Kiinnititkö huomioita Soinin epäsiistiin olemukseen
Taitaa Soini joutua liian koville, habitus oli väsyneen resupekan näköinen. Parta ajamatta, puku roikkui, väsynyt katse
Jos jätetään politiikka poissa ja katsotaan miehiä Katainen, Stubb, Soini olemusta, niin eri sarjoissa painivat
Toivotaan Soinille lepoa, virkistystä ja itsekuria syömiseen, niin jaksaa painaa isänmaan puolesta pidempään ilman sydänkohtausta
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:15"]En. Olen jo tottunut siihen.
[/quote]
Noista Soini on eniten ihmisen näköinen.
Te ette vissiin muista, että Soini meinasi yhdessä vaiheessa jo heittää henkensä väsymyksen takia?
Olen samaa mieltä, että noin iso ylipaino on valtava riski, mutta vähän rajaa nyt näihin juttuihin, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:31"]
Herra Soini oli oikein Charmikkaan näköinen mies. Tukkakin oli tyylikkäästi laitettu. Suomiämmät valittaa, kiiltokuvaporvarit on perseestä!
[/quote]
Mitäköhän vaikka virolaiset tai ruotsalaiset "ämmät" mahtaa ajatella Soinin habituksesta? Innostuvat?
Kyllähän Soini aika väsyneeltä näytti. Hänen pitäisi pitää itsestään parempaa huolta, eikös hänen sydäntään ole jotenkin jo operoitukin? Ja kun vaimo on lääkäri, luulisi että tietoa terveellisistä elintavoista saisi yllin kyllin ihan siitä vierestä?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:33"]
Minusta oli aika outoa, että tuli vaalivalvojaisiin parta ajamatta. Oli todellä epäsiistin näköistä. Aiemmin on ollut siisti.
[/quote]
Parransänki on nyt muodissa, ymmärrätkö?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:15"]En. Olen jo tottunut siihen.
[/quote]
Noista Soini on eniten ihmisen näköinen.
[/quote]
Ihan tavallisen näköistä porukkaa muutamaa tyyppiä lukuunottamatta. Etenkin nuo vanhat miehet, miltä niiden pitäisi muka näyttää? Typerää, että jonkun puoluekanta vaikuttaa jo muka sen ulkonäköönkin. Lapsellista.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:44"]
Timo Soinin koskettava puhe :)
[/quote]
Nauroin ääneen. Kiitos, piristit surkeaa päivääni!
ja ahtisaariko ei ollut ylipainoinen? mitä te yhdestä rivipersoonasta välitätte, ahtisaarivalas oli oikein hyvä suomikuvan kiillottaja.
Naisedustajien ulkonäöstä saa keskustella, mutta Soinista ei saisi sanoa mitään.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:20"]
En kyllä ymmärrä miksei Soini ole saanut painoa hallintaan. Sinänsä merkityksetöntä mutta vaikuttaa paljon imagoon.
-Mies 29v-
[/quote]
Imagosta viis, mutta paino on iso terveysriski. Siihen Timo voisi itse vaikuttaa, muihin stressitekijöihin (vastuu, Teukka ja muut kansanedustajat, persu+facebook ym) ei juurikaan.