Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotin avovaimolle avosuhdetta

Vierailija
26.05.2014 |

Parisuhteessa on ollut jo pari vuotta liian vähän seksiä. Suurin osa aloituksistani torjutaan. Olen puhunut asiasta jo pitkään mutta mitään muutosta parempaan ei ole tullut. Naiseni mielestä seksiä ei voi harrastaa silloin jos ei huvita. Seksin harrastaminen silloin olisi hänen mielestään raiskaus. Seksiä siis harrastetaan ainoastaan silloin kun häntä huvittaa. Minulle riitti ja ehdotin avovaimolle avosuhdetta jossa saa käydä tyydyttämässä seksuaaliset tarpeensa muualla. Hän suuttui eikä suostunut. Hänen mukaan se johtaisi automaattisesti eroon ennemmin tai myöhemmin.

Kotona ei saa tarpeeksi seksiä eikä sitä saa hakea muualtakaan. En tiedä mitä tekisin. Eroanko, tyydynkö tilanteeseen vai haenko seksiä sitten ilman lupaa muualta.

t. mies26

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma miehen kanssa. Häntä ei huvittanut seksi. Lopulta tuli ero, kun mies lähti toisen mukaan. Itse vaan ajattelin, että olisi pitänyt erota 10 vuotta aikaisemmin.

Eli lähde, halut pitää kohdata, ei tollasessa pihtaamisessa ole mitään mieltä. Nyt ex-miehelläni on kunnon pihtarinainen ja niillä menee tosi hyvin. Kumpikin heistä hiplaa mieluummin tablettia kuin toisiaan:-)

Mulla taas mies, joka tykkää pöllyttää peittoja:-)

Kaikki tyytyväisiä!

Vierailija
42/50 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt yleisesti ottaen on melkoisia pihtareita. Seksiä käytetään vallan välineenä ja jonkinlaisena palkintona. Itseä ällöttää moinen ajatus. Parisuhteeseen kuuluu seksi ja sitä kuuluu antaa ja saada. Jos ei kotona saa, hakee jostain muualta. Näin on fakta. Ja olen itsekin nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Siis jos haluat seksiä.

Nykyinen naisesi ei ehkä koskaan halua lähellekään yhtä paljon seksiä kuin sinä. Tai hänellä saattaa mennä "itsensä löytämiseen" vielä 15 vuotta - se tarkoittaa 15 vuotta sinulle 90% selibaatissa.

Onneksi maailmassa on riittävästi myös halukkaita naisia. Elämänlaatusi parane järkyttävästi vaihtamalla toiseen naiseen/naisiin ja nythän osaat jo varoa pihtareita.

Vierailija
44/50 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Itse olen nainen joka kärsii liian vähäisestä seksistä avioliitossa. Rakastan kuitenkin miestäni ja olen viime vuosien aikana vähä vähältä hillinnyt seksuaalisuuteni minimiin. Nykyisin en enää tee aloitteita eikä oikein huvittaisi silloinkaan jos mies niitä harvoin tekee. Muuten elämä on mallillaan, olen tyytyväinen seksinpuutteesta huolimatta, joten en itse halua erota mutta en suosittele tällaista elämää kenellekään.

Vierailija
45/50 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minä ainakin arvostan suuresti, että tosissasi pohdit ratkaisua ongelmaan etkä vain eroa tai lähde pettämään. Ymmärrän myös hyvin tunteen siitä, että olisit mukamas vastenmielinen, kun toista ei kiinnosta. Ei varmasti mitenkään mukava tunne ja syö itsetuntoa. Syyt seksittömyydelle voivat kuitenkin olla niin hirmuisen moninaiset, ettet luultavasti tule vastausta täältä palstalta löytämään. Jos parisuhteenne on kunnossa ja syy ei löydy sieltä, niin kannattaisiko tuoda selvästi esiin -- ihan rautalangasta vääntäen -- että kärsit tämänhetkisestä tilanteesta monin tavoin. Et saa halujasi tyydytettyä, itsetuntosi laskee, ja ylipäätään joudut tällaisia asioita miettimään. Ehkä voisitte yhdessä miettiä ratkaisua. Voi hyvinkin olla, että teillä on hyvin erilaiset halut. Seksiin ei syty kuitenkaan käskystä, vaikka nainen jopa haluaisikin mieliksesi. Ehkä tuollaisessa tilanteessa ne kaikenlaiset seksikaupan vehkeet olisivat poikaa? Tai fantasioista puhuminen? Tai mitä tahansa, jotain mistä nainen tykkäisi ja syttyisi?

Vierailija
46/50 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eroa. 

Ei se tuosta paremmaksi muutu muuten.

Vierailija
47/50 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ongelma mutta mies pihtaa.

Puhuttiin viikonloppuna asiasta kun oli taas iso riita. Vauva kuukauden ikänen ja mies ei ole tehnyt elettäkään siihen suuntaan että haluaisi minua turhauttavaa ja tunnen itseni hyvin rumaksi ja vastenmieliseksi.

Hakisin muualta jos ei olisi lasta ja moraalia.

Aina on ollut joku hyvä syy jonka olen uskonut ja aina hän on sanonut asian korjaantuvan kun se ja tämä on kunnossa. Noh se ja tämä on kunnossa kun mutta seksiä ei vain näy!

Turhauttaa ja haluaisin lähteä tästä suhteesta, koska miehelle ei avoinsuhde kelpaa, mutta sitten hän sanoikin, että jos nyt lähden hän käy joka päivä ettei vauva unohda häntä. Enkä todellakaan halua lapsen unohtavan häntä enkä halua heitä vieraannuttaa ikinä! Siksi kai olen tässä surkeassa tilanteessa siihen asti, että lapsi on sen ikäinen että pystyy jo olla viikonloppuja isänsä luona.

Vierailija
48/50 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet jo ehdottanut avointa suhdetta avokillesi, niin peli on jo menetetty ja paluuta ei ole. Ero on ainoa vaihtoehto.

Vierailija
49/50 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 00:04"]

Oletko yrittänyt lämmitellä naistasi seksiin ja muutenkin antaa läheisyyttä? Ei pelkästään seksin tähtäämisellä vaan muutenkin; koskettelua, hierontaa, kehumista, romanttista illallista jne. Voisi toimia. Ehkä naisestasi tuntuu ahdistavalta jos suoraan kysyt seksiä ja ei ne haluat aina syty samantien pelkästä ehdotuksesta. Kannattaa vakavasti puhua asiasta ja että mietit opa eroa asian suhteen. Parisuhdeterapiassa käynti?

[/quote]

Jos ei pidä seksistä seksin takia niin antaa olla. Tuollainen hemmetin kosiskelut ja suostuttelut ovat naurettavia kun ollaan parisuhteessa. On päivänselvää että kun ollaan parisuhteessa niin harrastetaan seksiä. Ei ehkä joka päivä, mutta joka viikko ainakin.

Vierailija
50/50 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 14:06"]

Entä jos tilanne olisi toisin päin ja vaimoke haluaisi avointa suhdetta, olisiko ap:n helppo vastata suoralta kädeltä kyllä? Olisiko ajatus vaimoke hässimässä muita ok?

[/quote]

Aika montaa miestä tämä ajatus suorastaan kiihottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi