Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka nauttii myös yksin vietetystä joulusta?

Vierailija
24.12.2020 |

Tykkään viettää joulun aina yksin ja nyt koronan takia ei edes tarvinnut keksiä mitään tekosyitä kieltäytyä yhteisestä joulunvietosta.
Joulu omassa rauhassa on ihan parasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello raksuttaa..

Vierailija
2/8 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla ei ole vaihtoehtoja. 

Yksin joulut jo 1998 alkaen.

Kukaan ei kysy mukaan.

En ole kehdannut sanoa etta ole yksin.

Ei rahaa tarjota koska ei voi itselle edes ostaa kuin perusjutut.

Piilottelen rahapulaani jo vuosia. 

Taksilla menin eilen ja laulettiin joululaulua kuskin kanssa, se mun joulu. 

Oli kiva Joulu. Se laulaminen yhdessa. Ylitti odotukseni Joulun suhteen.

Vierailija
4/8 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta ensimmäistä joulua yksin, mukavalta tuntuu. Söin lempiherkkuja jo aamukahvin kanssa, kuuntelin sivukorvalla Joulupukin kuumaalinjaa, Lumiukkoa ja joulurauhanjulistusta. Ihana oma rauha eikä mitään pakkoa. Kuusi ja hyasintit tuoksuvat, juon glögiä ja nautin. Takana on yksinäinen vuosi, mutta viihdyn edelleen itseni kanssa. Soitan kohta siskolle joulupuhelun ja sitten alan lukea kirjaa sohvannurkassa. Syön jouluaterian sitten kun siltä tuntuu. Muutama paketti itseltä ja muilta odottaa iltaa.

Vierailija
5/8 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla ei ole elämäntilanteeni vuoksi ollut mahdollisuutta joulun vietton viiteen vuoteen saati vakinaista kotiakaan, niin nautin nyt kovasti kun saan olla joulun uudessa omassa kodissani yksin. Kaivoin vanhat joulukoristeet muuttolaatikoista ja jo se oli tosi kivaa.

VAikka olikin kamalat viisi vuotta, joulunajat silloinkin yksin, niin olen jouluihmisiä ja sain joulumieltä aika pienistä asioista. 

Yksin oleminen ei ole minulle mikään ongelma saati vertaisin muiden jouluun. Iloitsen jo yhdestä muistamisesta, koska harva muutenkaan ymmärtää  miten se pieni joulutervehdys voi olla joulun suuri piristys. 

Vierailija
6/8 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan vauhdittamana on edes joskus jo tympääntynyt liikaankin yksin olemiseen, mutta mikäs tässä toisaalta. Mielimusat soimassa, mieliruuat kaapissa, mielijuoma lasissa ;) ei kompromisseja eikä ainakaan huonoa seuraa jos ei sitä hyvääkään! Tehdään kukin joulustamme paras mahdollinen!

Vierailija
7/8 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin niin että oon valmis lähtemään

Vierailija
8/8 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voisin viettää yksinkin, kun en joulusta yhtään välitä. Tykkään antaa ja saada lahjoja mutta siinäpä kaikki.