Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa kun ihmiset tuijottaa tatuointejani :D

Vierailija
24.05.2014 |

Molemmat käsivarteni ovat melkolailla kokonaan kuvien peitossa ja jaloistakin löytyy muutama. Siinä ne mitkä näkyvillä kesämekon alta ja voi että miten ihmiset tuijottaa :D

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ainahan, miksi ihminen vihaa itseään niin paljon, että pilaa ihonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuota "MINUN mielestäni ovat kaikki rumia ja ällöttäviä ja oksattavia eivätkä sovi kellekkään" juttua on ärsyttävä lukea/kuunnela. Se on sun mielipide, tatuoidut tykkäävät tatuoinneistaan eivätkä hekään tatuoimattomille sano, että "hyi että kun tollanen tatuoimaton iho on ruma". Ettekä varmaan mene lihavillekkaan ihmisille päin naamaa sanomaan huonoksi äidiksi tai kertomaan, että teitä ällöttää, kun hän on lihava. T.5

Vierailija
4/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:51"]

Mä katselen usein toisten tatuointeja ja mietin millainen tarina niiden taakse verhoutuu.

[/quote]

Aimo annos juntti-idiotismia sinne vain kätkeytyy.

Vierailija
5/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa tatuointeja jos niistä tulee noin huono mieli.

Vierailija
6/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:52"]

Näitähän suurin osa ihmisistä on, että ajattelevat tatuoidut ihmiset tyyliin narkkareiksi tms :D itsellä pieni sievä sulka lapaluun päällä ja sen vieressä isäni kuolinpäivämäärä kreikkalaisin numeroin. Siitä ihmiset kyllä aina vaan sanovat, että on tosi nätti ja kysyvät numeroiden tarkoitusta, mutta jos on vähänkään rajumpia tai runsaasti tatuointeja se tuntuu olevan hirveä paha. Siskoanikin oli päin naamaa haukuttu vauvauinnissa huonoksi äidiksi ym kun hänellä on tatuointeja.. Mielestäni ei ole muiden ihmiaten asia ilmaista mielipidettään tatuoidulle ihmiselle hänen tatuointiensa kauheudesta tai päätellä ihmisestä jotain vain tatuointien takia.

[/quote]

En minä ihmistä tatuointien alla leimaa, ne on vain mun mielestä rumia. Ja osoittavat näin kantajansa huonoa makua, aivan samalla tavalla kuin vaikka ruma t-paita tai hame.

Vierailija
7/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tatuoinnit on ällöttäviä.

Onko kukaan onnistunut tekemään (teetättämään) kauniin tatuoinnin?

Vierailija
8/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.een aloitus lähinnä huvittaa:) Eipä muuta!

Vierailija
9/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, minäkin yleensä katson tatuointeja. Katson, onko laadukas vai ei. Tai saatan pohtia tarinaa kuvavalinnan takana. Tatuoinninottajaa en pidä tyhmänä, mutta huonolaatuisen suttukasan ottajaa pidän.. Itsellänikin on tatuointi.

Vierailija
10/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tatuoituja ihmisiä ei saa katsoa. Entä saako teille puhua ?

Vierailija
11/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä hyviäkin kuvia ja tekijöitä, mutta aika monet periaatteessa ihan hyvin tehdytkin kuvat on läiskitty eri aikoina, missä sattuu järjestyksessä, ja ilman mitään yhteinäistä sommittelua. Tyhjät alueet ja peitetyt on täysin epäsynkassa. Oma lukunsa sitten tietysti ihan vaan huonot kuvat. Miksi kukaan, joka ei osaa piirtää, hankkii kalliit tatskavehkeet? Vai tehdäänkö niitä pöllityillä laitteilla? Ja vielä ihmeempää: miksi kukaan ottaa sellaiselta tyypiltä kuvan?

Vierailija
12/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#5: millaisia ovat kreikkalaiset numerot? Minulla on tässä kohtaa selvästi aukko sivistyksessä.

Vierailija
13/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kiinnostaa mitä kuvia ja värssyjä niistä tatskoista löytyy. En tuomitse, kunhan yritän saada selkoa niistä. Yleensä juuri ne jotka on täyteen väritetty on monesta osasta koostuvia ja vaikeatajuisia juuri siksi.

Olen harkinnut tatuointia myös, mutta aion teettää sen alaselkään sitten kun sen aika on. Haluan pystyä pukeutumaan niin että tatuointi on piilossa muulloin kuin sitä itse haluan esitellä. 

Vierailija
14/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytät niin karmaisevalta. nainen täynnä tatuointeja on melkosen karua

Vierailija
15/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskoissa on oma ihme-efektinsä, että kun se kuva on ihossa, niin se on olevinaan heti jotenkin hienompaa. Kuvina sinänsä ne on yleensä tasoa, jonka melkein jokainen piirtämistä vähänkään harrastava pystyy tekemään.

Vierailija
16/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:52"]

Näitähän suurin osa ihmisistä on, että ajattelevat tatuoidut ihmiset tyyliin narkkareiksi tms :D itsellä pieni sievä sulka lapaluun päällä ja sen vieressä isäni kuolinpäivämäärä kreikkalaisin numeroin. Siitä ihmiset kyllä aina vaan sanovat, että on tosi nätti ja kysyvät numeroiden tarkoitusta, mutta jos on vähänkään rajumpia tai runsaasti tatuointeja se tuntuu olevan hirveä paha. Siskoanikin oli päin naamaa haukuttu vauvauinnissa huonoksi äidiksi ym kun hänellä on tatuointeja.. Mielestäni ei ole muiden ihmiaten asia ilmaista mielipidettään tatuoidulle ihmiselle hänen tatuointiensa kauheudesta tai päätellä ihmisestä jotain vain tatuointien takia.

[/quote]

En minä ihmistä tatuointien alla leimaa, ne on vain mun mielestä rumia. Ja osoittavat näin kantajansa huonoa makua, aivan samalla tavalla kuin vaikka ruma t-paita tai hame.

[/quote]

Osaatkos ajatella tätä niin päin, että muiden ihmisten mielestä sulla on huono maku vaatevalintojesi tai vaikka sen tatuoidun ihmisen mielestä, koska sinulla ei ole tatuointeja? Tosiaan se on mielipideasia, mutta aikuinen ihminen voisi jo elää sen asian kanssa, että ihmiset on erilaisia eikä ketän tarvitse haukkua suoraan päin naamaa tai sitten netissä tatuointien tai vaatteiden tai hiusten takia, vaikka ne omasta mielestä olisivatkin rumia ja kertovat SINUN mielestäsi kantajan huonosta mausta :)

Vierailija
17/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:00"]

Juuri tuota "MINUN mielestäni ovat kaikki rumia ja ällöttäviä ja oksattavia eivätkä sovi kellekkään" juttua on ärsyttävä lukea/kuunnela. Se on sun mielipide, tatuoidut tykkäävät tatuoinneistaan eivätkä hekään tatuoimattomille sano, että "hyi että kun tollanen tatuoimaton iho on ruma". Ettekä varmaan mene lihavillekkaan ihmisille päin naamaa sanomaan huonoksi äidiksi tai kertomaan, että teitä ällöttää, kun hän on lihava. T.5

[/quote]

Nooh, ehkä olen sitten poikkeus, mutta mä en tykkää omista tatuoinneistani. Mulla on niitä kolme, otettu nuorempana ja olen viime vuodet kulkenut kesälläkin pitkähihaisissa paidoissa, koska vihaan noita kuvia.

Ei nyt liity kauheesti aiheeseen, mutta pääsinpähän avautumaan.

Vierailija
18/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas tuli nähtyä kaupungilla muutama tatuointi, ei ne kyllä nättejä ollu vaan näytti ihme söherryksiltä. Ja ei, en tuijottanut vaan ohimennen vilkaisin.

Vierailija
19/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:31"]#5: millaisia ovat kreikkalaiset numerot? Minulla on tässä kohtaa selvästi aukko sivistyksessä.

[/quote]

Sori mulla tullut joku ajatuskatkos tossa, tarkotin tietystikkin roomalaisia numeroita ;)

Vierailija
20/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit halventaa ihmistä, en tiedä syytä, mutta tällainen mielikuva tulee minulle.