo minulle aina kaikkea parasta. Eikä hän ole koskaan sanonut minulle mitään loukkaavaa, koko yhdessä olomme aikana. Hänen kanssaan olen täysin turvassa. Luotan häneen ihan täysin, kaikessa. Hänen kanssaan saan voimaa, rentoudun ja lataudun vielä enemmän kuin missään muussa ihmissuhteessa.

Minusta hän on niin komea. Välillä vaan ihailen hänen profiiliaan ja silmiään! Rakas ihminen näyttää ihan eri tavalla kauniilta omissa silmissä kuin kukaan muu!

Seksi on iso meitä yhteen liimaava asia. Itse asiassa en ole ollut kenenkään muun kanssa, mutta se on minusta vain ihanaa. Välillämme on tosi paljon kipinöintiä edelleen. Seksiä on niin monenlaista, tämän saman miehen kanssa. Välillä rajua, välillä herkkää, välillä kikattamista ja painia... 

t.Kohta 11 vuotta yhdessä ja ensimmäinen lapsi haaveissamme juuri nyt :)

[/quote]

Unohdin ihan sanoa, että teemme kotihommat yhdessä. Ruuan tekeminen yhdessä on ihanaa. Välillä hän kultaisena laitta vaikka iltapalaa, jos minua väsyttää.

Olemme tosi tasa-arvoiset noin ylipäänsä. Mieheni on ihanan herkkä ja pohdiskelemme yhdessä vaikka mitä. Herkkä,  ja silti niin miehekäs, että välillä melkein vähän huimaa hänen otteissaan. 

Niin, hän tykkää suutelemisesta kovasti ja on siinä hyvä<3

t.83

Vierailija
48/103 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
49/103 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella komea, hauska ja saa mut aina nauramaan, vastuuntuntoinen ja rehti ja anteeksiantava ja ymmärtävä ♡

Vierailija
50/103 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen pakkaus ulkos ja sisältä. Pienetkin teot saavat minut välillä pysähtymään ja tajuamaan onneni <3

Vierailija
51/103 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

♡  Tää on niin ihanan positiivinen ketju, että olisi kiva lukea lisää ihania juttuja ihanista miehistä.

Vierailija
52/103 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakas, intohimoinen ja isokyrpäinen.

Vierailija
53/103 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
54/103 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä muutaman vuoden. Hän on minun paras ystäväni ja paras toinen puoliskoni.
Ajattelee parastani, tekee hyvää ruokaa ja järkestää minulle eväät jos hän on poissa. On erossa olessamme minuun yhteydessä päivittäin, vain kysyäkseen mitä minulle kuuluu.
Haluaa läheisyyttä ja antaa hyvänyön suukon joka ikinen yö, jonka olemme yhdessä viettäneet.
Saatamme sanoa saman lauseen samaan aikaan. Nauramme yhdessä.
Välittää minusta aidosti.
On niin tyylikäs ja huoliteltu. Kiinnostunut muodista ja matkustelusta.
Hän on minulle enemmän kuin <3

Vierailija
55/103 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on.. Komea. Kaikkien mielestä. Olen edelleen hämmentynyt siitä että hän valitsi minut kaikkien mallien ja muiden joukosta. Hän on pitkä, tumma, harteikas, vahva, ja erittäin hyvin varustettu.;-)
Hän kertoo joka päivä, kuinka paljon rakastaa, ja tulee aivan yhtä äkkiä suukottelemaan ja puristelemaan persettä, ja sanomaan ihania asioita. Käytökseltään hän on hauska, ilkikurinen, hämmentävä ja suloinen.
Hän kohtelee minua kuin tärkeintä aarrettaan.
Hän on myös ihana isä. Hän rakastaa lastamme ihan silmittömästi, ja on todella lempeä ja rakastava.
Tekee maailman parasta ruokaa.

Vierailija
56/103 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua pitää lukea aina, kun palstalla alkaa epätoivo iskeä ihmisten rumuuden takia. Ehkei sittenkään kaikki ole niin synkkää.

Vierailija
57/103 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa mua ylikaiken ja kohtelee mun lapsia kuin omiaan! Perhe menee kaiken edelle. Koskaan ei tule kinaa kotitöistä, neuvottelematta tekee suurimman osan niin saan aikaa lapsien kanssa.

Mieletön kroppa, lihakset saanut ruumiillisella työllä. Upea musta tukka ja seksikäs katse ja pitkät ripset (latino)

Hemmottellee mua paljon :)

Vierailija
58/103 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin oma-alotteinen. Korjaa ja siivoaa kaikenlaista ilman sanomista saatika muistuttelua.

Hyvä sängyssä, ottaa minut huomioon kunnolla.

Hyvä huumorintaju. Saa minut hymyilemään huonoina/kiireisinäkin päivinä ja muistamaan ettei kaikki ole niin vakavaa.

Jaksaa kuunnella, kun välillä on paljon asiaa vaikka keskellä yötä. Villempiäkään ideoitani ei lyttää vaan saattaa lähtä jopa mukaan ideoimaan.

Ottaa lapseni huomioon. Vaikka lapsi ei hänen biologisesti olekaan, niin kohtelee kuin omaansa ja osallistuu kasvatukseen.

Vierailija
59/103 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
60/103 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni (poikaystäväni kuulostaa paremmalta) on tosi komea ja söpö sekä pitkä. Hän hassuttelee ja on hauska, heittää ihan tajuttoman tyhmää läppää koko ajan, että melkein hävettää nauraa niille :D Tästä hänessä tykkään.