Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin ekaa kertaa anoppilassa kakalla :D ( pidätin viime vuonna koko joulun)

Vierailija
24.12.2020 |

Olin viitisen päivää viime jouluna anoppilassa ja en käynyt kertaakaan isolla hädällä (en ollut ikinä käynyt siellä muutakuin pissalla) ja joulun jälkeen kun pääsin kotiin, niin perse melkein repesi (tein pöntöltä keskustelunkin :D) ja tein silloin lopuksi muutaman suolihuuhtelun. Ilmeisesti maha meni siitä hieman sekaisin, ja oon siitä lähtien ollut hieman löysällä ja joutunut käymään kakkosella 2-4 kertaa päivässä. Vanhan tottumuksen mukaan koitin pidätellä, mutta kun olo alkoi olla niin tukala ja kunnon ripaskan pelossa oli sit pakko mennä kakkaamaan. Vuorasin pönttöä paperilla niin paljon kuin vain uskalsin ilman tukkeutumisen pelkoa ja vesihanan loristessa hieman päästelin suoliston painetta pois. Kävin yhteesä kolme kertaa kakkosella saman aamun aikana, kun moneen vuoteen en ollut käynyt kertaakaan! Pienin askelin eteenpäin :D

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän ap:ta. Mä en pysty, siis oikeesti EN PYSTY käymään kakalla vieraassa paikassa vieraiden läsnäollessa. En vaan pysty.

Ennätykseni on 6pv kakkaamatta. Samalla lailla sitten tavara oli niin kovaa että per*e repesi ja verta tuli, kun viimein pääsin kylästä kotiin ja kakalle rauhassa.

Tän takia vierailen max 2yötä, miellellään vain päiväkyliä. Nimittäin 4-6pv ilman kakkaamista tekee ulosteen kivikovaksi joka repii hanurin. Ja olen 45v eli en teini enää!

Vierailija
22/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn aina ja paskannan pytyn täyteen laitan kannen kiinni enkä vedä. Onneksi tarvii käydä vaan kerran vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin muinoin koko riparin ajan käymättä kakalla. Ja silloin se kesti yli viikon. Kun ei vaan vatsa toimi vieraissa paikoissa. Oli muuten aika tuskaa. 😳

Vierailija
24/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas voi käydä anoppilassa pienellä enkä isolla hädällä, koska siellä on niin saastainen wc. Mies kertoi ettei kertaakaan kotona asuessaan nähnyt vanhempiensa pesevän vessaa ja siltä se kyllä näyttääkin. Aina kauheessa hädässä lähdetään ajamaan kotiin. Kun lapset oli pienempiä niin niiden oli tietysti pakko päästä vessaan milloin vaan oli hätä ja mä yritin vaivihkaa pestä sieltä vessasta isommat roiskeet pois jotta pystyin lapseni sinne päästämään.

Todennäköisesti ihan joka paikka on siellä yhtä saastainen, en kävisi ollenkaan enkä päästäisi moisia sontiaisia meillekään.

Vierailija
25/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon ahdoit ruokaa itseesi eilen jos piti kolme kertaa aamulla käydä sontimassa?

Vierailija
26/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yläasteella kaveri, joka ei käynyt vessassa muualla kuin omassa kodissaan. Ei siis edes pissalla. Aika sairasta touhua mun mielestä.

Vierailija
27/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän mummolassa ei saa edes vessan ovea lukkoon.

Meilläpä ei saa anoppilassa. Tympeää kun joutuu käsin pitelemään ovea kiinni kun appiukko aina tunkee sattumalta sinne kun minä istun pytyllä. Saisi koputtaa edes ovea.

Vierailija
28/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää vaikka absilla paskalla jos on noin vaikeaa.

Vierailija
29/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩👍