Mitä sait joululahjaksi?
Itse sain yöpaidan, lahjakortin korukauppaan ja ravintolaan, konvehtirasian ja merinovillapaidan. Oikein hyvät lahjat.
Kommentit (49)
Sain mun lapsilta kotiplanetaarion. Olen katsellut koko illan tähtikuvioita katosta.
Hajuveden, kirjoja, maalauksen, sukat.
Calvin Klein pyjaman, Marimekon pallomekon, kirjan, suklaata, ryppyrasvaa, hajuvet.
Ihan kivat perinteiset lahjat!
Lähipitserian pitäjältä taskulampun.
En mitään. Iäkäs isäni haukkui ruoat. Olen omaishoitaja. Se siitä joulusta.
Paljon kosmetiikkaa. Kumpikin säätöni antoivat mukin. Onko sillä joku piilotarkoitus? =D Lisäksi säädöiltä sain keräily- ja urheilukampetta.
Sain sukat, suklaata ja palan leipäjuurta. Lisäksi lapsi oli tehnyt itse ihanan pienen askartelun, jonka sain häneltä lahjaksi. Maailman paras lahja <3 Olisi kyllä ollut kiva, jos olisin saanut mieheltä jotain, mutta ei voi mitään.
Minä olen vuosimallia -99 ja sain tänäjouluna
Korvakorut, kyniä, puinen väritettävä ledvalotalo - isosisko -97
Shower gel, nody lotion, hand cream, body wash, shower crème - pakkauksen - isosisko -91
Isoveli -90 - en tiedä, ei ole vielä antanut kenellekään
2 karkkitangon muotoista huulikiiltoa, kismetpatukka, 50€ lahjakortti s-ryhmään - äiti
Lakuja, taskulamppu, 50€ - iskä
Fazerin suklaata, 20€ - mummo
Ihanan muumi-yöpaidan, muumi-mukin, Lumene päivä- ja yövoidetta, villasukat, suklaata, teetä. Tykkäsin <3
Hyvää joulua kaikille lahjattomille! Rauhaa, rakkautta ja terveyttä minulta teille!
Vierailija kirjoitti:
Meni perinteisesti tämä joulu siinä mielessä että olin yksin enkä saanut ainuttakaan lahjaa. Uutta oli se, etten tänä vuonna saanut ainuttakaan joulukorttia enkä mitään muunlaistakaan yhteydenottoa/viestiä.
Itse lähetin ihan normisti kortit ja eilen illalla muutaman viestin. Tänään jo mietin että olenkohan mä enää oikeasti edes elossa kun olemassa en näemmä ainakaan enää ole.
Harmilainen :(
Olet, koska näet viestisi AV:llä :D
Vierailija kirjoitti:
Paljon kosmetiikkaa. Kumpikin säätöni antoivat mukin. Onko sillä joku piilotarkoitus? =D Lisäksi säädöiltä sain keräily- ja urheilukampetta.
Sperm mug.
Kosmetiikkaa, hajuveden, lahjakortin taidetarvikekauppaan, lehtitilauksen, villapaidan ja villasukkia, kynttilöitä, kirjoja, shampanjaa ja suklaata
Calvin Kleinin alusvaatesettejä 3kpl, urheiluvaatteita, pari mekkoa, housut, tehosekoittimen, villasukkakirjan ja lankoja, tietokoneen.
Vierailija kirjoitti:
Antoivatko muumimukin?
Hyvin käyttäytyvät 3 poikaa. Jouluruokailu meni hyvin, lahjoihin oltiin tyytyväisiä, ei tappelua. Ihmettelin kyllä vähän😆
Villasukat, piirrustuksen, piikkimaton ja herkkukassin.
Tää on kurjaa. Pienet lapset aattelee, että äiti on ollut tuhma. Isommille lapsillekaan ei tee hyvää nähdä, että joku perheestä ei saa mitään.