G: Minkälainen kesä teille on tulossa?
Meillä on edessä tosi kiva kesä. Päästään vihdoinkin muuttamaan omakotitaloon ja viikon päästä alkaa 6 viikon loma, jessss!!!! Käydään lomalla ajelemasaa ympäri suomea ja sukuloimassa ja sitten ollaan vähän aikaa mökilläkin saunomassa ja uimassa!!!!♡
Ihana kesä edessä!!! ♡
Kommentit (34)
Ensi lauantaina alkaa koko perheen loma, kestää koulujen alkuun asti. Muutama viikko ulkomailla, pari viikkoa mökillä, reissu Helsinkiin ja ehkä joku muu kotimaan lyhyt reissu. Käydään huvipuistoissa, ostetaan valtavasti mansikoita ja muutenkin vietetään hauskaa aikaa yhdessä. Kiva kesä tulossa!
Huono kesä. Tapan itseni kesäkuussa todennäköisesti. Säälin kovasti lastani ja hänen isäänsä, mietin miten pärjäävät sen jälkeen. Mutta pahempi on jos olen elossa.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 11:35"]Huono kesä. Tapan itseni kesäkuussa todennäköisesti. Säälin kovasti lastani ja hänen isäänsä, mietin miten pärjäävät sen jälkeen. Mutta pahempi on jos olen elossa.
[/quote]
Mutta lapselleni on onneksi tiedossa huvipuistoreissuja kesäksi, saa olla maalla mummolasaa yms, että ei pienen tarvitse ikävöidö minua sitten niin kovasti
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 11:35"]Huono kesä. Tapan itseni kesäkuussa todennäköisesti. Säälin kovasti lastani ja hänen isäänsä, mietin miten pärjäävät sen jälkeen. Mutta pahempi on jos olen elossa.
[/quote]
No huh huh
Ihan tavallinen, olemme kotona koko kesän. Saatan itse tehdä autolla 1-2 matkaa sukulaisten luokse, otan mukaan yhden lapsen kerrallaan. Toiveisiin ja haaveisiin kyllä kuuluu jokin puuhaandia... Olisi ihanaa vihdoinkin tehdä lomamatka jonnekin pienten lasten kanssa ja leiriytyä kahdeksi-kolmeksi yöksi. Tuo on lähinnä rahakysymys, sitä ei kyllä ole.
Eniten jännittää kesän fyysinen raskaus. En oikein jaksa enää nostella ja siirrellä isoksi kasvaneita lapsia (pyörätuoleja 2kpl), vaikka apuvälineitä onkin. Epäilyttää, ettei oma kroppa enää kestä tätä kesää, selkä ja nivelet kovilla. Tarvitsisin hoitoavustajan.
Odotan kaikkein eniten kotipihan touhuja ja lähiuimarannoilla käymistä!
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 11:32"]Ensi lauantaina alkaa koko perheen loma, kestää koulujen alkuun asti. Muutama viikko ulkomailla, pari viikkoa mökillä, reissu Helsinkiin ja ehkä joku muu kotimaan lyhyt reissu. Käydään huvipuistoissa, ostetaan valtavasti mansikoita ja muutenkin vietetään hauskaa aikaa yhdessä. Kiva kesä tulossa!
[/quote]
Oletko ope?
Me hankittiin kanoja joten käydään vaan pikareissu powerparkissa. Syyslomalla sit ulkomaille
Vielä kuukausi töitä ja sitten alkaa 5 viikon loma. Ei vielä mitään suunnitelmia.
Koko kesä töissä, juhannuksen tienoilla alkaa muutto paritaloon, menemme naimisiin heinäkuussa. Kaikki menee juuri niin kuin on suunniteltu, hieno kesä tulossa! :)
Heinäkuussa kahden viikon loma, muuten olen töissä. Päivät ovat onneksi vain noin 6-tuntisia. Kunnostetaan mökkiämme aina kun ehditään ja ollaan paljon ulkona. Samalla takaraivossa vähän stressaa gradu, jota suunnittelin tekeväni kesällä, mutta taitaapa syksylle venyä.
Kesäloma loppuu ensi viikon jälkeen, eli loppuvuosi tiukasti töissä. Viikonloput menee nukkuessa. Että ei mitään suunnitelmia.
Mukava toivottavasti. Edessä kuuden viikon loma, josta 4 viikkoa miehen kanssa yhtä aikaa. Luvassa mökkeilyä,veneilyä Päijänteellä, talkootyötä, Tallinna ja pari viikkoa Espanjassa. Lapset sen ikäisiä että matkustelua ja oleminen vaivatonta.
Huono. Sossut eivät suostuneet purkamaan huostaanottoani vieläkään, joten olen tämänkin kesän narsistisen ihmisen (sijoituspaikkani ohjaajan) orjana. Jos tämä kesä on samanlainen kuin viimevuotinen, niin tulen saamaan vain pari vapaata päivää jatkuvasta siivoamisesta ja puutarhatöistä, ja nämä vapaapäivät tulevat olemaan sossujen asettamat kotilomapäivät.
Nauttikaa te, joiden vapautta ja oikeuksia ihmisarvoon ei ole viety.
t. teini
Ei voi sanoa etukäteen. Meille syntyy vauva, joten vauvasta riippuu aika paljon se, millainen kesä on tulossa. Samoin siitä, saanko tämän aurinkoihottuman talttumaan, vai riehuuko se samaan malliin kuin viime kesänä.
Huomenna alkaa kesätyö kaupan kassalla. Jännittää hirveesti, vaikka duuni on tuttua kauraa. Kesä menee töitä tehdessä siis ja välillä opiskelupaikkakunnalle katsomaan poikaystävää. Tuntuu hyvältä, varsinkin kun sain päätökseen yliopiston ekan vuoden.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 11:54"]
Huono. Sossut eivät suostuneet purkamaan huostaanottoani vieläkään, joten olen tämänkin kesän narsistisen ihmisen (sijoituspaikkani ohjaajan) orjana. Jos tämä kesä on samanlainen kuin viimevuotinen, niin tulen saamaan vain pari vapaata päivää jatkuvasta siivoamisesta ja puutarhatöistä, ja nämä vapaapäivät tulevat olemaan sossujen asettamat kotilomapäivät.
t. teini
[/quote]
Kirjoita päiväkirjaa elämästäsi ihan joka päivä. Ihan paperille, kirjoihin ja kansiin, etteivät merkinnät häviä koskaan bittitativaaseen. Kirjoita joskus elämästäsi kirja ja nosta sen myötä tietoisuuteen elämä sieltä "toiselta puolelta", jota ihmiset eivät yleensä näe. Selvuät kyllä hengissä, vaikka siivoaminen on tylsää.
T: kääkkätati 43v
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 11:54"]
t. teini
[/quote]
Kirjoita päiväkirjaa elämästäsi ihan joka päivä. Ihan paperille, kirjoihin ja kansiin, etteivät merkinnät häviä koskaan bittitativaaseen. Kirjoita joskus elämästäsi kirja ja nosta sen myötä tietoisuuteen elämä sieltä "toiselta puolelta", jota ihmiset eivät yleensä näe. Selvuät kyllä hengissä, vaikka siivoaminen on tylsää.
T: kääkkätati 43v
[/quote]
Kirjoitan kahta päiväkirjaa. Toiseen kuvaan sanoilla, toiseen piirrän päivän tapahtumat. Kaikki ilkeät asiat, mitä minulle on huudettu, mistä minua on syytetty. Lupaukset, jotka on rikottu. Mutta kiitos.
t. teini
Etkö keksi mitään positiivista? Kirjoita siitä mistä haaveilet, mitä teet sitten kun voit itse päättää kodistasi, työstäsi, siivouspäivistäsi. Millaista on, kun käyt töissä ja ansaitset itse rahasi ja senkin missä asut. Voit joutua huomaamaan selnkin, että vapaus ei olekaan pelkkää huumaa, se on jatkuvaa vastuuta laskuista ja toimeentulosta. Kukaan muu ei pese omia pyykkejäsi eikä ikkunoitasi.
Olen raskauden alkutaipaleella, joten jos kaikki menee hyvin, tulee kiva kesä. Voi tässä huonostikin käydä. Lomaa tiedossa elokuussa, tiedossa unelmien loma jenkeissä. Piristää kävi miten kävi raskauden kanssa.