Mitä sait joululahjaksi?
Itse sain yöpaidan, lahjakortin korukauppaan ja ravintolaan, konvehtirasian ja merinovillapaidan. Oikein hyvät lahjat.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
En saanut mitään joululahjaksi. En myöskään mitään toivonut. Olen niin onnellinen juuri nyt, kun ei tarvitse lahjoja ajatella. En ymmärrä, että täällä ihmiset kertovat perrymyksistään joululahjojen suhteen. Siis lahjatko sen joulun tekevät?
En mitään. Ehkä vielä kaksikymppisenä se, että sai muilta jotain kivaa jouluna oli merkityksellistä, mutta mitä aikuisemmaksi olen tullut, sen vähemmän edes tahdon muilta mitään. Toki, jos joku haluaa jollain ilahduttaa, on se mitä tahansa, niin se voi tuntua eleenä kivalta, mutta aika harvalla asialla minua voisi lahjoa niin, että tekisi mieli tehdä tällainen mitä sait lahjaksi -ketju ja aloittaa itsestä.
Kirjan, konvehtirasian, langattomat kuulokkeet, kasvonaamion, suihkugeeli ja vartalovoi, kotitakin ja ihonhoitosetin. Perinteisiä hyviä lahjoja :)
Mieheltä hajuveden ja comfort-tyynyn sekä painopeiton kun nukun nykyään niin huonosti. Itse ostin itselleni harrastusvälineitä, kosmetiikkaa ja kirjoja. Oppilailta sain myös paljon lahjoja ja ihania kortteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saanut mitään joululahjaksi. En myöskään mitään toivonut. Olen niin onnellinen juuri nyt, kun ei tarvitse lahjoja ajatella. En ymmärrä, että täällä ihmiset kertovat perrymyksistään joululahjojen suhteen. Siis lahjatko sen joulun tekevät?
En mitään. Ehkä vielä kaksikymppisenä se, että sai muilta jotain kivaa jouluna oli merkityksellistä, mutta mitä aikuisemmaksi olen tullut, sen vähemmän edes tahdon muilta mitään. Toki, jos joku haluaa jollain ilahduttaa, on se mitä tahansa, niin se voi tuntua eleenä kivalta, mutta aika harvalla asialla minua voisi lahjoa niin, että tekisi mieli tehdä tällainen mitä sait lahjaksi -ketju ja aloittaa itsestä.
Minusta on kiva tietää, mitä muut saavat. Joulu, jona en saisi yhtään lahjaa, tuntuisi tosi kurjalta, vaikka olenkin jo reilusti yli 20-vuotias. Mutta niin meitä on moneen junaan :) hyvää joulua nyt kuitenkin!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telkkarin, yöpaidan, marimekko-kukkaron, kirjan, vihannesleikkurin, marmeladirasian ja iTunes-lahjakortin
Ai niin ja kuorintavoiteen ja kasvonaamion
Rupsahda rauhassa rakkaani mun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telkkarin, yöpaidan, marimekko-kukkaron, kirjan, vihannesleikkurin, marmeladirasian ja iTunes-lahjakortin
Ai niin ja kuorintavoiteen ja kasvonaamion
Rupsahda rauhassa rakkaani mun...
Toiset käy rupsahtamassa kosmetologilla ja dumppaa naaman täyteen botoxia - yleensä vielä nuoret, jotka ovat tyytymättömiä itseensä.
Yöpaidan, suklaata, astioita ja elektroniikkaa. Nämä lapsilta, mieheltä ja omilta vanhemmilta . Kaikki tosi kivoja ja toivottuja lahjoja. Lisäksi hienon herkkukorin appivanhemmilta. Anopin lahjat olivat vuosia vähän sellaisia turhia mutta nyt pari viimeisintä vuotta on antanut molemmille miniöilleen herkkukorin, joka on oikeasti ollut tosi kiva.