Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurattaa kun ihmiset tuijottaa tatuointejani :D

Vierailija
24.05.2014 |

Molemmat käsivarteni ovat melkolailla kokonaan kuvien peitossa ja jaloistakin löytyy muutama. Siinä ne mitkä näkyvillä kesämekon alta ja voi että miten ihmiset tuijottaa :D

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:47"]Tatuoinnit halventaa ihmistä, en tiedä syytä, mutta tällainen mielikuva tulee minulle.

[/quote]

Tunnetko yhtään ihmistä jolla on tatuointi? :) Entä jos joku läheisesi ottaisi tatuoinnin, ajattelisitko silloin hänestäkin noin tai etkö esim. enää kehtaisi liikkua sen ihmisen kanssa?

Vierailija
22/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä haluan laittaa taidetta iholleni, jotain kaunista ja sellaista mikä kertoo minusta itsestäni. Tatuoinnit on aitoa taidetta, kauniita kuvia,  ei mitään söherrystä."

No eikö taidetta kuulu sitten ihailla ja jäädä katsomaan? Hyvä taidehan naulitsee katsojansa? 

Mun mielestä erikoista että iholleen taidetta haluava sitten kummastelee jos ne kiehtoo jotakuta jopa niin että jää muutamaksi sekunniksi katsomaan. 

Tuliko mieleen että ehkä ne ihmiset vain haluavat nähdä mitä siinä kuvassa on?Vai onko ne sulle vaan niin "kapinahenkeä", ettet pääse ajatuksesta yli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:47"]

Tatuoinnit halventaa ihmistä, en tiedä syytä, mutta tällainen mielikuva tulee minulle.

[/quote]

Ennenhän ne oli lähinnä vankiloiden ja bordellien juttuja. Nykyään kaikki kultalusikatkin yrittää seurata trendiä.

Vierailija
24/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää aina se, miten ihmiset jaksavat katsella niitä samoja kuvia ihollaan. Siis itse en ole ottanut tatuointia, vaikka pidän erityisesti japanilaisesta tyylistä, koska luulen, että kyllästyisin aika pian siihen kuvaan. Siksi ehkä aina vähän katselen ihmeissäni muiden tatuointeja, mutta ne mitenkään tuomitsevasti kylläkään.

Vierailija
25/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ei ole ikuisia, katsokaa vaikka A. Jolien vaihtuvia juttuja :D

Vierailija
26/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän! Tuijotan tatskoja! Mutta vain siksi koska pidän niistä hirmuisesti. Kauniita tatuointeja unohdun monesti tuijottelemaan puolivahingossa. :-)

Vierailija
27/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson katson, tietysti. Katson mitä kuvia on ja ovatko ne hyviä.

Ap:n ihana asenne, ihmiset katsoo tietysti vain tyrmistyneinä ja tuomitsevasti. Osa meistä katsoo ihan vain mielenkiinnosta. Ei muuta.

Vierailija
28/53 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuulostaa siltä että tosiaan sua naurattaa...

Vierailija
29/53 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kovasti tatuoinneista ja siksi niitä katselen. Ne ovat oma taiteenlajinsa. Joskus pyydän jopa näyttämään paremmin, jos on esim hiha tiellä. Ei ole kukaan vielä suuttunut. :) 

Vierailija
30/53 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:47"]Molemmat käsivarteni ovat melkolailla kokonaan kuvien peitossa ja jaloistakin löytyy muutama. Siinä ne mitkä näkyvillä kesämekon alta ja voi että miten ihmiset tuijottaa :D

[/quote] Anteeksi, eilen kiireessä jäi osa aloituksesta pois! Tännehän on tullut paljon kommentteja :)

Piti siis lukea vielä että naurattaa ne jotka selvästi tuijottavat tuomitsevasti, ne on juuri niitä ihmisiä jotka tähänkin ketjuun vikisevät "kaikki tatuoinnit on rumia, ne ei sovi kellekkään". Minä itse rakastan niitä eikä hetkauta jos joku niitä oikein "ällöää"...

En ole ylimielinen, voi en todellakaan. Tunnistan kyllä ne jotka uteliaana katsovat, joilla ehkä itselläänkin on tatuointeja. Heidän kanssa hymyjäkin vaihdetaan :)

AP

Vierailija
31/53 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:31"]#5: millaisia ovat kreikkalaiset numerot? Minulla on tässä kohtaa selvästi aukko sivistyksessä.

[/quote]

Taisi tarkoittaa roomalaisia, epäilen. Tai sitten minullakin on sama sivistysaukko.

Vierailija
32/53 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:31"]#5: millaisia ovat kreikkalaiset numerot? Minulla on tässä kohtaa selvästi aukko sivistyksessä.

[/quote]

Sori mulla tullut joku ajatuskatkos tossa, tarkotin tietystikkin roomalaisia numeroita ;)

[/quote]

BBBUUUUAAAHHHHH

Vierailija
33/53 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä niin lystiä on? Etkö ole hankkinut tatuoinnit nimenomaan sitä tarkoitusta varten, että onpa jollekin katsomista. Onhan se ihan hyvä, että sinulla on sitten hauskaa ja naurattaa, kun ihmiset toimiva juuri sinun odotustesi mukaan.

Vierailija
34/53 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:47"]Tatuoinnit halventaa ihmistä, en tiedä syytä, mutta tällainen mielikuva tulee minulle.

[/quote]

Tunnetko yhtään ihmistä jolla on tatuointi? :) Entä jos joku läheisesi ottaisi tatuoinnin, ajattelisitko silloin hänestäkin noin tai etkö esim. enää kehtaisi liikkua sen ihmisen kanssa?

[/quote]

Tunnen.Ajattelisin. Kehtaisin,mutta nolottaisi liikkua ja varmasti yhteydenpito vähenisi. Huomaisin näet että tämä tatuoinnin ottanut läheinen onkin jotain muuta kuin olen luullut, arvostukseni laskisi tätä henkilöä kohtaan reilusti, ei sen kuvatöherryksen takia itsessään vaan siksi että hän on halunnut ottaa tatuoinnin.

Vierailija
35/53 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit tatuointeja näkyville paikoille, jos et pidä kun niitä katsotaan? 

Vierailija
36/53 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyllä sä nimenomaan haluat, että niitä katsotaan. Se kai niiden idea on ja siksi tämän avauksenkin teit. 

Mutta osalla niitä on liikaa ja se näyttää rumalta. joku yksi nätti kuva jossain olkapäässä on vielä ihan nätti, jos se on taidokkaasti tehty. 

Vierailija
37/53 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:52"]

Näitähän suurin osa ihmisistä on, että ajattelevat tatuoidut ihmiset tyyliin narkkareiksi tms :D itsellä pieni sievä sulka lapaluun päällä ja sen vieressä isäni kuolinpäivämäärä kreikkalaisin numeroin. Siitä ihmiset kyllä aina vaan sanovat, että on tosi nätti ja kysyvät numeroiden tarkoitusta, mutta jos on vähänkään rajumpia tai runsaasti tatuointeja se tuntuu olevan hirveä paha. Siskoanikin oli päin naamaa haukuttu vauvauinnissa huonoksi äidiksi ym kun hänellä on tatuointeja.. Mielestäni ei ole muiden ihmiaten asia ilmaista mielipidettään tatuoidulle ihmiselle hänen tatuointiensa kauheudesta tai päätellä ihmisestä jotain vain tatuointien takia.

[/quote]

En minä ihmistä tatuointien alla leimaa, ne on vain mun mielestä rumia. Ja osoittavat näin kantajansa huonoa makua, aivan samalla tavalla kuin vaikka ruma t-paita tai hame.

[/quote] Hei tatuoidut, minäkin haluan osoittaa solidaarisuuttani teille! t. tatuoimaton nainen rumassa t-paidassa. Kaikkien maiden tyylitajuttomat, liittykää yhteen! :D

Vierailija
38/53 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi ottaa tatuointeja, jos niitä ei saa sitten katsoa?? Ihmiset ovat jo tottuneita tatuointeihin, ehkä enää jotkut vanhemmat (yli 70v) ainostaan yhdistävät niitä vankila-, laiva- ja huorajuttuihin. Et harva sua paheksuvasti katsoo siihen tapaan huonona naisena.

Mut täytyy vaan hyväksyä sekin, ettei kaikista tatuoinnit ole kauniita. Se mikä susta on magee tatuointi, voi jonkun mielestä olla ihan kauhee. Ja kun niitä tatuointeja ottaa, täytyy sitä itsetuntoa olla sitten kanssa itsellä sen verran,  että kestää ihmisten tuijottelun ja sen että tatuoinnit jakaa mielipiteitä.

Vierailija
39/53 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtäkään tatuointia ja uraohjusäitinä naamioidun yleensä jakkupukuun. Uskotko silti että katson tatuointejasi uteliaana en tuomiten? Kaikkea ei näe ulkokuoresta. Saatan myös tuomita tatuointisi naurettavina, jos niissä ei ole mitään persoonallista.

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 08:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:47"]Molemmat käsivarteni ovat melkolailla kokonaan kuvien peitossa ja jaloistakin löytyy muutama. Siinä ne mitkä näkyvillä kesämekon alta ja voi että miten ihmiset tuijottaa :D

[/quote] Anteeksi, eilen kiireessä jäi osa aloituksesta pois! Tännehän on tullut paljon kommentteja :)

Piti siis lukea vielä että naurattaa ne jotka selvästi tuijottavat tuomitsevasti, ne on juuri niitä ihmisiä jotka tähänkin ketjuun vikisevät "kaikki tatuoinnit on rumia, ne ei sovi kellekkään". Minä itse rakastan niitä eikä hetkauta jos joku niitä oikein "ällöää"...

En ole ylimielinen, voi en todellakaan. Tunnistan kyllä ne jotka uteliaana katsovat, joilla ehkä itselläänkin on tatuointeja. Heidän kanssa hymyjäkin vaihdetaan :)

AP

[/quote]

Vierailija
40/53 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin kaupassa tuijottamaan yhden naisen selkää: siinä oli iso sydän, jossa luki kissan kokoisilla kirjailmilla "äiti". Mietin, että rakastaako hän kovasti omaa äitiänsä, vai onko se jotenkin rakkauden ilmaisu hänen lapsiltaan (taapero ja vauva kärryssä), että miten hän sen oikein ajattelee? Tuijotin mietteissäni sopimattoman pitkään, mutta hän tuskin nauroi niin kuin ap, koska oli selkä minuun päin.

ELi mun syy jäädä tuijottamaan oli se, että kuva ei auennut mulle. Siinä oli ympärillä myös pienempiä kuvia ja mietin olisko niistä auennut jotain, mutta en sitten vaivautunut menemmään lähemmäksi kuitenkaan :)