Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1738)
Olen töissä kylttitehtaalla. Monta kertaa on koneesta ollut maali loppu niin että olen joutunut itse menemään kaistaa osoittamaan. Hyvällä säällä siellä risteyksessä on ihan ok seistä mutta näillä vesisateilla...
Tällä foorumilla on niinkin vajaita, että ottavat tämän tosissaan. Ovat työväkeä.
Kakaroiden juttuja. Yli kakskymppisillä on vähän aikuisemmat aiheet.
Taas ois paikkoja auki, jos jollain vapaata täs kohtaa
Vihreiden kuulien leikkaaja .. hmmm…
Minä olen ollut töissä tehtaalla, jossa makarooniin porataan ne reiät.
Italiassa työskentelin maatilalla, jossa kasvatettiin pastapuita.
Tänä vuonna on palkattu joku polkemaan kuulista marmeladia tölkitettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä oikeasti leikata kahtia. Massa helpompi laittaa puolikkaaseen muottiin jostä jähmettymisen jälkeen liimataan yhteen.
Tai näin valemedia haluaa meidän luulevan. Nyt oikeasti vähän kritiikkiä siellä, lammas.
Mä oon siellä liköörikonvehtien puolella, tänne etenee ne parhaat kuulien leikkaajat jos tekee työnsä kutsumuksesta.
Arvatkaa miten paljon tulee päivässä juotua liköörejä, kun vahingossa laittaa poratusta reiästä väärää likööriä väärään konvehtiin, no, ne pitää sitten imaista suikkiin sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna on palkattu joku polkemaan kuulista marmeladia tölkitettäväksi.
Laitoin sitä hyyhmää tortun päälle ja tarjosin pikkujouluissa.
Minä olen se musta mies jokaisessa mainoksessa, niitä tuntuu suomen kansa rakastavan. hommaa riittää, pää märkänä kuvataan ja massia tulee. Ihmetyttää vaan miten tämmöisessä pohjoismaassa rakastetaan mustaa miestä näin paljon mut hei, kyl mä otan tän !
Aiemmista jutuista poiketen tämä on totta:
- lakritsipiippuihin liimattiin käsipelillä ne punaiset nonparellit. Henkilö siis käsin teki sen homman ja lisäksi piiput pakattiin käsin rasioihin.
- muinoin oli myös 100g suklaamunia ja ne liimattiin käsin yhteen, pienemmät hoiti kone.
Vierailija kirjoitti:
Kakaroiden juttuja. Yli kakskymppisillä on vähän aikuisemmat aiheet.
Älykkyyteen kuuluu huumorintaju ja henkinen joustavuus.
Oletko tänä talvena samoissa kausitöissä?
Ennen pizzeroissa pizzan puolitus maksoi kympin.
Minä voisin olla etevä pizzan puolittaja :)
Täällä myös yksi fazerilainen. Minä kastan vihreitä kuulia suklaaseen. Työ tehdään yksi puolikas kerrallaan kiinnittämällä kuula tikkuun. Toisessa vuorossa oleva sitten kokoaa ne Fazerin Classics-konvehtirasiaan.