Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1736)
Vierailija kirjoitti:
Hejsan från Sverige. Jag jobbar på IKEA tehdas! Me täällå puretaan huonekaluja, että te saisitte ne sitten koota siellä muualla maailmassa.
Juu-u det ät detta mina gulliga finnar ;). Skål!
ja tästä te vielä maksatte :D :D
Täällä raksalla meillä on kahdet eri lautamiehet, yksi porukka kantaa lautoja kasalta raksalle, ja toinen porukka tekee päinvastoin...
Morpho kirjoitti:
Ite työssäni porailen puuhevosien persereikiä.
Itse taas työskentelen lelutehtaalla, jossa valmistetaan niitä puristeltavia hahmoja, joiden peräpäästä pulpahtaa "kakkalimaa" puristaessa. Työskentelen täyttäjänä eli tehtäväni on pursottaa kakka niiden persereikiin. Figuureja on erilaisia (yksisarvisia, koiria, lehmiä jne) ja pursotettavan kakan väri tietty vaihtelee figuureittain. Työ vaatii tarkkuutta ja aina silloin tällöin sattuu moka ja pursottaa väärää kakkaa, esim. koiran kakkaa lehmään. Näitä tilanteita varten meillä on viikoittain vaihteleva "korjaajan vuoro", jossa pitää kaivaa väärä kakka persereijästä ulos ja laittaa lelu takaisin linjastoon uudelleen täytettäväksi.
Olen taputtaja. Taputan käsiä eri televisio-ohjelmissa ja radio-ohjelmissa.
Morjens Tampereelta. Olen uskottu mies. Uskon olevani mahdollisesti mies. Uskon niin. Ainakin niin on uskottu.
Vierailija kirjoitti:
Onpas paska lanka..ohhoh
Meidän lampaan villasta tehdään tuota paskalankaa.
Minä olen Tyhjännauraja. Työskentelen monissa TV-ohjelmissa. Poskilihakseni ovat vahvistuneet monen vuoden nauramisesta. Tämä on aivan iloinen duuni.
Vierailija kirjoitti:
Toimin freelancer hammaskeijuna. On yrityssalaisuus mihin toimitan irronneet hampaat, mutta tienaan vähintään tuplaten tyynyjen alle palkkioksi jättämäni rahamäärän. Tässä työssä yhdistyy hyvä toineentulo, jännitys ja ilon tuottaminen asiakkaille.
Meidän duunit liippaa läheltä myös minulla on paljon lapsiasi sijaita. Minä olen Nukku-Matti. Ajelen sinisellä työsuhdeautollani aina illalla työpaikoilleni. Kuutamoöinä työskentelen ympäri vuorokauden kaiken maailman kuuhullujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvismaikkamme kertoi 90-luvulla että joku oli saanut kultamitalin työskenneltyään 54 vuotta karjalanpiirakoiden rypyttäjänä. Kun häneltä kysyttiin haastattelussa että miten hän oli jaksanut tehdä sitä niin pitkään, niin hän oli vastannut että tämä on niin monipuolista ja vaihtelevaa.
Ja siinä saa nähdä paljon erilaisia ihmisiä.
Työni on heitellä liito-oravia metsässä puusta toiseen. Eihän tuollainen karvakasa tietty itsekseen lennä sen enempää kuin frisbee mutta sopivalla alkuvauhdilla se leijailee vähän samalla tyylillä puusta toiseen. Tarkkana saa tietty olla että osuu puuhun koska oravat ei ole kovinkaan tyytyväisiä päädyttyään esim. savupiippuun tai jonkun mummelin ikkunasta sisään suoraan synttärikakkuun. Eikä se mummelikaan sukulaisineen hirveän tyytyväinen ollut.
Kiva, täällä on muitakin eläinpuolelta. Liito-oravien viskominen kuulostaa tarkalta työltä. Me kasvatetaan minipossuja, tarkkaa työtä tämäkin. Täytyy seurata etteivät syö liikaa ja kauheesti ne tarvii liikuntaa ettei vaan kasva liikaa. Verkotetaan aina nämä jotteivat vaan singu liikaa. Ikävä kyllä välillä joku kasvaa liikaa kovasta työstä huolimatta ja päätyy sekonkituotteeksi niinkun ketjun ap:n tuotteetkin.
Ensimmäinen kesätyöni oli lihapullapakkausten kaasuttajana. Valitettavasti kykyni eivät riittäneet tarpeeksi tasalaatuisen tuoksun tuottamiseen, sen sijaan ilo oli katsella ja kuunnella vuosikymmenten ammattitaidolla ahertavia tekijöitä. Eräästä tehtiin jopa Juhla Mokka kädentaitajat mainos - kaikkihan sen muistavat.
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden kuulien valmistus (ihana keju vaikka en lukenut alkua pidemmälle).
https://www.facebook.com/fazersuomi/videos/10155171333538716/
Hyi, miksi niillä ei ollut hengityssuojia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen Ilmatieteen laitoksella lumihiutaleiden muotoilijana ja se se vasta kamalaa hommaa onkin! Jokaisesta pitäisi tehdä uniikki mutta tuntuu että kaikki muodot on jo keksitty. Pahoittelut viime aikojen lumettomista talvista omasta ja kollegoiden puolesta. Parhaamme tehdään, mutta hyvä jos saadaan edes Lappiin lunta seuraavien 5 vuoden ajan. Toivon medialta ja kansalaisilta ymmärrystä eikä joka talvista syyllistämistä. Työhakemus Fazerille on vetämässä.
Vesipisaran tekijän vois kyllä lomauttaa teiltä ja palkata lisää auringonpaisteen tekijöitä.
Kesällä lumirakeiden tekijät on varmaan burn outin saaneita vesipisaran tekijöitä.
Hei sori ei, ne on harjoittelijoita. Kyllähän noi kesähessut tiedetään.
Päädyin kirjoittamaan suklaalevyjen kääreisiin sen Karl Fazerin nimen. Nyt pitää opetella vähän erilainen käsiala, kun joku keksi, että Kalle oli itse kirjoittanut erilailla. Sulkakynällä kun ährää kultamaalin kanssa, niin pitää olla tarkkana ettei tuhri kääreitä pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Onpas paska lanka..ohhoh
Älä. Tämän takia naisen euro on 80 senttiä, ja siinäkin on puolet vielä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas paska lanka..ohhoh
Älä. Tämän takia naisen euro on 80 senttiä, ja siinäkin on puolet vielä liikaa.
Ei näissä kyllä lue, mitä sukupuolta kukin kirjoittaja on. Ettekö tienneet, että puolet av:n porukasta on miehiä?
Nyt on ihan pakko kysyä, kuka teistä valmistaa näitä:
https://urjalanmakeistukku.fi/edible-anus-peraaukkosuklaa-konvehtirasia…
Hejsan från Sverige. Jag jobbar på IKEA tehdas! Me täällå puretaan huonekaluja, että te saisitte ne sitten koota siellä muualla maailmassa.
Juu-u det ät detta mina gulliga finnar ;). Skål!