Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin ekaa kertaa anoppilassa kakalla :D ( pidätin viime vuonna koko joulun)

Vierailija
24.12.2020 |

Olin viitisen päivää viime jouluna anoppilassa ja en käynyt kertaakaan isolla hädällä (en ollut ikinä käynyt siellä muutakuin pissalla) ja joulun jälkeen kun pääsin kotiin, niin perse melkein repesi (tein pöntöltä keskustelunkin :D) ja tein silloin lopuksi muutaman suolihuuhtelun. Ilmeisesti maha meni siitä hieman sekaisin, ja oon siitä lähtien ollut hieman löysällä ja joutunut käymään kakkosella 2-4 kertaa päivässä. Vanhan tottumuksen mukaan koitin pidätellä, mutta kun olo alkoi olla niin tukala ja kunnon ripaskan pelossa oli sit pakko mennä kakkaamaan. Vuorasin pönttöä paperilla niin paljon kuin vain uskalsin ilman tukkeutumisen pelkoa ja vesihanan loristessa hieman päästelin suoliston painetta pois. Kävin yhteesä kolme kertaa kakkosella saman aamun aikana, kun moneen vuoteen en ollut käynyt kertaakaan! Pienin askelin eteenpäin :D

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha.

Vierailija
2/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn saunasta vilvoittelemassa pihalla ja kyykin tortut johonkin vähän kauemmas ja lunta päälle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘😘😘

Vierailija
4/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet outo.

Vierailija
5/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mummolassa ei saa edes vessan ovea lukkoon.

Vierailija
6/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitteletkö sä joka joulu paskas tänne? No, huvinsa kullakin.

Vierailija
7/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taputtivatko kaikki, kun tulit ulos vessasta? Vai teeskentelivätkö, ettei kukaan huomannut mitään, vaikka kaikki olivat ihan korvat höröllä sillä aikaa, kun ähisit siellä vessassa? Appi oli varmasti korva ihan ovessa kiinni ja hiippaili pois, kun aloit pesemään käsiä.

Vierailija
8/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jotkut tekevät näin tavallisesta asiasta niin suuren ongelman? Kuvitteleeko aloittaja tosiaan jonkun muun olevan yhtä kiinnostunut hänen kakastaan kuin hän itse on anopin kakasta?

Ei se niin mene, vaan aikuiset ihmiset tietävät, miten ihmisen ruuansulatus toimii. Et sinä hämää heitä pönttöä vuoraamalla etkä pidättämällä. Päin vastoin, annat erittäin omituisen vaikutelman itsestäsi.

Olen kyllä tavannut vanhan mummon, joka ei voinut käydä isolla hädällä vieraassa vessassa. Olisi kannattanut opetella jo nuorena.

Vierailija
9/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuiko appivanhemmat? Mennä nyt kyläpaikkaan paskomaan!

Vierailija
10/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sä!!!! 💪

Vierailija
11/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiton rohkee oot

Vierailija
12/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta😀

Vierailija
13/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin ja noille veden laskijoille tiedoksi, että se ei ikävä kyllä peitä pierun ääniä lainkaan. Jos jotain, niin jopa korostaa itse tapahtumaa, koska sen hosottavan hanan ääni on melkoisen huomiota herättävää sekin, ja aiheuttaa epäekologisuutensa vuoksi lähinnä ärsytystä.

Vierailija
14/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä.

Vierailija
15/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samanlainen anoppilassa kun olin 19v, en vaan kehdannut mennä vessaan. Enkä kyllä vieläkään mielelläni käy vierailla kakelilla joten I feel you, ap.

Vierailija
16/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin samanlainen anoppilassa kun olin 19v, en vaan kehdannut mennä vessaan. Enkä kyllä vieläkään mielelläni käy vierailla kakelilla joten I feel you, ap.

Epänormaalia mun mielestä on jos tykkää käydä siellä.

Vierailija
17/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on IBS niin ei tarvii miettiä tuollaisia. Lähimmälle pöntölle juostaan oli se kenellä vaan ja ollaan tyytyväisiä, että ehdittiin.

Vierailija
18/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluinen viidenpäivänkakkara :D

Vierailija
19/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas voi käydä anoppilassa pienellä enkä isolla hädällä, koska siellä on niin saastainen wc. Mies kertoi ettei kertaakaan kotona asuessaan nähnyt vanhempiensa pesevän vessaa ja siltä se kyllä näyttääkin. Aina kauheessa hädässä lähdetään ajamaan kotiin. Kun lapset oli pienempiä niin niiden oli tietysti pakko päästä vessaan milloin vaan oli hätä ja mä yritin vaivihkaa pestä sieltä vessasta isommat roiskeet pois jotta pystyin lapseni sinne päästämään.

Vierailija
20/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taputaputaputaputapptapptapp! Kylääpä olit rohkea ja reipas! Jos minulla olisi valta ja voima,niin jakaisin sinulle suuren kultamitalin ruusukkeen kera.