Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nintendo 3DS XL Amerikasta!

Vierailija
23.07.2014 |

Näin tosiaan täällä aikaisemmin yhden samanlaisen keskustelun, mutta eihän siellä ollut kunnon vastausta kysymykseeni.

Elikkä, isäni on menossa Amerikkaan työmatkalle, ja sanoi voivansa ostaa sieltä Nintendo 3DS XL konsolin minulle (tulisi mulle paljon halvemmaksi ostaa sieltä!).

Mutta toimisko tää konsoli sitten Suomessa kunnolla? Jos ostan siihen Suomesta pelejä? Jotkut sanoi, että toimii, jos ostan vain Suomesta laturin? Jotkut sanoi, ettei toimi? Ja ihan kunnon vastauksia kaipailen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin se tulee sulle "halvemmaksi" että sun isäsi ostaa sen Amerikasta? Mutta anyway sori, en osaa sanoa kun en tommosilla vehkeillä edes pelaile.. 

Vierailija
2/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:21"]

Mitenniin se tulee sulle "halvemmaksi" että sun isäsi ostaa sen Amerikasta? Mutta anyway sori, en osaa sanoa kun en tommosilla vehkeillä edes pelaile.. 

[/quote]

Lupasin maksavani laitteen itse. Dollari on kalliimpi, kuin euro. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kvg

Vierailija
4/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, ettei peli toimi sillä konsolilla. Konsoli varmaankin toimii ihan ok Suomessa, mutta pelikin pitäisi sieltä Amerikasta sitten ostaa. Näin ainakin olen kuullut.

Vierailija
5/5 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelit on muistaakseni jaettu kahteen alueeseen, joista toinen taitaa olla USA, Japani jne. ja toinen on Eurooppa, Lähi-itä jne. ja siksi sieltä ostettuun pitäisi ostaa pelit myös sieltä. Wikipediasta luulisi löytyvän tietoa.

Itse ostin 3DS XL:n viime joulun kampanjasta, maksoi amazon.co.uk:sta 162 euroa ja sisälsi kaksi Mario-peliä. Toinen oli ladattuna valmiiksi, toisen sai kampanjan aikana kun rekisteröi tuotteen Nintendon verkkosivuilla. Hyviä kampanjoja on myös Saksan amazonilla. Riittää jos on rekisteröitynyt vaikka brittien amazonille, samat tunnukset ja salasanat toimii Saksassakin, jos hyvä tarjous tulee vastaan. Saksasta saa myös orig. muuntajan noin 8 eurolla, UK:sta ei saa kuin 3-pin UK power plugilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän