Kuinka usein painat kroput nielurisoista ulos?
Mä noin pari kertaa viikko. Ja sen olen huomannut ,että sokeria syötyäni hengitykseni haisee kakalle. Aivan kauheelle, kandee kyllä välttää sokeria. Hammasvälit myös haisee järkylle paskalle, ne häätyy myös puhdistaa 2krt pvä.ssä. Olisi hyvä käyttää hammaslääkärin naamasuojaa ,ni ei tarttis muiden haistella lietettä!
Kommentit (24)
Mulla ainakin joskus tulee sellainen kovahko valkoinen töhnä nielurisan koloon. Koostumukseltaan kuten herne, nielurisan koloon. Sieltä pinseteillä saa jotenkin kaivettua, mutta melko hankalaa. Nuorena tuli usein noita, muttei nykyisin enää. Haisee järkyn pahalle.
En ole tällaisesta ongelmasta kuullutkaan..
Kertokaa nyt tyhmälle: mistä voi tietää, onko itsellä näitä "proppuja"? Ihanko vain hajun perusteella? näkyykö ne suuremmin ulospäin?
Luulin että ois angiina (nousi yöllä siis todella kova kuume) kun aamulla katoin todella suuhun ku kurkku kipeä. Kauheat valkoiset pallukat siellä näky. Ei muuta ku paniikissa soitin lääkäriaikaa jossa th totes et ne on proppuja. Ikinä ennen kuullukkaa moisista! Mulla ne oli sen verran syvällä et th sano et yleensä niitä voi rönkkiä mut mun tapauksessa turha edea yrittää, oksennus siitä vaan tulis. Mut ihmettelin ku angiinan oireet (sitäkään koskaan ollu) ja sillosella miehellä oli angiina parin päivän päästä! Mut inhottava ja epämiellyttävä vaiva itse proput. Tietämättömät google on keksitty. Esim terveyskirjasto on hyvä lähde myöskin
Siis millaisia ne proput on ja mistä niitä löytyy? En oo koskaan kuullutkaan.