Naurattaa kun ihmiset tuijottaa tatuointejani :D
Molemmat käsivarteni ovat melkolailla kokonaan kuvien peitossa ja jaloistakin löytyy muutama. Siinä ne mitkä näkyvillä kesämekon alta ja voi että miten ihmiset tuijottaa :D
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:47"]
Tatuoinnit halventaa ihmistä, en tiedä syytä, mutta tällainen mielikuva tulee minulle.
[/quote]
Ennenhän ne oli lähinnä vankiloiden ja bordellien juttuja. Nykyään kaikki kultalusikatkin yrittää seurata trendiä.
[/quote] Ei ole mitään kultalusikoita vaan järjestelmällisesti sitä roskasakkia.
Aloituksesta tulee mieleen, että ap ehkä oletkin halunnut huomiota tatskoillasi?
Jos ihminen laittaa ihonsa täyteen kuvia, tai vaikka käyttää vaatteita joissa kuvia/tekstiä, on luonnollsta, että ihmiset katsovat mitä siinä on. Se taitaa olla ihan luonnollista ihmiselle, että koitetaan saada selvää mitä jossain vaikka lukee tai mikä kuva on kyseessä. Ja kyllähän se hätkähdyttää, jos jollakin on iho täynnä väriä, mutta vaikka katseen näkee, ajatuksista ei voi tietää mitään.
Mua taas huvittaa että ihmiset jotka ottavat tatuointeja, eivät vaivaidu selvittämään kuvien symboliikkaa. Esim. tähdet, ruusut,kissat... jos ei ole varas tai huora ja harvempi sitäkään kai haluaa julkisesti kuuluttaa?
Taidokkaasti toteutettu ja kantajansa persoonaa korostava tatuointi on taideteos. Pelkkää tatuointi ilman ajatusta tai tarinaa on mauton.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 08:33"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:31"]#5: millaisia ovat kreikkalaiset numerot? Minulla on tässä kohtaa selvästi aukko sivistyksessä.
[/quote]
Sori mulla tullut joku ajatuskatkos tossa, tarkotin tietystikkin roomalaisia numeroita ;)
[/quote]
BBBUUUUAAAHHHHH
[/quote]
Ehkäpä tässä jotain vinkkiä tatuoitujen älynlahjoista.. :D
Hei hetkinen! En ole sanonut että niitä ei saisi katsoa, tottakai saa! Haluaako jotkut ihan tahallaan ymmärtää väärin? Pääasia että pääsee jotenkin nasevasti v*ttuilemaan ja nostamaan itseään jalustalle?
AP
No pysyt hyvällä tuulella sitten,naura pois!
Eikö tatuointeja tehdäkään katsomista varten? Ovat usein sellaisia töherryksiä, että saa hyvinkin katsoa, että mikä kuva. Kauempaa näyttävät mustelmille, joten joku voi luulla, että olet saanut höykytystä
Mä katselen usein toisten tatuointeja ja mietin millainen tarina niiden taakse verhoutuu. Itselläni ei ole eikä varmaan tulekaantatskoja, mutta suhtaudun muiden kuviin uteliaan kiinnostuneesti.
Näitähän suurin osa ihmisistä on, että ajattelevat tatuoidut ihmiset tyyliin narkkareiksi tms :D itsellä pieni sievä sulka lapaluun päällä ja sen vieressä isäni kuolinpäivämäärä kreikkalaisin numeroin. Siitä ihmiset kyllä aina vaan sanovat, että on tosi nätti ja kysyvät numeroiden tarkoitusta, mutta jos on vähänkään rajumpia tai runsaasti tatuointeja se tuntuu olevan hirveä paha. Siskoanikin oli päin naamaa haukuttu vauvauinnissa huonoksi äidiksi ym kun hänellä on tatuointeja.. Mielestäni ei ole muiden ihmiaten asia ilmaista mielipidettään tatuoidulle ihmiselle hänen tatuointiensa kauheudesta tai päätellä ihmisestä jotain vain tatuointien takia.
Tatuoinnit on ällottäviä, samoin niitit naamassa.
Minusta on hyvä että joku on ällötatskojensa kanssa kohteena, vie huomion pois meistä läskeistä ja rintavaoista.
Eikö se ole imartelevaa, että ihmiset haluaa katsoa niitä sun tatskoja? Eikö se kerro, että ne ovat erityisen nättejä, jos niihin kiinnitetään huomiota? Toinen vaihtoehto on tietysti, että ne on niin saakelin rumia, että ne tuijottaa. Silloin et ehkä ole siinä asemassa, että naurattaa, vaan sulle nauretaan... Mutta Joo, jos mulla olis jotain niin erityistä, että se muitakin kiinnostaisi, niin ottaisin sen ennemmin kohteliaisuutena, enkä ikinä suhtaudu ylimielisesti ihmisiin, jotka minulle osoittavat kohteliaisuutta... Enkä kyllä muutenkaan, ylimielisyys tekee ihmisestä ruman.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 08:20"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:47"]Molemmat käsivarteni ovat melkolailla kokonaan kuvien peitossa ja jaloistakin löytyy muutama. Siinä ne mitkä näkyvillä kesämekon alta ja voi että miten ihmiset tuijottaa :D
[/quote] Anteeksi, eilen kiireessä jäi osa aloituksesta pois! Tännehän on tullut paljon kommentteja :)
Piti siis lukea vielä että naurattaa ne jotka selvästi tuijottavat tuomitsevasti, ne on juuri niitä ihmisiä jotka tähänkin ketjuun vikisevät "kaikki tatuoinnit on rumia, ne ei sovi kellekkään". Minä itse rakastan niitä eikä hetkauta jos joku niitä oikein "ällöää"...
En ole ylimielinen, voi en todellakaan. Tunnistan kyllä ne jotka uteliaana katsovat, joilla ehkä itselläänkin on tatuointeja. Heidän kanssa hymyjäkin vaihdetaan :)
AP
[/quote] Ei hetkauta ja silti teit tämän aloituksen, joopa joo...