Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1736)

Vierailija
421/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskanjauhajien kokoontumisajot täällä.

Päätit kuitenkin liittyä seuraan? Kuinkas sattuikaan kun meillä kanankakkatehtaalla etsitään JAUHAJAA tuotteelle, miten ois?

Eipäs vähätellä siellä!! Mä oon taimitarhalla paskanpuhujana, ei ole kuule helppo homma jauhaa kun esimies mittaa vieressä taimien kasvua. Onneksi vain kausi duuni, huhti-toukokuu.

Oletko mahdollisesti Laihialta? Siellä pellot lannoitetaan kävelemällä ojan reunalla ja puhumalla paskaa. Kun sato on valmis, lannoite pitää kerätä pellolta pois. Silloin kävellään takaisin ja perutaan kaikki puheet.

Vierailija
422/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka täältä puolalaiselta vadelmapuutarhalta! Ollaan juuri valmistamassa ens kesän puutarhavadelmasatoa.

Linjatuotantona tätäkin pyöritetään. Ite oon vadelmien viimeistelyvaiheessa tökkäämässä vadelmiin niiden karvoja.

Mun jälkeen linjalla on vielä vattumadottaja, joka istuttaa vadelmiin matoja, sekä norottaja, joka levittää vadelmiin norovirusta. En viitti kertoa tarkemmin, miten se oikeastaan tapahtuu. Se liittyy niihin vadelman reunassa oleviin tummentuneisiin kohtiin, jotka ovat oikeasti... tai no niin, jääköön sanomatta.

Kuka teillä liimaa vadelmat kasaan niistä pienistä nuppineulanpään kokoisista pallukoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Öllölän öylättihöyläämön yötyöläinen. 

Vierailija
424/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen työtön. Kirjoittelin ennen sisupastelleihin kohokirjoittimella niitä ässiä, mutta se työ siirrettiin halvemman työvoiman maihin italiaan. Olen kyllä laittanut paljon hakemuksia, mm. moneen leipomoon leipomaan ässiä, sekä S-kauppoihin ympäri suomen mihin tahansa hommaa, missä voisi ässiä muotoilla jollain tavalla mutta kokemus ei kuulemma aivan vastaa haettua. Tietääkö joku hyvää paikkaa ässäspesialistille? Kysyin myös salmiakkiaakkosien valmistuksesta töitä, mutta kuulemma pitäisi osata muutkin kirjaimet kuin ässät, joten en päässyt. 

Kiitos tämän kirjotukseni sainkin sentään työkokeilupaikan,  headhunterit olivat ottaneet selville ip-osoitteeni kautta kuka olen. Pääse ammattilaiskorttihuijarin apulaiseksi työntämään ässiä hihaan. Jos menee hyvin, ehkä hän työllistää palkkatuella vielä. Aivan huippupaikka verrattuna teidän muiden hommiin! Kai ootte vähän kateellisia?

Vierailija
425/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on, kuulkaas, kovaa duunia kääriä kaikki nuo joulukarkit papereihin. Ensin leikkaat sopivan palan muovista ja yrität saada suklaisen karkin siihen liukkaan muovin keskelle, sitten äkkiä kääräiset reunat ylös ja pyöräytät päistä kiinni. Elokuun helteillä aloitetaan urakkaporukalla ja itsenäisyyspäivänä on jo sormet tunnottomina, vaan ei auta. Namuset on saatava joulupöytiin. Yleensä on aina ehditty, ja nyt vähän aikaa huilataan ennen pääsiäiskarkkien käärintää.

Vierailija
426/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen työtön. Kirjoittelin ennen sisupastelleihin kohokirjoittimella niitä ässiä, mutta se työ siirrettiin halvemman työvoiman maihin italiaan. Olen kyllä laittanut paljon hakemuksia, mm. moneen leipomoon leipomaan ässiä, sekä S-kauppoihin ympäri suomen mihin tahansa hommaa, missä voisi ässiä muotoilla jollain tavalla mutta kokemus ei kuulemma aivan vastaa haettua. Tietääkö joku hyvää paikkaa ässäspesialistille? Kysyin myös salmiakkiaakkosien valmistuksesta töitä, mutta kuulemma pitäisi osata muutkin kirjaimet kuin ässät, joten en päässyt. 

Ässäspesialistien arvostus on kieltämättä maassamme heikkoa. Itse olin vähän aikaa Porin Ässien jäähallissa kioskinpitäjänä, mutta sain potkut, kun olisi kuulemma "pitänyt tarjota asiakkaille muitakin vaihtoehtoja kuin Ässä Mixejä".

Vierailija
427/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko laittaa neljään osaan? Sais kauniita koristeita kakun päälle ilman että tarvitsee liata veistä.

Myös kokonaiset kiinnostais

Vierailija
428/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaus on ihan paskaa, kone tekee hommat alusta loppuun eikä siellä käsin mitään leikellä eikä liimailla.

😂 Huom!

Nää terävien sällien kommentit on niinsanotusti parhautta. Että tuollaisiakin ihmisiä on! 😂😂😂

Vierailija
429/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättehän, että riisi pestään ennen keittämistä. Mnä kierrän päkaupunkiseudun ravintoloita pesemässä riisiä.Kovaa hommaa harjata yksitellen riisin jyvät. Ymmärrän kyllä, että ostavat alihankintana tämän työn.

Tähän on kyllä Kiinassa kehitetty koneet jo aikoja sitten. ulosvedettävillä pesutasoilla on oma kolo jokaista riisinjyvää varten. Ei mene jyvät pesun aikana sekaisin, eli voit pestä yhdellä tasolla basmatia, toisella jasmiinia ja kolmannella sushiriisiä yhtä aikaa. Hanki kone kotiin, niin sun ei tarvii muuta kuin asetella jyvät koloihin ja ottaa ne sieltä pois pesun jälkeen. Sitten vaan myyt pestyt riisit ravintoloihin.

Vierailija
430/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmänkivien asentajaa ei olekaan ketjussa vielä mainittu, mutta sitähän tehdäänkin Suomessa vähemmän. Tärkeää työtä tämäkin. Sitä täällä liukuhihnahomman tylsyydessä joskus mietiskelen, miksi tiettyjen hedelmien suunnittelijoille on tosi tärkeää, että asennuskohta jää mahdollisimman huomaamattomaksi, mutta toiset taas eivät niin paljoa välitä. Esimerkiksi persikoissahan on avauskohta ihan reteästi näkyvissä (persikankiviä onkin helppo asentaa, lempparini), avokadoissa se on pienempi, kun se lopuksi rutistetaan siihen päätyyn.

Vierailija
431/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tämän kirjotukseni sainkin sentään työkokeilupaikan,  headhunterit olivat ottaneet selville ip-osoitteeni kautta kuka olen. Pääse ammattilaiskorttihuijarin apulaiseksi työntämään ässiä hihaan. Jos menee hyvin, ehkä hän työllistää palkkatuella vielä. Aivan huippupaikka verrattuna teidän muiden hommiin! Kai ootte vähän kateellisia?

Oletko harkinnut työnhakua Venäjältä? Venäjän kielessähän on 7 s-kirjainta. Luulisi että työtä riittää. Älä lähde rikollisille poluille!

Vierailija
432/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee, niin tulee mieleen 80-luku, kun ihan oikeasti tehtiin tällaisia töitä käsipelillä. Itse olen etsinyt lottokupongeista voittorivejä Veikkauksella ja repinyt rahtikirjojen sivuja irti toisistaan Kaukokiidolla. Digiaika on vienyt kaikki mielenkiintoiset hommat.

Vierailija
433/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut täältä Norjasta kalankasvattamosta, missä kasvatetaan ruodottomia lohia.

Ootte varmaan ihmetelleet, miksi ruodottomat lohet on niin kalliita. Se johtuu just siitä, kun niitä löllöjä lohia on niin vaikea napata kiinni. Ne valahtaa todella helposti käsistä. Kovan ammattilaisenkin nappaamisepäonnistumisprosentti on noin 60.

Palkka on tulosperusteinen eli ihan paska. Mun nappaamisprosenttini on noin 10 %. Voitte vaan kuvitella, mikä mun palkka on.

Vierailija
434/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaus on ihan paskaa, kone tekee hommat alusta loppuun eikä siellä käsin mitään leikellä eikä liimailla.

Rupesin tästä viestistä hiukan epäilemään, ja kävin tarkistamassa joululta jääneitä vihreitä kuulia. Olihan siellä se leikkaus- ja liimausjälki. Niin että olihan tämä sittenkin trolli. Tästä opimme, ettei pidä uskoa kaikkea, mitä joku netissä sanoo, vaikka hyvinkin varman kuuloisena ja asiantuntijana esiintyen.

HEEEI nyt jäit kiinni! Itse olet trolli! En tiedä, mikä tämän trollauksen tarkoitus on, mutta viestisi todistaa valheeksi tuo väite, että jollakulla muka olisi enää tapaninpäivänä JÄÄNYT YLI joululta vihreitä kuulia!!!

Vierailija
435/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samanlaista työtä teen. Pujottelen After Eight -suklaalevyjä papereihin. Linjalla työkaveri ensin tarkistaa, että levyt on suoria ja minun jälkeeni joku laskee montako niitä tulee kymmeneen kappaleeseen. Sen enempää en näe sivuille mitä tuotantolinjalla jatkossa tapahtuu.

Minä olen siellä linjaston alkupäässä. Pursotan sen minttumassan niiden suklaalevyjen sisälle.

Sä varmaan osaat pursottaa sitä massaa myös Domino-keksien väliin.

Tsiisus, miten tyhmä kommentti! Työhän on aivan erilaista.

After Eight -pursotuksessa käytetään laattateräistä pursotinta kun taas Dominoissa käytetään suurta ja leveäsuista tyllaa.

Tekniikka on täysin erilainen ja sen oppiminen kunnolla vaatii monen kuukauden aktiivisen treenaamisen.

Vierailija
436/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Huom!

Nää terävien sällien kommentit on niinsanotusti parhautta. Että tuollaisiakin ihmisiä on! 😂😂😂

Vai parhautta... Tunnen itseni niin tyhmäksi tuon kaiken viisauden keskellä.

Vierailija
437/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Valion maidonpurkittamosta tässä, moi!

Tervetuloa meille töihin, kun Vihreiden kuulien kausityö loppuu!

Meillä on huippukiva työyhteisö ja töitä, jotka tuottavat syvää tyytyväisyyttä. Mä oon esimerkiksi d-vitamiinituksessa, missä mä pudotan yhden d-vitamiinipillerin jokaiseen maitopurkkiin.

Mun vieressä on sitten sheikkaajat, joiden hommaa on ravistella maitopurkkeja niin, että se d-vitamiini liukenee tasaisesti maitoon. Me saadaan pitää radiota päällä, ja ette muuten usko, millaisia hassuja bileitä meillä on, kun tulee hyvää discomusaa ja sheikkaajat joraa sen tahdissa! 😂

Tää meidän työpoppoo on ihan ❤️

Vierailija
438/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen makaronitehtaalla poraamassa reikiä niihin pieniin makaroneihin. Ärsyttävää kun ne on vähän käyriä, on tosi vaika porata reikää sellaiseen!

Meillä Pirkan Makaronitehtaalla ollaan uudenaikaisempia: makaronit porataan ensin ja sitten vasta käyristetään. Tuotanto on nopeampaa ja tehokkaampaa, siksi makaronejamme voidaan myydä halvemmalla. Ihme, että siellä Torinossa ei ole tätä tajuttu. Vai onko tuo joku Aito Oikea perinnäistapa ja siksi siitä voi maksaakin enemmän?

Ai vitsit toi olis hienoa! Pitäisköhän mun esittää aloite? Voi kyllä olla, että italiaanot torppais tällaisen edistyksellisen ehdotuksen kauhistuneena. Ai niin, ja ollan hipihiljaa tästä. Taisit nyt paljastaa yrityssalaisuuden!

Meidän konepaja valmistaa käyriä poranteriä makaroonin poraukseen joten ei haittaa että ne on käyriä. Eikä tarvitse taivutella jälkeenpäin

Vierailija
439/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norja on silti onnellisuuden kärkimaita.  Kantanorjalaiset tekevät myös sukupuuttoa, kuten riikinruotsalaiset ja Suomen tilanne jo tiedetään hyvin.

Vierailija
440/1736 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moikka täältä puolalaiselta vadelmapuutarhalta! Ollaan juuri valmistamassa ens kesän puutarhavadelmasatoa.

Linjatuotantona tätäkin pyöritetään. Ite oon vadelmien viimeistelyvaiheessa tökkäämässä vadelmiin niiden karvoja.

Mun jälkeen linjalla on vielä vattumadottaja, joka istuttaa vadelmiin matoja, sekä norottaja, joka levittää vadelmiin norovirusta. En viitti kertoa tarkemmin, miten se oikeastaan tapahtuu. Se liittyy niihin vadelman reunassa oleviin tummentuneisiin kohtiin, jotka ovat oikeasti... tai no niin, jääköön sanomatta.

Kuka teillä liimaa vadelmat kasaan niistä pienistä nuppineulanpään kokoisista pallukoista?

Siinä hommassa taitaa nykyään olla Malgorzata, Franciszek ja Wojciech.