Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun lapseni epäili, että hän saa luokan ihanimmat joululahjat

Vierailija
25.12.2020 |

Muut saavat kuulemma vain jotain noin 10 pakettia. Samahan se meilläkin olisi, jos mulla ei olisi isoäitini perintöä....

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollit ne jaksaa vuodenajasta/päivästä riippumatta. Ketään ei kiinnosta lastesi joululahjojen määrä, joten huono provo. 

Pahoittuiko mieli?

Ei siinä mitään. Täytetään palsta pelkällä trollauksella niin sitä on kiva lukea. Alan itse pelkästään trollaamaan kerran pyydät

Tämä. Mutta ei, ei mieli pahoittunut. Päinvastoin, oon iloinen että mun ei tarvitse kehuskella täällä joululahjoilla tai omilla tuloilla. :) 

Millälailla siinä on pyydetty teitä trollaamaan? Itse koen aloituksen ennemmin provosoimisena, onko se nettimaailmassa nimeltään trollaus?

Vierailija
22/30 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollit ne jaksaa vuodenajasta/päivästä riippumatta. Ketään ei kiinnosta lastesi joululahjojen määrä, joten huono provo. 

Pahoittuiko mieli?

Ei siinä mitään. Täytetään palsta pelkällä trollauksella niin sitä on kiva lukea. Alan itse pelkästään trollaamaan kerran pyydät

Tämä. Mutta ei, ei mieli pahoittunut. Päinvastoin, oon iloinen että mun ei tarvitse kehuskella täällä joululahjoilla tai omilla tuloilla. :) 

Eli et voi ottaa osaa ketjuihin, jossa kysellään, mitä kukakin sai tänä jouluna lahjaksi, koska sehän on kehuskelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän esikoinen sai jotain 40 pakettia joista itse ostimme vain kuusi! Ei tiedetty että sukulaiset olivat vähän innostuneet ja mielestäni tuossa oli ihan liikaa.

Meillä tällainen ei juurikin ole mahdollista. Sen takia koitankin itse esiintyä isovanhempina, serkkuina, kummeina ja täteinä jouluaattona lahjojen annon osalta. Mutta siis joo, meilläkin oli aikoja, että lapset eivät jaksaneet avata kaikkia paketteja.

Paljon ostaminen ei ole itsetarkoitus silti, esim. esikoinen sai lähes vain aineettomia lahjoja, eli pelejä ja rahaa, koska ei ole kiinnostunut leluista eikä oikein tavarastakaan.

aineettomia lahjoja = pelejä ja rahaa :D

Vierailija
24/30 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittuiko mieli?

Päin vastoin, sä olet hapannaama, joka ei osaa iloita toisten iloista, koska sulla ei ole mihinkään samantasoiseen varaa.

Vierailija
25/30 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän esikoinen sai jotain 40 pakettia joista itse ostimme vain kuusi! Ei tiedetty että sukulaiset olivat vähän innostuneet ja mielestäni tuossa oli ihan liikaa.

Meillä tällainen ei juurikin ole mahdollista. Sen takia koitankin itse esiintyä isovanhempina, serkkuina, kummeina ja täteinä jouluaattona lahjojen annon osalta. Mutta siis joo, meilläkin oli aikoja, että lapset eivät jaksaneet avata kaikkia paketteja.

Paljon ostaminen ei ole itsetarkoitus silti, esim. esikoinen sai lähes vain aineettomia lahjoja, eli pelejä ja rahaa, koska ei ole kiinnostunut leluista eikä oikein tavarastakaan.

Niin, ne olivat aineettomia lahjoja.

Vierailija
26/30 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne pelit siis ladataan netistä koneelle. No, raha oli käteisenä, koska lapsella ei ole vielä pankkitiliä.

Vierailija
27/30 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esikoinen? Montako lahjaa pienemmät sisarukset/sisarus sitten sai?

Pikkusisarus täytti just 2 v joka sai meiltä viisi lahjaa ja sukulaisilta muutaman. Eli ihan tarpeeksi. Sukulaiset eivät kuulemma oikein osanneet ostaa noin pienelle mitään. Ja ei se mitään, ei noin pieni vielä niistä kauheasti ymmärrä.

Vierailija
28/30 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää hirveästi, kun ihmiset eivät osaa käyttää oikein ’epäillä’- sanaa. Mikä siinä on niin vaikeaa?!!

Vierailija
29/30 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää hirveästi, kun ihmiset eivät osaa käyttää oikein ’epäillä’- sanaa. Mikä siinä on niin vaikeaa?!!

Ihan oikeassa merkityksessähän sitä on tuossa käytetty. Aika kielteisenä asianahan se nähdään, että joku saa eniten.

Vierailija
30/30 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittuiko mieli?

Päin vastoin, sä olet hapannaama, joka ei osaa iloita toisten iloista, koska sulla ei ole mihinkään samantasoiseen varaa.

Hyppää järveen, vedä v***u päähäsi ja pakene vuorille. Olet sellanen hiirulainen, jolla on ronald mcdonald afro, pullonpohjarillit, läskihuulet joiden alta pilkottaa pari talttahammasta.