Mitä säilytätte rintaliiveissä?
Mulla yleensä ihan perinteisesti vain rahaa ja kännykkä. Joskus vauvan varavaippa.
Kommentit (27)
reissussa yleensä luottokortteja (vain yksi lompakossa) ja setelirahaa.
hotellin/laivan ovikortti
joskus kuukautisten aikaan varaside ja pihahommissa kännykkä silloin kun ei ole liian kuuma. Isot tissit niin mahtuu liiveihin rinnan sivulle älykännykkä. ;-)
kesällä kun mennään järvelle uimaan on liiveissä yleensä ajokortti mukana, jos poliisi sattui pysäyttämään tms. vielä en ole ratkaissut kuinka se ajokortin sieltä liiveistä sitten säädyllisesti kaivelen.
Kellukkeet. Eikö ne kuulu vakiovarustukseen? Niin mä ainakin olen olettanut, kun aina kuulee ihmisten puhuvan hyvistä kellukkeista.
Taskuvarkaiden pitänee jatkossa ujuttaa näppinsä kerrosta ylemmäksi naishenkilöiden kohdalla.
Minulla on vaimon rintaliivit verstaalla naulassa. Säilytän niissä kahdenkokoisia ruuveja.
Lomamatkoilla säilytän niissä passia, partakoneen teriä, asunnon avaimet ja vauvan potkumopoa.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:20"]
Lomamatkoilla säilytän niissä passia, partakoneen teriä, asunnon avaimet ja vauvan potkumopoa.
[/quote] mitkä liivit? Merkki?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:21"]
näin helteellä pakastehernepusseja. viilentää ihanasti!
[/quote] Eikö ne sula ja tule miss märkä t-paita oloa?
Heh, muinoin pakon sanelemana (ei ollut taskuja, laukkuja tms. ja piti kaksin käsin kantaa tavaroita) vanhan simpukkamallin kännykän laitoin liiveihin. Hyvin onnistui. Nykyistä isompaa älyluuria en ole kokeillut. Rahaa taisi olla myös kerran liiveissä parikymppinen.
Olen kyllä harkinnut laittaa sinne jotkut kivat pienet juomapullot. Pillillä tai pienellä letkulla siitä imaisen, mahtaa olla yllättävä näky kun kauluksesta tulee letku suuhun. Etenkin jos juomana vaikka maitoa.