Lue keskustelun säännöt.
Anoppi on nyt ollut meillä viikon.
25.05.2014 |
Ja on vielä ainakin toisen viikon.
Tullaan ihan hyvin juttuun, hän osallistuu paljon kotitöihin ja lapsen hoitoon. Ja on muutenkin kiva kun on apuna kun olen ihan viimeisilläni raskaana. Olisi kiva jos vauva sattuisi syntymään tähän saumaan.
Mutta ihan rehellisesti alkaa jo pikkusen ahistamaan hänen ainainen läsnäolonsa. No onneksi tämä on väliaikaista ja hän jatkaa matkaa toisen poikansa luo.
Kommentit (2)
Ei saatana: anoppi ja viikko eivät sovi yhteen, ei sitten millään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tee omia juttuja kun hän lasten kanssa.