Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1736)
Saatko koskaan leikata muita värejä vai oletko loppuviikon työtön? Fazerin mukaan vain ma-ke tehdään vihreitä kuulia.
Pikku punaviinipäissäni tämä kyllä naurattaa hirveesti.
Vierailija kirjoitti:
Onko se huhu totta että ne puolikkaat liimataan nuolaisemalla ensin toista puolikasta?
Nykyään on kauheen tarkat hygieniamääräykset niin tuota ei periaatteessa suositella. Meidän linjalla moni kuitenkin nuolaisee ku se on nopeempaa niin.
Mites luulette konvehtirasioiden täytön tehtävän? Ehei,käsipelillähän se ja erimallisia konvehteja pukkaa naaman eteen liukuhihna taukoamatta...Kauaa ei siedä oikeata kolosta pähkäillä....
Ei voi olla ilman automatisointia tuo homma.
Haluaisin suklaakonvehtilinjastolle maun tarkkailijaksi. Jonkunhan pitää ottaa joka tuotantoerästä konvehteja ja tarkastaa aistinvaraisesti niiden laatu.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin suklaakonvehtilinjastolle maun tarkkailijaksi. Jonkunhan pitää ottaa joka tuotantoerästä konvehteja ja tarkastaa aistinvaraisesti niiden laatu.
Alkoholipitoisten glögien laaduntarkkailussa on aika mukavaa työskennellä. On vain kolmen tunnin mittaiset työvuorot, kun sen jälkeen ei monikaan tarkkailija pysy enää tolpillaan ja alkaa kovasti laulattaa, mikä vaikeuttaa maistelua.
Minäpä olen Sun Maid-rusinoiden rutistaja täällä Kalifornian auringon alla. Työkaverit on tosi mukavia, kaksi Pedroa, kolme Pabloa, muutama Jesus ja Dolores ja Concepcion. Kaveri ei saanut työviisumia koska on ollut nuorena kommunist. Hän on Fazerilla murentamassa vohvelimurusia Geishan täytteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on vielä parempi homma. Porailen reikiä makaroneihin.
Ollaan varmaan työkavereita, minä laitan ne poraamasi makaronit veteen pehmenemään ja taivutan ne.
Nautiskelen tässä Mozartin kuugeleita ja kas kehveliä, näissäkin on sauma!
Tiedättekö, nuolaistaanko näitäkin kiinnityksen yhteydessä? Huolestuttaa vähän, kun sielläpäin on niitä Ischglin viruslinkoja ja olen syönyt jo kuusi, ei kun seitsemän :/
Se Karl Fazer on tosi pihi mies, joulukalenterissaan 24. päivä oli samankokoinen luukku kuin kaikki muutkin. Tehtaanjohtajan mielestä 24. on siis päivä muiden joukossa, jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
1-2 tuntia sitä hajua etkä syö enää yhtään konvehtia, jos siitä ei makseta.
Olen nähnyt täsmälleen saman tekstin Jodelissa :D
Mun lapsen ensimmäinenkesätyö oli sinappikoneena Turussa. Urakkapalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on vielä parempi homma. Porailen reikiä makaroneihin.
Eikö se ole aika vaativaa hommaa kun pitää olla sellanen kärä poranterä? Tuleeko paljon sekundaa ja mitä niille sekundamakaroneille tapahtuu?
Sesonki loppuu kohta jo?