Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein painat kroput nielurisoista ulos?

Vierailija
24.05.2014 |

Mä noin pari kertaa viikko. Ja sen olen huomannut ,että sokeria syötyäni hengitykseni haisee kakalle. Aivan kauheelle, kandee kyllä välttää sokeria. Hammasvälit myös haisee järkylle paskalle, ne häätyy myös puhdistaa 2krt pvä.ssä. Olisi hyvä käyttää hammaslääkärin naamasuojaa ,ni ei tarttis muiden haistella lietettä!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en koskaan painellut, oksennusrefleksini oli siihen aivan liian voimakkas. ja nykyään ei tarte kun risat on poistettu.

Mut ne on proppuja, ei kroppuja.

Vierailija
2/24 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:56"]No en koskaan painellut, oksennusrefleksini oli siihen aivan liian voimakkas. ja nykyään ei tarte kun risat on poistettu.

Mut ne on proppuja, ei kroppuja.

[/quote]Eikö sinulle kerry niitä proppumömmöjä johonki muuhun kurkun alueelle onko oikeesti loppunu pallot kurkusta?

Vierailija
4/24 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työnnän hiuspinnin saalistuspään onkaloon ja metsästän kaiken shaissen mitä sieltä tulee, millään muulla keinolla en ole saanut kaikkia möhniä pois. Sitten päälle vähän corsodylia yms.

Todella todella ällöttävä vaiva.

Vierailija
5/24 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitäh???

Vierailija
6/24 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kerran/pari viikossa, nykyään harvoin sillä jätin maitotuotteet lähes kokonaan pois ruokavaliosta. Ja sokerin syönti on myös vähentynyt.

Vierailija
7/24 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole sellaisia koskaan ollut. Kuulostaa ikävältä vaivalta.

Vierailija
8/24 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????

Vierailija
9/24 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yök? Mun suuni on kyllä ihan puhdas, millekään tollaisille toimenpiteille ei todellakaan ole tarvetta.

Onko se joku sairaus? Vai huonosta ruokavaliosta johtuvaa? Ei kai toi nyt normaalia ole ...

Vierailija
10/24 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hurjalle kuulostaa.

Leikkauttakaa pois moiset, ei se niin paljon maksa after all. Mulla ainakin aikoinaan maksoi ihan työterveys kun oli jotain angiinan tapaista ja täten antibiootin tarvetta useamman kerran vuodessa.

Vierailija
11/24 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans. Joka ilta kaivelin pois. Sitte terveyskeskuslääkäri kirjoitti lähetteen. Kirurgi katsoi kurkkuun ja tuumi että on niin isot arpiset risat että poistetaan. Ihanaa kun ei ole vuoteen tarttenut rassat!

Niitähän tulee kun on krooninen nielutulehdus.

Vierailija
12/24 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei onneksi ole kurkussa mitään koloja.

Vierailija
13/24 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo kita- ja nieulirisat poisteta kaikilta jo ennen ala-asteikää?! Näin ainakin itselläni (jatkuva angiina 4-5v) ja lapsillani, joilla angiinaa ikävuosina 3-6.

Vierailija
14/24 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:14"]Mulla oli kans. Joka ilta kaivelin pois. Sitte terveyskeskuslääkäri kirjoitti lähetteen. Kirurgi katsoi kurkkuun ja tuumi että on niin isot arpiset risat että poistetaan. Ihanaa kun ei ole vuoteen tarttenut rassat!

[/quote]

Lisätään vielä että mulla oli n.5 kertaa vuodessa kunnon tulehdus nielussa. Paksut valkoiset peitteet kaks viikkoa ja aina oli viljelykokeet puhtaat.

Vierailija
15/24 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:14"]

[/quote]

Monilla tulee niitä maidosta, mullakin tulee maidosta niitä, enkä syö maitoa enää ollenkaan (aiheuttaa muitakin vaivoja).

Jos satunnaisesti syön jotain missä on maitotuotteita, niin jo seuraavana aamuna mulla on taas noita ja haiseva hengitys.

Vierailija
16/24 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:17"]

Eikö nuo kita- ja nieulirisat poisteta kaikilta jo ennen ala-asteikää?! Näin ainakin itselläni (jatkuva angiina 4-5v) ja lapsillani, joilla angiinaa ikävuosina 3-6.

[/quote]

Ei todellakaan poisteta kaikilta, vaan pelkästään niiltä joilla ne on paskat.

Vierailija
17/24 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:17"]

[/quote]

Ei todellakaan poisteta kaikilta, vaan pelkästään niiltä joilla ne on paskat.

[/quote]

Multa poistettiin (kummat?!) lapsena korvatulehdusten vuoksi. Proppuongelmaa on ollut aikuisena koko ajan... Maitotuotteet ja varsinkin sipsit, aiheuttavat niitä erityisesti.

Vierailija
19/24 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proput tulee nielurisoista. Korvatulehduskierteessä olevilta poistetaan kitarisat.

Nielurisojen poiston jälkeen ei ole ollut propun proppua. Ennen niitä tuli aina välillä yskiessä suuhun, kun itsestään irtoilivat..yök.

Vierailija
20/24 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 00:03"]

Proput tulee nielurisoista. Korvatulehduskierteessä olevilta poistetaan kitarisat.

Nielurisojen poiston jälkeen ei ole ollut propun proppua. Ennen niitä tuli aina välillä yskiessä suuhun, kun itsestään irtoilivat..yök.

[/quote]

Kiitos tiedosta! Taidan varata maanantaina ajan lääkärille.

t. 18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi