Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1738)

Vierailija
941/1738 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kellää vihreitä kuulia antaa jakoon? ;D mul o nälkä!

Vierailija
942/1738 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka luulette muuten vinyylilevyjä valmistettavan? Etenkin se musa siihen muovilättyyn?

Oon ollu alalla 30 vuotta..

Pitämällä levyä suun edessä ja laulamalla siihen teitenkin. Oletko joku tyhmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1738 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks kellää vihreitä kuulia antaa jakoon? ;D mul o nälkä!

Mulla olis tollanen vähän syöty Halvan vanhanajan lakupussi 1931 vuodelta. Mies toi sen tänään kaupasta. Tiedän että viini vain paranee vanhetessaan, mutta minua vähän arveluttaa noin vanhoja lakuja syödä. Kelpaako?

Vierailija
944/1738 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä ketju, enkä jaksa lukea vanhoja viestejä, mutta onko täällä ketään, joka leikkelee kettukarkit paloiksi ja asettelee ne valkoiset pinnoitteet niihin? Onko vaikeaa? Riittääkö amk-tutkinto ravintola-alalta ja naistutkimuksen opinnot sekä kreikan kielen alkeet avoimessa yliopistossa? 

pitää olla vähintää vuosi takana bio- ja ympäristötieteelisen opintoja. ei niitä turhaan kettukarkeiksi kutsuta.

Mutta Fazer ostaa kettukarkkien ketut ihan suomalaisilta pienyrittäjiltä, siinä ei kysellä koulutusta. Eli tuotantoketjun alkupäähän voi päästä ihan ilman papereitakin, kunhan vaan saa jalkaa oven väliin. Helpoiten se käy esittelemällä näytekettua hankintahenkilöille.

Vierailija
945/1738 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin silpomisklinikalla vihreiden k u l l i e n puolittajana. On pitänyt kiirettä.

Vierailija
946/1738 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toimin vessapaperin rullalle kelaajana.

Vierailija
947/1738 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toimin vessapaperin rullalle kelaajana.

Itse olin taas yhden kauden niiden kehitysosastolla koepyyhkijänä. Oli mielenkiintoista hommaa, kun sai olla koko ajan vessassa.

Vierailija
948/1738 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein aikanaan yötyötä ja työni oli koko yön pilkuttaa niitä pilkkuja jotka tuli tv: hen sen jälkeen kun tv-ohjelmat loppuivat.

Toinen oli vuorossa ja teki sitä suhinaääntä.

Vierailija
949/1738 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko sinäkin siellä! Muistan, että Vihreiden kuulien puolittaja tuli joskus tuuraamaan sitä vessapaperin testaamista. Ite kävin yhden vuoden Brunbergillä kokeilemassa niitä suukkoja. Testattiin työkavereiden kanssa.

Vierailija
950/1738 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on Dreams job! T.vihreä kuulahullu XD

Olisi kyllä äärimmäisen mielenkiintoista nähdä, mikä on vihreä kuulahullu 🤣

Se on se Jussi ,joka on ollut töissä juuri puolittamassa vihreitä kuulia vuosikymmenet . Hän  ommellutti vihreän kypärän joka muistuttaa vihreää kuulaa. Ja juoksee kylää ympäri ja huutaa kypärii, kypärii....Kuulii .kuulii.

Mummot juoksevat pakoon kun kuulevat väärin...

Vierailija
951/1738 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paskin homma ikinä reittiää reikäkortteja ATK-laitteeseen. Tästä on jo kyllä aikaa. Nuorisolaiset tuskin tietää. Otettiin se reittäjä (semmoinen metallinen) ja reitettiin pahviarkki ylävasemmalta alas oikealle. Loppupäivän sain onneksi soitella järjestyksessa puhelinluettelon numeroihin, kun ne piti tarkistaa.

Vierailija
952/1738 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, ap, että vihreiden kuutioiden ja pyramidien halkaisu ja uudelleen liimaaminen se vasta vaativaa on? Kato, niitä tehdään Fazerin ekslusiivisella osastolla, eivätkä ne tule tavalliseen myyntiin. Me aina vähän naureskellaan teille kuula-linjaston työntekijöille, ei pahalla. Se teidän homma on niin simppeliä. Meidän hommissa tarvitaan tiijätkö älyä… Me liimataan vihreät kuutiot ja pyramidit - joskus sanotaan ihan että kartiot - että kastetaan sormi veteen ja sillä sormella lipaustaan tietystä kohtaan. Auts, tuliko paljastettua tuotesalaisuus!!

Vierailija
953/1738 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko totta että Mignon munat tehdään Fazerilla käsin? Siis valaako joku mamma siellä suklaata munaksi ja asetteleeko sen marengin siihen? Miten se kuori laitetaan sitten ympärille?

Totta on. Kuori kootaan pienistä palasista, jotka on sovitettava niin tarkkaan ettei saumoja näy. Uusilta työntekijöiltä kuoren kokoaminen voi viedä jopa viikon.

Vierailija
954/1738 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kuulien liimaajana, eikä ole sen kummoisempaa hommaa. Välillä ne on leikelty miten sattuu ja joutuu etsimään pareja yms

Siis kun ei yhtään tiedä, onko tämä provo vai ei? Leikataanko niitä kuulia siellä?

Päivän selvä provo. Hauska toki, mutta provo.

Vierailija
955/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain paikan seksinukkien testaajana, mutta ne olikin miesnukkia. Jouduin sitten peräreiän jyystäjäksi. Olihan kokemus.

Vierailija
956/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus olette nähnyt kaupoissa liukuportaat, niin esim. Minä Pyöritän käsivoimillani niitä portaita. Hemmetin rankkaa työtä. Viikonloppuisin toimin juna-asemalla äänimiehenä, kuulutan kellonaikoja.

Eikä! Mä OLEN nähnyt joskus kaupassa liukuportaat!

Jäin niitä tuijottamaan lumoutuneena. En voinut silmiäni uskoa ja nykäistä katsettani irti niistä.

Rispektiä sulle! Työ vaatii varmasti voimia mutta onhan upeaa pyörittää liukuportaita.

Oliskin van liukuportaat.

Mut mun napa on kipee, kun sen ympärillä pyörii koko maailma. 

Vierailija
957/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te-toimistosta tuli kirje, että minut työllistetään koulujen ja päiväkotien piha-alueille kasattujen lumiukkojen purkajaksi kevään ajaksi. Tuleeko karenssia, jos kieltäydyn? Olen introvertti ja pelkään, että lapset heittelevät lumipalloilla ja nauravat.

Vierailija
958/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen amerikkalainen ja olen Usassa päällystämässä Fazerin Amerikanpastilleihin sen minttuseoksen.

Työ pitää tehdä täällä amerikassa ettei tule sanomista kulttuurin omimisesta.

Terkut Lyonista ranskanpastilliosastolta! Meillä on sama tilanne.

Ciao ja terveisii täältä Milanosta italiansalaattitehtaalta! 

Tunnetko muuten Kaisan, on töissä amerikansalaatinkastiketehtaalla.

Vierailija
959/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mallilla tehdään kondomit. Arvaatkaa vaan poltteleeko kun kondomien kumi sulatetaan yksi kerrallaan mallin päällä ja jäähdytetään? Onneksi vaan osa-aikatyö. 

Vierailija
960/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöö ku aina tulee joku tosikko opettamaan 👆

Ei opettaminen vesitä vitsiä. Joka tapauksessa kaikilla uteliailla herää kysymys, miten homma oikeasti menee. Ei paha kuulla se samassa ketjussa jossa herää asiaa ensimmäisen kerran ihmettelemään.