Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu miestäsi. Mikä hänessä on juuri niin ihanaa, ettei

Vierailija
26.05.2014 |

pois tahtoisi päästää ikinä!

Toisessa ketjussa joku murehti, että Suomessa ei tunnu olevan enää yhtään kunnollista ja kunnioittavaa puolisoa, kaikkea negatiivista kuulee aamusta iltaan. Kertokaa vastavetona ihania tarinoita siitä millaisia miehet ovat, kun ovat sittenkin ihania, lempeitä, rakastavia, hyviä isiä ja komeitakin vielä.

MInulla on maailman tavallisimman näköinen, keski-ikäinen ja kovasti kajuuntunut, vähän harmaantunutkin ukko. Puhuu hiljaisella ja lämpimällä äänellä. Se on yhtä hellä kuin hänen kätensäkin, joilla silittää ja halaa lapsia ja minua samoin.

Tavattoman tunnollinen ja ahkera työnsä suhteen. Ei ole koskaan pois, vaikka on ollut samalla työnantajalla 25 vuotta. Ei ikinä valita töihin lähtemisestä, vaikka kuinka väsyttäisi. Kantaa tilipussin "kotiin" ja tekee kaikkensa, että perhe pärjäisi ja olisi katto pään päällä. Arvostaa sitä, että voin olla kotona lasten kanssa.

Musikaalinen ja älykäs hän on, siksi yhteistä tekemistä ja keskusteluja riittää. Rakastan hänen hullunkurista mielikuvitustaan. Viihdyn yhä vain vuodesta toiseen myös vällyjen välissä, mielikuvitus taitaa yltää sinnekin ;)

Kaikkein kaunein piirre on lapsirakkaus. On ihanaa katsella isää, joka sylittää, leikittää, halaa, suukottaa, kylvettää, naurattaa, hoivaa hellyydellä  joka ikinen päivä. Lapset tykkäävät isästään ja isä kaikista heistä.

Tykkään hänestä ihan kauheasti, tahdon rakastaa ja olla yhdessä niin kauan kuin saamme yhteisiä vuosia. Tahdon elää hänen kanssaan ihan tavallista elämää, vaikka se onkin välillä raskasta ja niukkaa. En oikeastaan paljoa muuta kaipaakaan. Jos jotakn saisin toivoa, niin tahtoisin lomamatkan joskus jonnekin aurinkoon... Ja yhden naispuolisen kaverin. Kaikkeen muuhuin hän riittää.

Kyllä Suomessa on hyvä miehiä. Hiljaisia, tavallisia, joukkoon sulautuvia ainakin.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ensimmäinen kumppanini, jota minun ei ole tarvinnnut koskaan hävetä missään tilanteessa. Hän on älykäs ja tilannetajuinen, osaa aina löytää oikeat sanat kenen tahansa ihmisen kanssa. Vaikka olisi umpihumalassa, ei ole nolo ja ärsyttävä!

Hän on ihanan feministi, saattaa närkästyä jostain naisia koskevasta tasa-arvo-ongelmasta enemmän kuin minä, ei voi hyväksyä mitään naisten väheksymistä sukupuolen vuoksi.

Hän on aina ystävällinen kaikille ja kohtelee ihmisiä kunnioittavasti. Avaa ovia sekä naisille että miehille, saattaa antaa pummaavalle puliukolle euron pari ja toivottaa tsemppiä. Ei ikinä uhoa tai pullistele, ei ole rasisti tai homofoobikko, ottaa ihmiset ihmisinä.

Voisin keskustella hänen kanssaan viikon putkeen, meillä on aina jutun juurta ja mielenkiintoisia aiheita, luetaan molemmat paljon ja seurataan maailman menoa lehdistä. Olemme myös parhaita ystäviä, ja nautimme toistemme seurasta eniten. Useinkaan emme edes biletykseen kaipaa muuta seuraa, vaan kittaamme kahdestaan viiniä, rakennamme drinkkejä, kuuntelemme musiikkia, tanssimme ja parannamme maailmaa. Kuuntelee minua ja ottaa haaveeni ja unelmani tosissaan. Hulluimmankin idean äärellä alkaa pohtia ja suunnitella, miten se olisi mahdollista toteuttaa.

Kokkaa joskus ja osallistuu kotitöihin, on maalta joten osaa paljon sellaisia taitoja, jotka nykymiehillä on hakusessa, esim. laskea verkkoja, korjata autoja, nikkaroida ja rakentaa. Taitava oikeastaan kaikessa mihin ryhtyy. Hänen kanssaan on turvallinen olla eikä jää sormi suuhun koskaan, ainakaan pitkäksi aikaa :)

Ei peittele tunteitaan, eikä ole koskaan loukannut minua tai sanonut minulle pahaa sanaa. Heikkoihin kohtiini, jotka hän tietää, ei ole iskenyt edes pahimman riidan aikana. Puhu minusta kuulemma kauniisti myös selän takana ja toisinaan hän tuntuu vieläkin näkevän minut nuorena kaunottarena joka olin kun näimme ensimmäistä kertaa. En tiedä onko hän huomannut minulle tulleen 15 kiloa ja 15 vuotta lisää, vaikuttaa siltä että ei.

Hän on ihana ja rakastan häntä. Tietenkin hänessä on huonotkin puolensa, mutta ne eivät paljoa merkitse eivätkä ole tämän ketjun aihe :)

Vierailija
102/103 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 20:31"]Mun miehellä on maailman seksikkäin ääni. Usein hän lukee minulle iltaisin ääneen (mitä tahansa: kirjaa, lehteä..) koska tietää minun nauttivan siitä. Aamuisin hän saattaa herättää minut laulamalla, rakastan myös hänen lauluääntään.

Rakastan hänen välittömyyttään ja ryhdikästä seisoma-asentoaan. Rakastan miten hän ottaa minut sohvalla kainaloon ja suukottaa niskaa.
[/quote] munkin mies lukee iltasatuja mulle! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajat: oletteko katkeria, kun itse ette omas tälläosiä miehiä vai mikä on? :D