Ei päivää ilman Danny ja Helmi -haastattelua. Seiskassa Danny puhuu jo tulevista jouluista Helmin kanssa
"Mikäli jossain vaiheessa viettäisimme Helmin kanssa yhteistä joulua, tarjoaisin hänelle ehdottomasti kalaa"
https://www.seiska.fi/Uutiset/Suomen-seksikkain-tonttutytto-19-vuotias-…
Miksi muuten Helmistä leivotaan seksikästä, kun hän ei ole sitä? Onko tuokin tonttuasu ollut Dannyn idea?
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Joku viiraa Danylla.Eikö tuo osaa ajatella ,että kun tuo tyrkylle tuollaisen 19 v tytön niin pilaa sen maineen.Toki onhan Helmi varmasti itse myös halukas ? Erika pilasi jo maineensa sillä näyttää rehellisesti huo.... kumipuvussaan.Nuori neiti herää jo ja mieti tulevaisuutta.
Jos Helmin vanhemmat ja isovanhemmat lukisivat nämä keskustelut, Helmi ei palaisi joulunvietosta enää Dannyn luo.
Helmi tässä on aktiivisempi osapuoli. Jättäisi itse kuvat julkaisematta, mutta ei, kun haluaa ITSE tätä kaikkea. Olisi huostaanotettava tuo lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Helmi tässä on aktiivisempi osapuoli. Jättäisi itse kuvat julkaisematta, mutta ei, kun haluaa ITSE tätä kaikkea. Olisi huostaanotettava tuo lapsi.
Vaaraksi itselleen. Nämä valinnat tulevat seuraamaan häntä aikuisuuteen ongelmien muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan helmin ikäinen mies ei enää tule huolimaan häntä. Kaikkia yököttää tämä suhde Dannyn kanssa. Oksettavaa. Helmi tuhosi oman parisuhde-elämänsä heti startissa (täysi-ikäisyys).
Hyi.
Tämä. Ja Helmi olisi ennen Dannyä voinut saada oikeinkin laadukkaan poikaystävän.
Jep. Ja oikein Ilmajoelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan helmin ikäinen mies ei enää tule huolimaan häntä. Kaikkia yököttää tämä suhde Dannyn kanssa. Oksettavaa. Helmi tuhosi oman parisuhde-elämänsä heti startissa (täysi-ikäisyys).
Hyi.
Tämä. Ja Helmi olisi ennen Dannyä voinut saada oikeinkin laadukkaan poikaystävän.
Jep. Ja oikein Ilmajoelta.
Hän olisi lähtenyt opiskelemaan ja löytänyt sieltä poikaystävän. Nyt ei tule opiskeluita eikä poikaystävää.
Avustaja päivittäisissä asioissa tuon ikäiselle olisi ihan ok. Tässä mättää se että avustajasta tehdään julkista väkisin. Helmi itsekkin harrastaa provosoiva poseerauksia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä erikaa tähän sotkee? Älysi viime hetkellä lähteä. Erika on karismaattinen, rohkea ja kaunis nainen, joka tiesi mitä teki. Ja sai mitä halusi. Ja vielä valmiiksi laulajakin. Ja nyt tämä helmi hissukka tekee mitä? Mitä hän saa? Löysää nahkaa? Ihmisten naurut? Tilanne on aivan toista kuin erikalla. Ja sen dannykin tietää, tähteä tästä vaisusti hymyilevästä tyttösestä EI tule!
Tsot tsot! Erikahan oli Miss Nobody ennen Dannyä! Oli kyllä koettanut Idolssissa tms mutta ilman menestystä. Sitten koetti tangoa ja tutustui Dannyyn ja tättärää voittikin tango kisat kun Danin tutut oli tuomareina.
Alkuvaiheessa piti turpansa kiinni kuten Helmi nyt ja D hoiti julkisuuden. Kun sai kokemusta niin antoi itsekin haastatteluja. Ja ihan sen saman löysän nahan venuttelulla ja naurulla se Erikakin sai julkisuutensa. Nyt Erika ei venyttele kuin omia löysiä haarojaan joka viikko kyllästymiseen ja myötähäpeään asti.
Onko tämän kolmikon toiminta mielestäni järkevää? Ei.
Jos olisi omasta tyttärestäni kysymys, hakisin pois mokoman vanhan horiskon luota. Ja pieksisin ukon. Olisi taatusti viimeinen kerta kun näitä kuvottavia "Iästä viis, kun on hyvä tyyppi" -haastatteluja luettaisiin lehdistä ainakaan tuosta ukosta.
Taisi olla jossakin lehtien jutuissa keväällä maininta, että Helmi itse ooti yhteyttä Dannyyn......
OMG ! Niin ei kukaan ole ikinä epäillytkään etteikö hän olisi Kirkkonummella vapaaehtoisesti.
Sehän tässä onkin se pointti. Maine.
Inhorealisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä erikaa tähän sotkee? Älysi viime hetkellä lähteä. Erika on karismaattinen, rohkea ja kaunis nainen, joka tiesi mitä teki. Ja sai mitä halusi. Ja vielä valmiiksi laulajakin. Ja nyt tämä helmi hissukka tekee mitä? Mitä hän saa? Löysää nahkaa? Ihmisten naurut? Tilanne on aivan toista kuin erikalla. Ja sen dannykin tietää, tähteä tästä vaisusti hymyilevästä tyttösestä EI tule!
Tsot tsot! Erikahan oli Miss Nobody ennen Dannyä! Oli kyllä koettanut Idolssissa tms mutta ilman menestystä. Sitten koetti tangoa ja tutustui Dannyyn ja tättärää voittikin tango kisat kun Danin tutut oli tuomareina.
Alkuvaiheessa piti turpansa kiinni kuten Helmi nyt ja D hoiti julkisuuden. Kun sai kokemusta niin antoi itsekin haastatteluja. Ja ihan sen saman löysän nahan venuttelulla ja naurulla se Erikakin sai julkisuutensa. Nyt Erika ei venyttele kuin omia löysiä haarojaan joka viikko kyllästymiseen ja myötähäpeään asti.
Onko tämän kolmikon toiminta mielestäni järkevää? Ei.
Oletko Danny ? :D
Dannyn ja Helmin suhteen mahdollistaa lajillemme tavanomainen vallan ja statuksen merkittävyys, ei tässä ole mistään muusta kuin astinlaudasta kyse.
Tai Erikalle kostamisesta. Jos Danny olisi tavis, ei 19v typy olisi tietenkään innostunut.
Helmin seiskaposeeraukset kertoo jo, että leivotaan uutta tyrkkyjulkkista.
Kyllä minäkin tahtoisin olla maineikkaan miehen typy ja jäädä historiaan, mutta olen naisena vääränlainen ja arvostan loppupeleissä liikaa yksityisyyttäni.
Nämä Dannymiehet poimivat tottakai mieleisimmät kirsikkansa ja Dannykin saattaa olla julkisuusriippuvainen. Pakostakin, koska on ollut joskus 60-luvulla fanilaumojen lääppimä. Siihen jää koukkuun!
Minulla on hempukaksi liikaa ikää (36), olen liian vahvaluonteinen ja varautunut, liian itsevarma, liian kokenut... Joinakin loistavina hetkinä mietin, mihin edes tarvitsen miesten suosiota ja hyväksyntää? Ruman naisen on elätettävä itsensä omalla työllään. :)
Tykkään naisistakin, eli en ole miesten suosiosta riippuvainen, mutta olen naimisissa minua hemmottelevan, älykkään miehen kanssa. Sukupuolella ei ole väliä.
Dannyn naiset ovat Armista lähtien olleet olleet naapurinneitomaisia, vähän eksyneen oloisia enkeleitä. Ja blondeja, heh...
Danny on ns. Alfa mies. Uskon Erikankin olleen lopulta liikaa Dannylle, Erikassa kun on luonnetta ja rockia. Alfamiehet tahtovat ohjailtavan, vähän naiivin naisen.
Helmi ansaitsee kaikessa typeryydessään pysyä tuntemattomana nobodyna.
Vierailija kirjoitti:
Helmi on todella kaunis ja seksikäs, ainakin meidän miesten mielestä. Luonteestaan en toki osaa sanoa mitään, vaikeaa pelkkien kuvien perusteella. Erika ei taas omasta mielestäni ole mitenkään erityisen kaunis ja sitä lajia joka vanhenee nopeasti. On jo nyt ikäistään paljon vanhemman näköinen.
Oli tuo suhde nyt sitten mitä tahansa, niin eihän se kovin kauan tule kestämään eikä niin ole tarkoitettukaan. Pidetään hauskaa ja nautitaan toisen seurasta, huomisesta turha murehtia liikaa. Ja eiköhän tuossakin ole kyse win-win tilanteesta. Ja mitä tää oikeastaan kuuluu kenellekään.
"Meidän miesten mielestä" ? Oletko sinäkin Danny ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi on todella kaunis ja seksikäs, ainakin meidän miesten mielestä. Luonteestaan en toki osaa sanoa mitään, vaikeaa pelkkien kuvien perusteella. Erika ei taas omasta mielestäni ole mitenkään erityisen kaunis ja sitä lajia joka vanhenee nopeasti. On jo nyt ikäistään paljon vanhemman näköinen.
Oli tuo suhde nyt sitten mitä tahansa, niin eihän se kovin kauan tule kestämään eikä niin ole tarkoitettukaan. Pidetään hauskaa ja nautitaan toisen seurasta, huomisesta turha murehtia liikaa. Ja eiköhän tuossakin ole kyse win-win tilanteesta. Ja mitä tää oikeastaan kuuluu kenellekään.
"Meidän miesten mielestä" ? Oletko sinäkin Danny ?
:DDD
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Helmi onkin niukinnaukin ylittänyt suojaikärajat niin lapsellisuuden tyhmyyden piikkiin tämä kaikki menee. Tässä saattaa olla kombona ihan tyhmyyttä, jonkinlaista teinikapinaa tyyliin "teen näin koska voin" tai sitten ihan oikeasti hän kuvittelee "ponnahtavansa julkisuuteen" tästä, mikä sinällään saattaa olla Helmille tavoittelemisen arvoista. No aika näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Onnentyttö Helmi, pääsee suukottelemaan Dannyä.
Toivottavasti sinäkin vielä pääset, palstamies.
Joku viiraa Danylla.Eikö tuo osaa ajatella ,että kun tuo tyrkylle tuollaisen 19 v tytön niin pilaa sen maineen.Toki onhan Helmi varmasti itse myös halukas ? Erika pilasi jo maineensa sillä näyttää rehellisesti huo.... kumipuvussaan.Nuori neiti herää jo ja mieti tulevaisuutta.