Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä tämä oli? unen rajamailla

Vierailija
24.05.2014 |

En ollut nukahtanut vielä. Lepäsin kun yhtäkkiä silmiini eteen välähti kuva hyvin pahan näköisestä naisesta joka oli ylhäällä ja iski minua jollain esineellä.

Sitten se loppui. Hätkähdin. En ollut unessa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valveuni. Mulla niitä lähes päivittäin etenkin jos nukun aamupäivällä päikkärit vauvan kanssa. Kuulen ääniä (esim ihan kuin mieheni puhisi puhelimessa olohuoneessa vaikka on töissä) ja siis olen samalla niin hereillä että tiedostan tilanteen, mutta ääni ei lipu enkä itse kykene liikkumaan. Vasta jos saan itseni riuhtaistua ylös sängystä niin se valveuni loppuu. Välillä myös näen käveleviä hahmoja , mieheni yleensä ja nimenomaan silloin kun hän on oikeasti töissä

Vierailija
2/5 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. En tiedä. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan nähdä unia jo ennen kun nukahdan. Kuulen kaikki ympäristön äänet mutta aivoni menevät samalla jonkinlaiseen unitilaan ja alan nähdä unia. Näen erittäin todentuntuisia unia.

Sinullakin on varmaan samanlainen tila. Mielestäni ihan normaalia eikä ole mitään huolestumisen aihetta.

Vierailija
4/5 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

unihalvaus.. tavallaan unessa, tavallaan ei.. sattui kerran: mies oli lähtenyt töihin. (tiedostin sen jotenkin) lapsi nukkui omassa huoneessa. Joku tumma mieshahmo tuli huoneeseen ja mua kohti.. tiesin ettei voi olla oma mies.. se oli kauheeta. mut en pystyny liikkumaan enkä ääntelemään. sitten se loppu ja sama tapahtui uudestaan. sit herätin väkisin itteni, oikeesti hereille.

Vierailija
5/5 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:57"]

Valveuni. Mulla niitä lähes päivittäin etenkin jos nukun aamupäivällä päikkärit vauvan kanssa. Kuulen ääniä (esim ihan kuin mieheni puhisi puhelimessa olohuoneessa vaikka on töissä) ja siis olen samalla niin hereillä että tiedostan tilanteen, mutta ääni ei lipu enkä itse kykene liikkumaan. Vasta jos saan itseni riuhtaistua ylös sängystä niin se valveuni loppuu. Välillä myös näen käveleviä hahmoja , mieheni yleensä ja nimenomaan silloin kun hän on oikeasti töissä

[/quote]

Kyseessä on unihalvaus. Mulla on noita myös. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme