Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat kuulemasi aivopierut?

Vierailija
26.05.2014 |

Mikä on käsittämättömin juttu, jonka olet kuullut jonkun toisen sanovan aivan tosissaan? Minä olin tänään Kajaanilaisessa ruokakaupassa kuulemassa seuraavanlaista. Puhujana oli teinityttö:

"Siis Jyväskylä? Onko se joku ihan pikkunen paikkakunta? Onko se jossakin Kajaania pohjosemmassa?"

Ai kamala, en ole vieläkään toipunut järkytyksestä.

Kommentit (584)

Vierailija
121/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 10:27"]

Nainen on käymässä kolme viikkoa aiemmin kuolleen pikkulapsensa haudalla ja vastaan tulee tuttava ja toteaa "Ihan turhaan sinä tuota noin paljon suret. Onhan sinulla muitakin lapsia, mutta minultapa kuoli ainoa koira ja se vasta rankkaa onkin!"

[/quote]

Tottahan se on. Kuluttaisi suremiseen menevän ajan ja energian eläviin lapsiinsa

[/quote]

No ottais m'lkku uuden koiran. Niitähän riittää, turha surra siis.

Vierailija
122/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 10:27"]

Nainen on käymässä kolme viikkoa aiemmin kuolleen pikkulapsensa haudalla ja vastaan tulee tuttava ja toteaa "Ihan turhaan sinä tuota noin paljon suret. Onhan sinulla muitakin lapsia, mutta minultapa kuoli ainoa koira ja se vasta rankkaa onkin!"

[/quote]

Tottahan se on. Kuluttaisi suremiseen menevän ajan ja energian eläviin lapsiinsa

[/quote]

No ottais m'lkku uuden koiran. Niitähän riittää, turha surra siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 00:46"]

- Parisuhde-pelissä kysyttiin mikä on puolisosi lempi-ominaisuus seksipartnerissasi? Mies vastasi silmää vinkaten "takaapäin" ja huone hiljeni.

[/quote]

No on tuo kysymyskin kyllä aika omituinen. Siis jos mun puoliso olisi vaikka Masa, niin tuo kysymyshän menisi näin: "Mikä on Masan lempiominaisuus seksipartnerissasi?"

Tarkoitetaanko tuolla "seksipartnerillasi" sitten Masaa vai Penaa, jonka kanssa mulla on salasuhde?

Vierailija
124/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaveri pohti tuossa, miksi Suomi on aina lätkän MM-kisoissa, muttei vaikkapa futiksen. En jaksanut oikaista, että kas ihan todennäköisyys syistä, kun lätkää satutaan pelaamaan vain 10 maassa ja futista 190 maassa. 

Vierailija
125/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaveri pohti tuossa, miksi Suomi on aina lätkän MM-kisoissa, muttei vaikkapa futiksen. En jaksanut oikaista, että kas ihan todennäköisyys syistä, kun lätkää satutaan pelaamaan vain 10 maassa, ja futista taas noin 190 maassa. 

Vierailija
126/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 10:39"]

Varatuomari on korkeampi kuin tuomari.

[/quote]

Mikä on totta. Voi teidän lapsukaisten yleisivistystä :D

Vierailija
127/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion käynyt kaverini luulee vieläkin, että Martti Luther ja Martin Luther King ovat sama henkilö. 

Vierailija
128/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 01:02"]

Yks kaveri pohti tuossa, miksi Suomi on aina lätkän MM-kisoissa, muttei vaikkapa futiksen. En jaksanut oikaista, että kas ihan todennäköisyys syistä, kun lätkää satutaan pelaamaan vain 10 maassa ja futista 190 maassa. 

[/quote]

Pakko tunnustaa, että en ole tiennyt/ajatellut tuota. Olen vain miettinyt, että Suomi pärjää lätkässä, koska se sattuu olemaan talviurheilulaji ja täällä on hyvät olosuhteet harjoitella sitä jo pienestä pitäen. En ole ajatellut, että se on syynä menestymiseen, että sitä tosiaan pelataan vain noin harvassa maassa.

No, enpä kyllä urheilua seuraakaan. Mulle kaverisi tokaisu ei olisi ollut aivopieru, olisin varmaan vaan ihmetellyt mukana. :D Aina oppii jotakin uutta. :)

Vierailija
129/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:22"]

Vietimme iltaa mieheni, mieheni kaverin ja hänen tyttöystävänsä kanssa illallisen äärellä, ja puheenaiheeksi nousi kotiemme sisustaminen. Noh, aiheeksi nousi, josko kierrätyskeskuksista voisi löytää täydennystä omaan sisustukseen. Siihen mieheni kaverin tyttöystävä (tunnetusti hieman höpsö, mutta hyväntahtoinen kuitenkin) tokaisi, että "En mä ainakaan mistään kierrätyskeskuksista hakisi mitään huonekaluja, koska miettikää kun niissä on voinut istua somaleita, vammasia ja muita", ja aloitti hervottoman avoimen ja sellasen viattoman naurun, ikäänkuin mitään kyseenalaista ei olisi ollut koko kommentissa. Itselleni nousi niin hirveä myötähäpeä, että hymyilin vaikeasti, katsoin alas ja vilkaisin muita, jotka olivat myös hiiren hiljaa ja pälyilivät toisiaan. Hänen mies siinä sitten toppuutteli tulipunaisena... "Anna... heh.. mitä sä nyt tollasia hei...". Aivopieru tämä oli siksi, että hän ei tuntunut kirkkailla silmillään edes ymmärtävän, mitä outoa kommentissa oli. 

[/quote]

Joo vammaisia ei saa loukata mutta on totta että niissä on saattanut istua somaleita eli kannattaa varoa.

Vierailija
130/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana aivopieru. Tuliko aivot pierun mukana housuihin vai pierasko aivot kuplia päähän? Ylikuultu ilmaisu. Terv mielensäpahoittaja

Vierailija
131/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 09:53"]

Eräs luuli että englanti on "Lontoon murretta". Vähän nauratti.

[/quote]No se on kyllä ihan perus"vitsi" että englannin kieltä sanotaan lontoon murteeksi.

[/quote]

Milloin tosia asiosta on tullut aivopieruja. Kyllä olemassa olevat lapset menee kaiken muun edelle. Heillä on edelleen oikeus kodin turvaan ja hoivaa vaikka suru on perhettä kohdannut.

[/quote]

Mikä tosiasia se on, jos se kuollut lapsi oli vaikkapa perheen ainokainen? Eikä sureminen ole pahasta, vaan todella tärkeää, myös mahdollisten sisarusten kannalta. Eli aivopieru, mikä aivopieru, vielä isompi väittää sitä tosiasiaksi.

Vierailija
132/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 00:46"]

- Parisuhde-pelissä kysyttiin mikä on puolisosi lempi-ominaisuus seksipartnerissasi? Mies vastasi silmää vinkaten "takaapäin" ja huone hiljeni.

[/quote]

No on tuo kysymyskin kyllä aika omituinen. Siis jos mun puoliso olisi vaikka Masa, niin tuo kysymyshän menisi näin: "Mikä on Masan lempiominaisuus seksipartnerissasi?"

Tarkoitetaanko tuolla "seksipartnerillasi" sitten Masaa vai Penaa, jonka kanssa mulla on salasuhde?

[/quote]

Joo siis kirjoitin sen epäselvästi, anteeksi. Kysymys esitettiin siis miehelle näin: Mikä ominaisuus sinussa on Tiinan mielestä kaikista seksikkäintä?

Vierailija
133/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis onko tiikereitä oikeasti olemassa?"

Työkaveri, 23 vuotta. Piin elämä -elokuvan yhteydessä. Oli kai luullut tarueläimiksi, kun ei ollut koskaan sellaista nähnyt. Opiskelee yliopistossa.

Vierailija
134/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 10:35"]

Keskenmenon jälkeen empaattisesti lausuttu "Se oli Jumalan tahto".

[/quote]
En usko, että lausuja tarkoitti tällä mitään ilkeää/pahaa, päin vastoin yritti omalla tavallaan lohduttaa, varsinkin jos asian sanonut oli vanhemman ikäpolven ihminen. Silloin aikoinaan ei lääketiede ollut todellakaan nykykantimissaan, ja kuolleisuus oli niin syntymättömillä, lapsilla kuin aikuisillakin aivan toista kuin nykyään. Silloin myös ihmiset uskoivat Jumalaan aivan toisella tavalla kuin nykyään, ehkä juuri siksi, että ne lasten kuolemat ja muut asiat joille ei silloin voitu paljon mitään, oli saatava itselleen selitettyä/lohdutettua sillä, että se on "korkeammassa kädessä".

Vierailija
135/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan keskustelut ylipäänsä, enkä puhuisi aivopieruista vaan rehellisesti pieruista, joiden mukana tulee lusikallinen/kauhallinen.

Vierailija
136/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:08"]

Tästä on nyt pari viikkoa:

Sanoin sukulaiselle jos poikani ei olisi syntynyt etuajassa niin laskettu päivänä vauva syntyisi tyttönä. Sukulaiseni oli niin vakavisaan ja tosikko ja kyseli voiko tuo olla totta.

Vieläkin tänä päivänä nauraan niin että mahaan sattuuu :)

[/quote]

Jospa hän enemmänkin epäili mielenterveyttäsi.

Vierailija
137/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 18:57"]Ooksä yhtä lihava ku ennenki, tuttavan suusta kuultua kun soitti eikä ollu nähty n vuoteen.

[/quote] anteeksi, se olin minä. Olin humalassa ja hävettää :(

Vierailija
138/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:28"]

MIksi alapeukut? Eikö yleissivistykseen kuulu tuntea pk-seudun kaupunkeja vaan ainoastaan sen ulkopuolisia?

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:49"]

Monet Oulua pohjoisempaa pk-seudulle tulevat ovat luulleet että Espoo ja Vantaa ovat Helsingin kaupunginosia.

[/quote]

[/quote]

Alapeukutin koska pohjoisen ihmisenä en usko että täällä ollaan sen tietämättömämpiä pk-seudun kaupungeista kuin muuallakaan Suomessa. Helsingin ytimen ulkopuoliset kaupunginosat sen sijaan voivat olla monille sijainniltaan hämäriä. 

Vierailija
139/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:49"]Monet Oulua pohjoisempaa pk-seudulle tulevat ovat luulleet että Espoo ja Vantaa ovat Helsingin kaupunginosia.

[/quote]

No mutta onhan ne kaupunkeja. Se että ne ei kuulu Helsingille on ihan pikkuseikka minusta. Koko tämä sydeemi näissä Hesan viereisissä "kaupungeissa" on ihan weird. Asun itse Espoossa ja minusta on naurettavaa kutsua koko aluetta yhdeksi kaupungiksi. Sanan oikean merkityksen raiskausta.

Vierailija
140/584 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 00:36"]

no joo, minä en ainakaan muista, että oltaisiin koskaan opiskeltu koulussa suomen maantietoa. myönnän, että on noloa, että en todellakaan osaa sijoittaa juuri tuota jyväskylää kartalle... pitäisi kai itse jaksaa opetella, vaikka koulussa sitä ei vaadita. osaan kyllä sijoittaa kaikki mailman maat kartalle, hassua miten maantiedon opetuskin on suunniteltu

t.lukiolainen

[/quote]

Pitäisikö ihan uskoa että kaikki maailman maat osaat sijoittaa kartalle oikeisiin paikkoihin, mutta et tiedä missä on Suomen Ateena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi