Mitä sait joululahjaksi?
Itse sain yöpaidan, lahjakortin korukauppaan ja ravintolaan, konvehtirasian ja merinovillapaidan. Oikein hyvät lahjat.
Kommentit (49)
Meni perinteisesti tämä joulu siinä mielessä että olin yksin enkä saanut ainuttakaan lahjaa. Uutta oli se, etten tänä vuonna saanut ainuttakaan joulukorttia enkä mitään muunlaistakaan yhteydenottoa/viestiä.
Itse lähetin ihan normisti kortit ja eilen illalla muutaman viestin. Tänään jo mietin että olenkohan mä enää oikeasti edes elossa kun olemassa en näemmä ainakaan enää ole.
En mitään. Perheen äiti olen. Ostan itse sitten jotain alesta, jos tarvitsen.
Selviää tiistaina kun saan tulokset labrasta.
Ihanan kylpytakin, rahaa 50 eur, kirsikkakonvehteja, kasvonaamion ja kaulakorun. Sekä töistä 50 eur lahjakortin. Oon oikein tyytyväinen ja iloinen lahjoista.
Telkkarin, yöpaidan, marimekko-kukkaron, kirjan, vihannesleikkurin, marmeladirasian ja iTunes-lahjakortin
Rahaa tulossa äidiltä, en muuta. Laittoi vahingossa tälle päivälle tilille, mutta eihän se sitten onnistunut...maanantaina vasta. Mutta ei se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Telkkarin, yöpaidan, marimekko-kukkaron, kirjan, vihannesleikkurin, marmeladirasian ja iTunes-lahjakortin
Ai niin ja kuorintavoiteen ja kasvonaamion
Plantation O.F.T.D-rommia. 69 pros.
Hajuvesi, älykello, shampoosetti, lempi karkkejani. Olen oikein tyytyväinen :) Etenkin kun nämä lahjat on samalta mieheltä joka vuosikausia väitti ettei osaa antaa mitään sopivaa lahjaksi eikä sitten antanutkaan mitään ja sain itse ostaa itselleni pari lahjaa, ettei lapsille tulisi paha mieli siitä kun äiti ei saa yhtään mitään.
Villasukat, pyjaman, ihonhoitotuotteita ja meikkejä, hajuveden ja suklaata sekä lahjakortin.
Vierailija kirjoitti:
Meni perinteisesti tämä joulu siinä mielessä että olin yksin enkä saanut ainuttakaan lahjaa. Uutta oli se, etten tänä vuonna saanut ainuttakaan joulukorttia enkä mitään muunlaistakaan yhteydenottoa/viestiä.
Itse lähetin ihan normisti kortit ja eilen illalla muutaman viestin. Tänään jo mietin että olenkohan mä enää oikeasti edes elossa kun olemassa en näemmä ainakaan enää ole.
Huomasin myös, että tänä vuonna ei ole toivoteltu mitään toisille. Tavallisesti moni viestittää hyvät joulut ja itsenäisyyspäivät jne., mutta tänä vuonna selvästi harvempi on niitä viestejä laitellut. Kai se sitten on tämä poikkeusaika, joka tuon on aiheuttanut. Ei siinä mitään, kun itsekin olen tajunnut, että aika harvaa ihmistä edes kaipaan elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää joulua ja uutta vuotta ainakin minulta!
En saanut mitään joululahjaksi. En myöskään mitään toivonut. Olen niin onnellinen juuri nyt, kun ei tarvitse lahjoja ajatella. En ymmärrä, että täällä ihmiset kertovat perrymyksistään joululahjojen suhteen. Siis lahjatko sen joulun tekevät?
In ear podit. En toivonut.Onneksi olin itse ennen joulua ostanut omia lahjoja itselleni....
Vaimo antoi lahjaksi pillua takaapäin pyytämättä Oiva lahja
En mitään firmasta saadun lahjakortin lisäksi.