Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä haluaa vauvan mutta ei kihloja?

Vierailija
26.05.2014 |

Ongelmani on ihan outo, eli olen ollut muutaman kuukauden poikaystäväni kanssa, ja olemme tosi rakastuneita. Hänellä on  vauvakuume ja hän haluaa vauvan, ja olemmekin antaneet alusta asti vauvalle luvan tulla jos on tullakseen (minulla on yksi lapsi jo ennestään joten asia on itselläni hanskassa, ts. tiedän mitä vanhemmuus on ja jaksaisin hoitaa toisenkin lapsen). Lisäksi itselläni on myös vauvakuume.

Olen tuossa vähän niinkuin vihjaillut poikaystävälle sekä myöskin suoraan puhut, että kihloihin voisi olla kiva mennä, kun vauvakin on työn alla. Ollaan puhuttu että joskus mennään vielä naimisiin. Haluaisin olla kihloissa nykyiseni kanssa, koska se lisäisi turvallisuudentunnetta ja sitoutumistunnetta, juurikin siksi että raskaus on mahdollinen hetkenä minä hyvänsä (epäilen jo olevani raskaana...). Miehellä taas ei tunnu olevan kiirettä kihloihin ja en halua alkaa painostamaan häntä kihloihin vaan hänen pitäisi tajuta kun olen asiasta useamman kerran maininnut. Mitä teen?

Olen 26v ja hän 30v.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 14:44"]

Sanoisin sille etten tee lapsia random vastaantulijoitten tai vaihtuvien poikaystävien kanssa. Vain aviomiehen.

[/quote]

Vähän myöhäistä lähteä tälläisellä uhkailemaan, kun on itsensä jo myynyt halvalla.

Vierailija
22/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs vässykkä sulla on kun puhuttelet 30v miestä poikaystävänä ?

Molemmat vaikuttaa hieman epäkypsiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko tyttöparka tietää mitä on oikea arki? 3kk ajan teidän suhde on ollut pelkkää mainitsemaasi kiihkoa ja alkuhuumaa..ei mitään todellista arkea. Kaikilla on arki tuossa vaiheessa onnellista :D et voi tietää toimiiko uusioperheenne enää 6kk kuluttua.

Toivon että et oo raskaana.. mutta jos oot niin toivottavasti oot varautunut olemaan kohta kahden lapsen kanssa yksin.

Vierailija
24/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 14:51"]

Mikäs vässykkä sulla on kun puhuttelet 30v miestä poikaystävänä ?

Molemmat vaikuttaa hieman epäkypsiltä

[/quote]

Luultavasti me molemmat ollaan hiukan lapsellisia ihmisiä. Meillä on lapsellista sekoiluhuumoria, hassuttelemme paljon ja tarvitsemme toisiamme. Ei se silti tarkoita sitä että olisi vastuuton eikä osaisi huolehtia esim. omista lapsistaan. Ja pakkohan mun on sitä kutsua mun poikaystäväkseni kun ei se avomies/aviomieskään ole, ja "miesystävä"-termi taas tuntuu jotenkin liian vanhahtavalta sanalta.

Ja en ole muuten yh vaan minulla on lapseni isän kanssa yhteishuoltajuus. ja vaikka olisinkin yh niin en kokisi silti olevani sen huonompi ihminen kuin kukaan muukaan. :)

Ap

Vierailija
25/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 14:47"]

Voi jessus..ootko oikeesti 26? Vaikutat jotenki todella lapselliselta.

Vai että oikein kiihkeää 3kk jälkeen..joka suhteessa on kiihkeää alkuaika. Mitäs sitten parin vuoden päästä kun kiihko laimentunut..heivaatko taas äijän pihalle ja aloitat vääntämään uutta pentua uuden.miehen kanssa kun on niin kiihkeää?

Grow up.

Mitä ne kihlat tota teidän tilannetta muuttaisi?

[/quote]

Kihlat konkretioisi minulle sen että mies oikeasti haluaa joskus naimisiin. Kiire vihille ei ole, mutta se konkretisoisi sen, että se tulee tapahtumaan vuosien kuluessa.

Ap

Vierailija
26/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näitä lukiessa niin haluaisin tulla hetkeksi teidän nössönaisten nahkoihin, ja sanoa teidän miehille että se oli sitten siinä. Mies ei ole rakastamisen arvoinen mies jos ei kosi, kihlaa ja vie vihille rakastamaansa naista. Jos ei tee niin ei joko rakasta tarpeeksi tai on idiootti keskenkasvuinen pikkupoika jonka pikkupojan pippeliä ei oikea nainen ota sisäänsä.

Vierailija
27/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ihmetellä miksi yksinhuoltajia haukutaan...tällaiset ap:n kaltaiset holtittomat naiset jotka lisääntyvät puolituntemattomien kanssa pilaavat niiden fiksujen ja kunnollistenkin yh:den maineen.

Vierailija
28/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin viime syksynä raskaaksi kolme kuukautta tapailemalleni miehelle. Olen vauvasta iloinen, mutta mulle oli alusta asti selvää että niin lyhyen suhteen aikana en ole miestä oppinut tuntemaan tarpeeksi hyvin perustaakseni perhettä hänen kanssaan. Vauva ja minä elämme omaa elämäämme, miehestä ei ole kuulunut koko odotusaikana kuin kerran. Olen 30 ja pärjännyt sekoamatta miesten kanssa, kun olen alusta asti tietoinen siitä mitä valinnoistani voi seurata ja että kannan itse vastuun lapsistani. Mulle on aivan sama mitä muut ajattelee siitä, että esikoiseni isällä ja minulla on yhteishuoltajuus toimivalla viikko-viikko -systeemillä, ja kuopus on ns yksin minun. Voimme koko porukka hyvin ja kaikki on kunnossa :) Miehiä en kaipaa ja elämä on tasapainossa. Kuulostaa tosi epärealistiselta että noin lyhyen tuntemisen jälkeen olisi hyvät saumat perustaa yhdessä perhe, en osaa sanoa. Sitä yritän kertoa, että jos itsekin pärjää eikä ole riippuvainen toisista eikä odota/vaadi heiltä mitään voidakseen hyvin ja selvitäkseen, voihan sitä tehdä radikaalejakin valintoja. Moni hankkii lapsen yksin, se on ihan ok. Mutta pitää tosiaan olla valmis olemaan yksin. Itse en kaveripohjalta kokisi tuntevani miestä oikeastaan yhtään, ihmiset ovat usein parisuhteessa niin erilaisia kuin muuten.

Vierailija
29/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 15:01"]

Ei kannata ihmetellä miksi yksinhuoltajia haukutaan...tällaiset ap:n kaltaiset holtittomat naiset jotka lisääntyvät puolituntemattomien kanssa pilaavat niiden fiksujen ja kunnollistenkin yh:den maineen.

[/quote]

En ole yksinhuoltaja, edelleenkään.

Ap

Vierailija
30/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosta mitään tule. Se haluaa koukuttaa sut nopeasti vauvalla, mutta ei oikeasti pysty katsomaan pitkälle tulevaisuuteen ja miettimään sitoutumista. Ette voi vielä tuntea toisianne riittävän hyvin. Sinä saatat olla ahdistuneisuushäiriöinen neurootikko ja miestä odottaa tuskaisat vuodet sun hoitovastaisuuden kanssa. Tai hän voilla nisti tai väkivaltaisen kodin kasvatti, joka uskoo, että rakkaus Omaan Lapseen korjaa haavoja. Mutta sitten se oikeasti nostattaakin ne traumat pintaan, hän ei hadlaa tilannetta ja fyysinen väkivalta pärähtää käyntiin juuri ennen viimeistä kolmannesta raskaudesta.

Useimmiten kiirehtijöillä on jotain salattavaa. On ristiriitaista ryhtyä panemaan vauvaa alulle ja kautta rantain keskustella avioliitosta. Kihlauksella voit pyyhkiä persettäsi, ne lupaukset eivät tänä päivänä muuta paina kuin muutaman vuoden lykkäyksen lopulliselle aviokammolle. Sitten sulla on kaksi kakaraa eri isille ja olet tuhlannut parhaat vuotesi kohdata elämäsi rakkaus. Elareita ei kuulu tai kypsymätön isi ei jaksa ottaa sitä lastansa tapaamiseen. Kun sillä on niin vaikeeta tai menee niin hyvin sen uuden muijan kanssa.

Typeryyksien typeryyden olet tehnyt. Tuskin juuri te olette tuhkimotarinasta, vaikka sitä luulisitte kaikkien muiden kaltaistenne kevytsuhteilijoiden kanssa.
Muistat nämä sanani sitten, kun on jo liian myöhäistä ja helvetti on irti.

Lisäksi vaikka ette kumpikaan olisi riskikumppaneita, niin olet tyrinyt korttisi tuossa avioitumispelissä. On tehtävä tiettäväksi omat vaatimukset ja taso, tällainen suhde ja ilman avioliittoa ei ole jatkoa, jos niin haluat. Miksi ostaa koko lehmää, kun saa ilmaiseksi maidot ja vasikankin..

Vierailija
31/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 15:04"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Älä jaksa saivarella! Mutta mitä muutakaan noin lapselliselta toisaalta voisi odottakaan.  Tehkää nyt parivuotta töitä vakaan talouden eteen jne...aikuistutte vähän ja saatte asuntolainoja yms pois.

Vierailija
32/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa kesästä ja toisistaan tämä kesä :) siirtäkää vauva/kihlat myöhemmäksi.

Vierailija
33/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 15:04"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Älä jaksa saivarella! Mutta mitä muutakaan noin lapselliselta toisaalta voisi odottakaan.  Tehkää nyt parivuotta töitä vakaan talouden eteen jne...aikuistutte vähän ja saatte asuntolainoja yms pois.

[/quote]

Työelämässä ollaan oltu molemmat jo vuosia ja asuntolainoja ei ole. Talous on vakaa molemmilla.

Ap

Vierailija
34/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veljet teitä idiootteja vastaajia, osaatteko edes lukea? Ap on tuntenut miehen kolme vuotta. Jos ap olisi kirjoittanut tänne heti, että on tuntenut miehen kolme vuotta, niin teidän typerät virtenne olisivat soineet ihan eri tavalla. Nyt täällä on ilmeisesti pari kolme katkeraa akkaa räkyttämässä, että ap:n pitäisi kasvaa, että ap on lapsellinen, että ap on vaikka mitä, mutta hieman erilailla kirjoitettu aloitusviestiin he olisivat kimittäneet kuorossa kuinka miehen nyt pitäisi kiirehtiä ja jaxuhaleja... Joo, hajotkaa rauhassa siellä kurjuuteenne...

Vierailija
35/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

33: No mitä se ap tänne kirjoittelee, jos kaikki on niin hienosti: on tunnettu kolme vuotta ja silleen.

Mutta niinkuin näkyy, ap ei saa mieheltä sitä, mitä haluaa, eli avioliittoa.

Vierailija
36/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 15:41"]

33: No mitä se ap tänne kirjoittelee, jos kaikki on niin hienosti: on tunnettu kolme vuotta ja silleen.

Mutta niinkuin näkyy, ap ei saa mieheltä sitä, mitä haluaa, eli avioliittoa.

[/quote]

Luultavasti saisin kihlat heti jos alkaisin puhua asiasta koko ajan, perustelisin ja vaatisin, mutta se ei tosiaan ole se tapa jolla haluan sen asian saavuttaa. Siksihän kirjoitin tänne, että mitä kannattaisi tehdä, että saisin miehen itsensä tajuamaan että miten oleellista se tässä tilanteessa on. Ilman painostusta tms.

Ap

Vierailija
37/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkäähän nyt. Eihän meillä olis pariskuntia satuhäät ohjelmaan ilman ap:n kaltaisia!!

Vierailija
38/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 14:35"]

30-vuotias on "poika"ystävä?

[/quote]Aika monella viiskymppisetkin on poikaystäviä...

Kai tuo avaus on provo. Parin kuukauden tuttavuuden kanssa vauvaa tekemässä ja turvaa kilhoista.

Mitä ihmeen tarvetta tuollaisten tarinoiden keksiminen tyydyttää?

Vierailija
39/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla noin vaikeaa, aikuinen ihminen. Jos haluat sen äijäs kanssa naimisiin niin senkus kosit. Vaikka osa idiootteista naisista muuta olettaakin, niin miehet ei oo mitään saatanan itämaantietäjiä eivätkä hekään osaa lukea ajatuksia. Joten KOSI ite.

Vierailija
40/46 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 15:33"]

Voi veljet teitä idiootteja vastaajia, osaatteko edes lukea? Ap on tuntenut miehen kolme vuotta. Jos ap olisi kirjoittanut tänne heti, että on tuntenut miehen kolme vuotta, niin teidän typerät virtenne olisivat soineet ihan eri tavalla. Nyt täällä on ilmeisesti pari kolme katkeraa akkaa räkyttämässä, että ap:n pitäisi kasvaa, että ap on lapsellinen, että ap on vaikka mitä, mutta hieman erilailla kirjoitettu aloitusviestiin he olisivat kimittäneet kuorossa kuinka miehen nyt pitäisi kiirehtiä ja jaxuhaleja... Joo, hajotkaa rauhassa siellä kurjuuteenne...

[/quote]Kannattas varmaan opetella kirjoittamaan. No provoja harvoin suunnitellaan hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan