Menee heti maku noista nettideiteistä
Olenko ainoa, joka ei jaksa sitä pitkää kirjeenvaihtoa ja jauhamista ennen kasvokkain tapaamista. Muutama päivä tunnettu _netissä_ ja mies heti aamulla piippaa ekan kerran hyvät huomenet kaunokainen, puolen päivän aikaan kyselee, joko sitä lounas on syöty ja illalla sitten niitä hiton viestejä vaikka kuinka. Jos sovitaan esim maanantaina, että nähdään torstaina, niin mun mielestä ois ok ehkä muutama viesti vaihtaa ennen tapaamista. Mutta nytkin tuo yksi deittiehdokas on tänään viestittänyt erikseen, että huomenna on huono sää, tänään hän söi grilliruokaa ja nyt istuu sohvalla jne.
Mä saan aina noi hiton riippakivet! Maku menee, kun ei ole mitään jännitystä vaan heti kaikki kortit pöytään ja ollaan niin arkisia kuin kymmenvuotinen pariskunta voi olla.
Mä kävin kerran viime vuoden keväänä yksillä treffeillä ja sen puolen tunnin aikana tämä mies oli huomannut että ollaan sielunkumppaneita, kävi ostamassa mun lempijuomaa, olisi halunnut tavata vielä samana iltana uudestaan vaikka sanoin että siskoni tulee yöksi mun luo. Kun ilmoitin että en tuntenut ihan samalla tavalla, haukkui mut ja kaikki naiset alimpaan helvettiin.
Siihen loppui mun dettideittailu.