Ehdotin avovaimolle avosuhdetta
Parisuhteessa on ollut jo pari vuotta liian vähän seksiä. Suurin osa aloituksistani torjutaan. Olen puhunut asiasta jo pitkään mutta mitään muutosta parempaan ei ole tullut. Naiseni mielestä seksiä ei voi harrastaa silloin jos ei huvita. Seksin harrastaminen silloin olisi hänen mielestään raiskaus. Seksiä siis harrastetaan ainoastaan silloin kun häntä huvittaa. Minulle riitti ja ehdotin avovaimolle avosuhdetta jossa saa käydä tyydyttämässä seksuaaliset tarpeensa muualla. Hän suuttui eikä suostunut. Hänen mukaan se johtaisi automaattisesti eroon ennemmin tai myöhemmin.
Kotona ei saa tarpeeksi seksiä eikä sitä saa hakea muualtakaan. En tiedä mitä tekisin. Eroanko, tyydynkö tilanteeseen vai haenko seksiä sitten ilman lupaa muualta.
t. mies26
Kommentit (50)
Eroa ja ota joku toinen, mutta älä petä, siu nainen kuitenkin täysin ymmärrettävistä syistä ei halua sinua enää.
eroat. ei kannata lähteä pettämään, vaimo sanoi ettei suostu avosuhteeseen. onko vaimo sanonut ettei ole haluja? silloin voi olla kyse myös hormonaalisista häiriöistä, jolloin voisi olla lääkärikäynnin paikka. mutta toisaalta jos seksiä ei koskaan ole ollut paljon niin sitä tuskin on odotettavissakaan..
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 00:04"]
Oletko yrittänyt lämmitellä naistasi seksiin ja muutenkin antaa läheisyyttä? Ei pelkästään seksin tähtäämisellä vaan muutenkin; koskettelua, hierontaa, kehumista, romanttista illallista jne. Voisi toimia. Ehkä naisestasi tuntuu ahdistavalta jos suoraan kysyt seksiä ja ei ne haluat aina syty samantien pelkästä ehdotuksesta. Kannattaa vakavasti puhua asiasta ja että mietit opa eroa asian suhteen. Parisuhdeterapiassa käynti?
[/quote]
Olen yrittänyt järjestää kivaa ohjelmaa ja on se joskus satunnaisesti toiminutkin. Monesti se on vain päätynyt illalla lauseeseen "nukutaan nyt vain". Pettyy vain moninkertaisesti jos erikseen pitää koko päivä yrittää että ehkä saa "palkinnon" tai sitten ei saa. Olo tuntuu kuin olisi koira. Ei tunne itseään kovin halutuksi kotona vaikka muualla naiset tuntuvat minusta tykkäävän. Pettänyt en kuitenkaan ole.
t.mies26
Kaikki muut naiset on ihania ja oma kohtelee mielestäsi kuin koiraa? Aika helppo ratkaisu minusta tähänkin ongelmaan.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 00:01"]Parisuhteessa on ollut jo pari vuotta liian vähän seksiä. Suurin osa aloituksistani torjutaan. Olen puhunut asiasta jo pitkään mutta mitään muutosta parempaan ei ole tullut. Naiseni mielestä seksiä ei voi harrastaa silloin jos ei huvita. Seksin harrastaminen silloin olisi hänen mielestään raiskaus. Seksiä siis harrastetaan ainoastaan silloin kun häntä huvittaa. Minulle riitti ja ehdotin avovaimolle avosuhdetta jossa saa käydä tyydyttämässä seksuaaliset tarpeensa muualla. Hän suuttui eikä suostunut. Hänen mukaan se johtaisi automaattisesti eroon ennemmin tai myöhemmin.
Kotona ei saa tarpeeksi seksiä eikä sitä saa hakea muualtakaan. En tiedä mitä tekisin. Eroanko, tyydynkö tilanteeseen vai haenko seksiä sitten ilman lupaa muualta.
t. mies26
[/quote]
Pitää etsiä sellainen kumppani, jonka kanssa halut edes suurin piirtein kohtaavat. Jos ilman lapsia on jo noin kuivaa, voi myöhemmin varautua jopa vuosien kuivuuteen. Kyllä vaihtaminen kannattaa jos ero haluissa on valtava. Se muuttaa lopulta koko suhteen ankeaksi valtapeliksi.
No mun mielestä sun avovaimo on ihan oikeassa ja sun vain pitää kunnioittaa sen itsemääräämisoikeutta. Ei kaikki pysty seksiin ilman halua ja miksi pitäisikään. Muutenhan siinä sallii ikään kuin raiskata itsensä. Mun mielestä kuka vaan pystyy olemaan ilman seksiä kunhan masturboi jos rakastaa toista muuten tarpeeksi. Eri asia joa hakeekin parisuhteelta vain seksiä kuten ilmeisesti sä teet.
Minulla tilanne oli sama, paitsi että olen itse nainen ja mies pihtasi. Tuntui siltä, että olenko tehnyt jotain ällöttävää tai muuten olen vastenmielinen.. Mies kielsi että vika olisi minussa. Lopulta päätin erota ja huomasin, että oli hyvä ratkaisu, ei ole tarvinnut sen jälkeen ilman seksiä olla eikä minussa ilmeisesti olekaan mitään vikaa. Paitsi ehkä naiseksi haluan aika usein, jos se lasketaan viaksi.
Edellisen kirjoittajan kanssa sama tarina... Lähes sanasta sanaan. Paitsi olen mies. ja elämä nykyään HYMYILEE!
En usko, että avovaimosi seksihalut mitenkään dramaattisesti lisääntyvät vuosia kestäneessä suhteessa, joten mielestäni molempien kannalta olisi parempi erota ja etsiä sopivammat kumppanit.
Jos avovaimosi käyttää e-pillereitä tai muuta hormonaalista ehkäisyä, kannattaa kokeilla jättää pois. Voi viedä täysin halut.
Olen vielä nuori. Älä jää roikkumaan suhteeseen, jossa seksihalut ovat noin pahasti erilaiset. Katkeroidut ja muutut kiukkuiseksi ajan myötä.
Nimimerkillä, kokemusta on...
Pakko sanoa että ymmärrän vaimoasi täysin. Se on kuule harva nainen, jota kiihottaa esileikkinä vonkaaminen, kiristys, uhkailu ja painostaminen.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 00:30"]
Jos avovaimosi käyttää e-pillereitä tai muuta hormonaalista ehkäisyä, kannattaa kokeilla jättää pois. Voi viedä täysin halut.
[/quote]
Avovaimo käyttää ehkäisyimplantaattia joka on käsivarressa. Itsekin epäilin että haluttomuus voisi johtua tästä. Olen ehdottanut että implantaatti poistetaan. Avovaimo ei suostunut. Sillä ei kuulemma ole vaikutusta hänen seksihaluihin.
Minun mielestä kondomiehkäisyn aikaan meillä oli enemmän seksiä.
Muutenkin tuntuu että nainen on todella omahyväinen ja itsekäs minua kohtaan. Tuntuu että minun toiveet ja ehdotukset tyrmätään ja hän tekee asiat asiat juuri niin kuin hänelle itselle sopii. Muille ihmisille on kuitenkin mieliksi ja tekee kaikenlaisia palveluksia.
t.mies26
Tänään tarjoutui tilaisuus jäädä ylitöihin. Ylityöt kestää huomiseen aamuun asti. Nainen odottaa minua kohta saapuvaksi kotiin. Kohta varmaan soittaa minulle ja kysyy missä olen. Olenko ihan sairas jos en vastaa puhelimeen ja hiippailen aamulla kotiin valehdellen että olen ollut jonkun toisen naisen luona harrastamassa yöllä seksiä? Tuo naisen haluttomuus syö niin rankasti itsetuntoa, että tekisi mieli näyttää mihin tuo seksittömyys lopulta johtaa. Kaikkein eniten tässä ahdistaa se että nainen ei ole valmis edes yrittää tehdä haluttomuudelleen mitään (esim. kokeilla ehkäisykapselin poistoa). Hoitaisi minut edes suullaan tai käsillään jos kokee yhdynnän haluttomana olleessaan raiskaukseksi.
kirjoittaja nor 47 on siis mies26 eli ap
Olen 29 vuotias nainen joka pitää seksistä. Nyt 4 vuotta kestäneen seurusteluni aikana aluksia seksiä oli joka päivä ja useita kertoja. Alkuhuuman hälvettyä määrä väheni noin 3 kertaan viikossa.
Noin vuosi sitten minulla oli paljon ylitöitä ja stressiä töissä. Tämä näkyi myös makuuhuoneessa. Tunsin haluttomuutta miestäni ja kaikkia muitakin miehiä kohtaan. En juurikaan edes masturboinut. Jossain kohtaa tajusin että en enää puhu muusta kuin töistäni ja elämä oli: Töihin, kotiin, kotiaskareita, nukkumaan, töihin...
Pahimpina hetkinä minäkin tunsin jokaisen mieheni kosketuksen seksin vonkaamiseksi ja se sai jotenkin halut jopa vähenemään. Toisaalta, aina kun seksiä oli niin nautin siitä kyllä kovasti. Mutta tunnelmaan pääseminen oli hankalaa.
Vaihdoin viime syksynä uuteen työtehtävään ja tunsin saaneeni itseni takaisin. Stressiä ei enää juurikaan ole ja jopa ruokakaupassa tekee mieli puristaa mun miestä pyllystä, ihan vaan koska se näyttää niin hyvältä ;)
Onko sinun toisellapuoliskollasi stressiä töissä tai opiskeluissa? Minulla se ainakin vaikutti aika paljon.
Oletko yrittänyt lämmitellä naistasi seksiin ja muutenkin antaa läheisyyttä? Ei pelkästään seksin tähtäämisellä vaan muutenkin; koskettelua, hierontaa, kehumista, romanttista illallista jne. Voisi toimia. Ehkä naisestasi tuntuu ahdistavalta jos suoraan kysyt seksiä ja ei ne haluat aina syty samantien pelkästä ehdotuksesta. Kannattaa vakavasti puhua asiasta ja että mietit opa eroa asian suhteen. Parisuhdeterapiassa käynti?