Ei päivää ilman Danny ja Helmi -haastattelua. Seiskassa Danny puhuu jo tulevista jouluista Helmin kanssa
"Mikäli jossain vaiheessa viettäisimme Helmin kanssa yhteistä joulua, tarjoaisin hänelle ehdottomasti kalaa"
https://www.seiska.fi/Uutiset/Suomen-seksikkain-tonttutytto-19-vuotias-…
Miksi muuten Helmistä leivotaan seksikästä, kun hän ei ole sitä? Onko tuokin tonttuasu ollut Dannyn idea?
Kommentit (240)
Tuo näyttää naamaltaan vielä aivan lapselta. Vaikuttaa kieltämättä vähän oudolta tuo suhde.
Onhan tuota Dannya pakko arvostaa vaikka ei pitäisikään! Siinä on mies, joka tulee lähtemään saappaat jalassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi osaa kiroilla silmillään. Jokaisessa kuvassa hänen ilmeensä kertoo, että voihan ¤¤¤ mitä ihmisen pitää sietää palkkansa eteen.
Bisnestähän tämä on tytöille ja Dannylle itselleen. Diiliin kuuluu myös se, että "ollaan yhä ystäviä" eikä kerrota toimittajille yhtään mitään, varsinkaan inhorealistisia pikku yksityiskohtia. Danny ei tee enää levyä ja keikkaa, mutta osaa ottaa rahat sieltä, missä niitä on tarjolla.
Voin kuvitella, että Danny on koulinut Helmiä, miten suhtautua mediaan ja miten puhua reporttereille.
Aivan. Danny on liikemies, ollut jo kuusikymmentä vuotta. Rahanteossa ei moraali kaikilla ole mukana, ja tottapa on sekin, että ei näitä tyttöjä ole pakotettu lähtemään bisnekseen mukaan. Ihan varmasti on lainoppineiden kanssa myös kirjoitettu sopimukset siitä, millainen julkisuuskuva rakennetaan, miten työt ja tulot jaetaan ja mitä liiketoiminnan jälkeen tapahtuu.
En seurannut Armia enkä Erikaa, mutta tämä Helmi on aika mielenkiintoinen tapaus. On ihan selvää, että kyseessä on medialle rakennettu lypsykone. Voi vain kuvitella, millaista vuoropuhelua on seurannut siitä, kun Seiskan toimittaja on saapunut paikalle ja vetäissyt tonttutyttöpuvun propsilaukustaan, jotta, Helmi, nyt housut pois ja kuusen alle poseeraamaan.
Siis ovako he ystäviä vai pari ? Puhutaan ,että ikäero on vaan numeroita. No joo jos mun poika 26 v rupeisi esim seurustelee 56 vuotiaan kanssa niin olisi järkytys.Mun miniä olisi sillon mua nuorempi.Mitä tuo Helmi hakee ? Danny on aina ollut pukki sen tietää kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi osaa kiroilla silmillään. Jokaisessa kuvassa hänen ilmeensä kertoo, että voihan ¤¤¤ mitä ihmisen pitää sietää palkkansa eteen.
Bisnestähän tämä on tytöille ja Dannylle itselleen. Diiliin kuuluu myös se, että "ollaan yhä ystäviä" eikä kerrota toimittajille yhtään mitään, varsinkaan inhorealistisia pikku yksityiskohtia. Danny ei tee enää levyä ja keikkaa, mutta osaa ottaa rahat sieltä, missä niitä on tarjolla.
Voin kuvitella, että Danny on koulinut Helmiä, miten suhtautua mediaan ja miten puhua reporttereille.
Aivan. Danny on liikemies, ollut jo kuusikymmentä vuotta. Rahanteossa ei moraali kaikilla ole mukana, ja tottapa on sekin, että ei näitä tyttöjä ole pakotettu lähtemään bisnekseen mukaan. Ihan varmasti on lainoppineiden kanssa myös kirjoitettu sopimukset siitä, millainen julkisuuskuva rakennetaan, miten työt ja tulot jaetaan ja mitä liiketoiminnan jälkeen tapahtuu.
En seurannut Armia enkä Erikaa, mutta tämä Helmi on aika mielenkiintoinen tapaus. On ihan selvää, että kyseessä on medialle rakennettu lypsykone. Voi vain kuvitella, millaista vuoropuhelua on seurannut siitä, kun Seiskan toimittaja on saapunut paikalle ja vetäissyt tonttutyttöpuvun propsilaukustaan, jotta, Helmi, nyt housut pois ja kuusen alle poseeraamaan.
Heh, tottahan tuo taitaa kuvasta päätellen olla.
Johan ovat puheillaan saanet jopa tämän palstan liekkeihin. Rahaa ne tempauksellaan tekee koska ihmiset lukee ja seuraa, ei sen kummempaa. Olkaa seuraamatta, älkää ostako.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin huomiota siihen, miten vaivaantuneen näköinen Danny oli Seiskan joulupukkivideossa. Siinä, missä hän pukeutuu joulupukin takkiin. Jospa kuvaajan kanssa oli tosiaan ollut jotain pientä keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Siis ovako he ystäviä vai pari ? Puhutaan ,että ikäero on vaan numeroita. No joo jos mun poika 26 v rupeisi esim seurustelee 56 vuotiaan kanssa niin olisi järkytys.Mun miniä olisi sillon mua nuorempi.Mitä tuo Helmi hakee ? Danny on aina ollut pukki sen tietää kaikki.
Tuo olisi pienempi ikäero, Dannyllä ja Helmillä ikäeroa taitaa olla 58 v. Danny voisi lopettaa noiden nomojen haastattelujen antamisen. Haluaako osoittaa, että on vielä papparaisena kova naisten mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi ei kyllä näytä yhtään onnelliselta. Silmät ovat surulliset.
Katse on kova ja tyhjä.
Samaa katsoin myös. Haluaakohan tätä todella itse vai kenen toive tämä 'ystävyys' on?
Mulla oli 19-vuotiaana 24-vuotias poikaystävä ja pidin häntä liian vanhana miehenä. Eihän noiden touhu normaalia ole. Sugardaddy?
Vierailija kirjoitti:
Johan ovat puheillaan saanet jopa tämän palstan liekkeihin. Rahaa ne tempauksellaan tekee koska ihmiset lukee ja seuraa, ei sen kummempaa. Olkaa seuraamatta, älkää ostako.
Kuinka niin "olkaa seuraamatta"? Dannyn touhut eivät ole olleet kiinnostavia vuosikymmeniin, mutta tämä viime aikojen mediapeli on seuraamisen arvoista. Tähän mennessä julkimot ovat joko pitäneet yksityiselämänsä piilossa tai levitelleet ihan kaiken näkyviin, mutta harvoin on nähty ihan tarkoituksella ja maltillisesti rakennettua rahasampoa.
Onkohan tuon Helmin tympääntynyt ilme muuten myös osa kampanjaa? Jos hän hymyilisi silmilläänkin (vaikka sitten setelitukoille), lukijat näkisivät hänet typeränä pikkulikkana, joka sokaistuu julkisuudesta ja rahasta. Hymytön ilme kertoo siitä, että hän ei ole typerä, vaikka rahanhimoinen onkin, ja onhan häntä helppo vähän sympatiseeratakin. Erona edelliseen on kuitenkin se, että nyt ei edes uskotella, että rakkaus- ja seksisuhteesta olisi kysymys, koska tyttö on niin nuori, ettei Dannynkaan maine sitä kestäisi.
Eivätpä Dannynkaan silmät noissa kuvissa hymyile. Hän on laulaja ja liikemies, ei kovin hyvä näyttelijä. Bisnestä, bisnestä, mutta ei Seiska niin hyvin maksa, että silmät lähtisivät hymyyn mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä siinä kun molemmat näyttävät tyytyväisiltä. Eipä ole minulta pois.
Tbh Helmi näyttää kaikissa kuvissa ahdistuneelta
Mun piti kirjoittaa ,että mun miniä olisi mua vanhempi.Ois kyllä järkytys.No mun aikuiset pojat kaikki seurustelleet ikäistensä kanssa.Muistan hämärästi kuinka tuo Danny rupesi Armin kanssa pyörii ja täytyy sanoa kun oli tuon Erikan kanssa niin oli tismalleen sama kuvio.Erika muuttui ulkonäöltään rajusti.
Vierailija kirjoitti:
Mun piti kirjoittaa ,että mun miniä olisi mua vanhempi.Ois kyllä järkytys.No mun aikuiset pojat kaikki seurustelleet ikäistensä kanssa.Muistan hämärästi kuinka tuo Danny rupesi Armin kanssa pyörii ja täytyy sanoa kun oli tuon Erikan kanssa niin oli tismalleen sama kuvio.Erika muuttui ulkonäöltään rajusti.
Danny dokumentissa sanoi olleensa pahoillaan Armin osalta. Ihmiset kuulemma syyttä suotta jälesti häntä.
Hm..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin "olkaa seuraamatta"? Dannyn touhut eivät ole olleet kiinnostavia vuosikymmeniin, mutta tämä viime aikojen mediapeli on seuraamisen arvoista. Tähän mennessä julkimot ovat joko pitäneet yksityiselämänsä piilossa tai levitelleet ihan kaiken näkyviin, mutta harvoin on nähty ihan tarkoituksella ja maltillisesti rakennettua rahasampoa.
Onkohan tuon Helmin tympääntynyt ilme muuten myös osa kampanjaa? Jos hän hymyilisi silmilläänkin (vaikka sitten setelitukoille), lukijat näkisivät hänet typeränä pikkulikkana, joka sokaistuu julkisuudesta ja rahasta. Hymytön ilme kertoo siitä, että hän ei ole typerä, vaikka rahanhimoinen onkin, ja onhan häntä helppo vähän sympatiseeratakin. Erona edelliseen on kuitenkin se, että nyt ei edes uskotella, että rakkaus- ja seksisuhteesta olisi kysymys, koska tyttö on niin nuori, ettei Dannynkaan maine sitä kestäisi.
Eivätpä Dannynkaan silmät noissa kuvissa hymyile. Hän on laulaja ja liikemies, ei kovin hyvä näyttelijä. Bisnestä, bisnestä, mutta ei Seiska niin hyvin maksa, että silmät lähtisivät hymyyn mukaan.
Helmin postaamassa joulukuusi-instagramkuvassa Dannyn silmät suorastaan tuikkivat. Kuva oli eilen iltapäivälehdessä.
Danny metsästää traumataustaisia naisia, ovat helppoja saaliita. Erikahan sanoi jossain haastattelussa olleensa koulukiusattu, erityisesti samanikäisten poikien osalta. Tälläiset henkilöt eivät salli sitä hyvää itselleen minkä todellisuudessa ansaitsisivat.
Eikö vanhemmat, isovanhemmat, kaverit puutu tilanteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Eikö vanhemmat, isovanhemmat, kaverit puutu tilanteeseen?
Tätä minäkin suuresti ihmettelen.
Minua kiinnostaa, miten Helmi tämän kaiken omassa päässään ajattelee. Koska kuka tahansa muu olisi juossut äkkiä karkuun viimeistään syksyllä, jo kesän olisi lopettanut lyhyeen lehtijuttujen tultua.
Eikö häntä oikeasti inhota olla koko ajan vanhuksen kanssa - kaikki kunnioitus vanhuksille, mutta jos asiaan liittyy se, että koko Suomi vihjailee parilla olevan jotain keskenään, kuka tahansa juoksisi sellaisesta tilanteesta äkkiä karkuun ja yrittäisi pelastaa itsensä.
Helmi kertoo olevansa läheinen isovanhempiensa kanssa, luulisi, että heillä olisi tähän touhuun jotain sanomista. Ovat yleensä konservatiivisia Pohjanmaalla, onko Danny koskematon?