Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitkä ovat kriteerisi ns. toiselle kierrokselle?

Vierailija
29.05.2026 |

Eli mitä vaadit naiselta ja parisuhteella toisella kierroksella ensimmäisen liiton eron jälkeen? Muuttiko ero ensimmäinen liitto ja ero jotenkin kriteereitäsi? Tai ylipäätään millä perusteilla valkkasit seuraavan naisystävän tai puolison?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla urheiluhullu. Akateeminen koulutus, Halukas ja hyvä sängyssä. Mukana työelämässä. Kiltti kaikille normaaleille käyttäytyville ja välinpitämätön niille, jotka ovat ilkeitä.

Vierailija
2/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koiria, hevosia tai mitään kissaa suurempaa lemmikkiä, ja kissaakin korkeintaan 1 kpl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää lautapeleistä.

Vierailija
4/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppupositiivinen

Vierailija
5/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koiria, hevosia tai mitään kissaa suurempaa lemmikkiä, ja kissaakin korkeintaan 1 kpl.

Hyvä pointti. Kissa ehkä menettelisi. Hepo ja Hundi ei.

Vierailija
6/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lävistyksiä eikä tatuointeja.

Vierailija
7/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkää lautapeleistä.

Itse en enää niistä välitä. Joskus kyllä oli Carcassonne-vuodet jne. Olisi raskasta, jos nainen olisi niihin koukussa ja nimenomaan minun kanssani.

Vierailija
8/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuu muuhunkin kuin retkeilyvaatteisiin. 

Vierailija
9/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti. Kissa ehkä menettelisi. Hepo ja Hundi ei.

Joo. Sitä kun kerran elämässään havahtuu siihen että on itselle rakkaan ihmisen mielestä vähemmän tärkeämpi kuin joku nelijalkainen otus niin fiilistä ei halua kokea uudelleen.

Vierailija
10/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mielellään ei. No oli mulla joskus yksi mukava äiti-ihminen työkaverina ja hänellä oli haaleita tatskoja 15 vuoden takaakin. Hänen kanssaan olisin voinut muhinoida, jos hän olisi ollut sinkku, sillä oli nätti ja ennen kaikkea mukava. Mutta hänellä oli koiria ja 3 alaikäistä lasta. Ja urheili liian paljon. Eli ei vaimoainesta.

Vierailija
11/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai. Retkeilyvaatteet, BMI 18 ja akateeminen 40-55 v. nainen. Ei kiitos. Kaverin vaimo vieläpä käyttää miesten urheilutamineita, koska on pitkä ja laiha. 

Vierailija
12/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kun ollaan jo vakavissa deittiasteessa niin ilahtuu kun yllättää pehmeällä pussukalla missä sensuelleja tamineita. Ja te kaikki joiden hermo tässä kohtaa nykyttää ulista "ei miehet osaa valita oikeita vaatekokoja naisille" voitte suosiolla poistua vasemmalle. Kaikki ei osaa, osa osaa.

Vierailija
13/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mielellään ei. No oli mulla joskus yksi mukava äiti-ihminen työkaverina ja hänellä oli haaleita tatskoja 15 vuoden takaakin. Hänen kanssaan olisin voinut muhinoida, jos hän olisi ollut sinkku, sillä oli nätti ja ennen kaikkea mukava. Mutta hänellä oli koiria ja 3 alaikäistä lasta. Ja urheili liian paljon. Eli ei vaimoainesta.

Semmoseen erotiikkaa-ruohonleikkurinkorjausta-vastaan tapailuun ihan OK

Vierailija
14/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pihtaa

Vierailija
15/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pitäisi olla aivovamma jotta lähtisin uudestaan tähän pelleilyyn. Ei ole miesten tehtävä täyttää naaraiden unelmia. Hoitakoot itse asiansa.

Vierailija
16/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaahan miehet realiteetit millaiseen naiseen teillä on miehenä varaa! 😁

Vierailija
17/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen käyttäytyy sit pois, nimittäin reiät korvalehdisdä on myös lävistyksiä.

Vierailija
18/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla pitäisi olla aivovamma jotta lähtisin uudestaan tähän pelleilyyn. Ei ole miesten tehtävä täyttää naaraiden unelmia. Hoitakoot itse asiansa.

Tämä on maailmanlaajuisesti kasvava trendi ja aiheuttaa somessa huvittavia ulostuloja etenkin siihen toiseen kierrokseen pääsyä odottavien naisten joukossa. Miehet on ihan tyhmiä kun ei ne enää juoksekaan pää märkänä perässä tarjoamassa drinksuja tai tungeksi pikadeittitapahtumiin, vaan keskittyvät omaan elämäänsä ja tekemään sitä mikä heistä on mukavaa. Sitten ulistaan pelaavista inceleistä kun hyvin tienaava 40n mies laittaa kellariinsa 20000$ pelistudion.

Vierailija
19/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin kannattaisi varmaan katsoa peiliin ja miettiä omia mahdollisuuksia!

Vierailija
20/39 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni kolme kierrosta kunnes tuli vasta tajuttua ettei koskaan kannata ottaa yhtään kumppania

"oppinut mies"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan