Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun oma taso ei vain riitä niihin itseä miellyttäviin kumppaniehdokkaisiin?

Vierailija
24.12.2020 |

Kun huomaat aina vain saman kaavan toistuvan; Ne joista kiinnostut eivät kiinnostu sinusta, ja ne jotka kiinnostuvat sinusta eivät ole kiinnostavia.
Kun tuosta muodostuu ennemmin sääntö kuin poikkeus, voi siitä päätellä jotakin.

Miten te muut olette pystyneet "tyytymään" niihin epäkiinnostaviin/epäviehättäviin kumppaneihin?
Olen itse jopa yrittänyt pakottaa itseni pitämään näistä alun perin epäviehättävistä, ja tapaillut/seurustellut useammankin kerran kuukausien ajan...Mutta lopputuloksena suhde aina katkeaa minun toimestani, kun en vain pysty pakottamaan sitä kiinnostusta jos sitä ei ole.

Luulisin että en ole yksin tämän ongelman kanssa...Mitä ihmettä tässä oikein voi tehdä?

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa samaistua ollenkaan. Oon aina kiinnostunut kaikenlaisista tyypeistä, laidasta laitaan.

Vierailija
22/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin menet naapurin penan, jolla vaimona instabeibe, kuvilla. Kyllä se siitä lähtee.

Tai sitten ilman profiilikuvaa ja tietoihin kaikkea naisia kiihottavaa kuten lääkäri ammatiksi, pituus vajaa 2m, punttisali ja väkivalta harrastuksiksi. Kylä lähtee.👍🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on lopulta aika harvinaista että löytyy joku jonka kanssa kiinnostukset kohtaa. Jotkut eivät kohtaa sellaista koskaan. Ainoa ratkaisu on elää itsensä näköistä elämää. Sitä kautta se kumppanikin sitten löytyy - jos on löytyäkseen. Ilmankin voi olla ja jopa onnellinen.

Jotkut tietynlaiset ihmiset voivat varmaan kyllä olla onnellisia yksin koko elämänsä.

Mutta he ovat pieni vähemmistö.

Kyllä se suurimalle osalle ihmisistä on karmea henkilökohtainen tragedia elämässä, jos ei kumppania koskaan saa. Niin meidät on rakennettu, hakemaan sitä toista puoliskoa

Vierailija
24/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä osaa samaistua ollenkaan. Oon aina kiinnostunut kaikenlaisista tyypeistä, laidasta laitaan.

Eli suomeksi sanottuna sulle käy kuka vaan?

Yhhyh :/

Vierailija
25/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kommentoijat täällä varmaan luulevat olevansa se ykkösvaihtoehto kumppanilleen :D

Hohoi, herätys todellisuuteen!

Tämähän on se säälittävä yritys tässä taustalla. Saada meidät parisuhteessa olevat naiset luulemaan, että miehemme ovat ’tyytyneet’ meihin.

Valitettavasti ei onnistu. Minä tiedän, että mieheni halusi juuri minut. Koska on henkisesti terve normaali ihminen, joka osaa normaalilla tavalla ilmaista tunteitaan.

Vierailija
26/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on lopulta aika harvinaista että löytyy joku jonka kanssa kiinnostukset kohtaa. Jotkut eivät kohtaa sellaista koskaan. Ainoa ratkaisu on elää itsensä näköistä elämää. Sitä kautta se kumppanikin sitten löytyy - jos on löytyäkseen. Ilmankin voi olla ja jopa onnellinen.

Jotkut tietynlaiset ihmiset voivat varmaan kyllä olla onnellisia yksin koko elämänsä.

Mutta he ovat pieni vähemmistö.

Kyllä se suurimalle osalle ihmisistä on karmea henkilökohtainen tragedia elämässä, jos ei kumppania koskaan saa. Niin meidät on rakennettu, hakemaan sitä toista puoliskoa

No sitten etsit sitä toista puoliskoa. Et ketä tahansa, joka sinut huolii.

Minä en ainakaan haluaisi elää päivääkään itselleni vastenmielisen miehen kanssa.

Vierailija
27/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nuori niin omaa tasoa voi nostaa. Hanki kunnon koulutus ja hae tämän jälkeen hyviin työpaikkoihin. Harrasta liikuntaa ja pidä itsestäsi huolta. Hanki asunto josta näkyy kaikki nämä ponnistelut.

Vierailija
28/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen ≠ kaikki

Vierailija
29/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät yksin ja selibaatissa.

En voisi loukata ketään ihmistä seurustelemalla hänen kanssaan, jos hän ei kiinnosta.

Entä jos osaa esittää hyvin, eikä hän tajua että on varavaihtoehto?

Eihän siitä silloin kärsi muu kuin ap itse

Näkyy se. Oon ollut tuollaisen kanssa

Vierailija
30/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustele huonompien kanssa, sillä luokkaa tai pariakin paremmat naiset kiinnostuvat sinusta silloin, jos sulla on parisuhde. Sinkkuus taas laskee miesten tasoa selvästi naisten silmissä. Miksi näin, sitä en tiedä.

Vierailija
31/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiin menet naapurin penan, jolla vaimona instabeibe, kuvilla. Kyllä se siitä lähtee.

Tai sitten ilman profiilikuvaa ja tietoihin kaikkea naisia kiihottavaa kuten lääkäri ammatiksi, pituus vajaa 2m, punttisali ja väkivalta harrastuksiksi. Kylä lähtee.👍🏻

🙄

Vierailija
32/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan hän pitää itsestään ja kykenee siksi pitämään myös muista. Katsoo avarasti omaa itseään ja voi siten nähdä viehättävänä monenlaiset ihmiset.

Elämä voi olla ihmeellinen seikkailu tai harmaata tyytymistä. Oma valinta. Kannattaa harkita sitä psykoterapiaa :)

Vierailija
33/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo ainakin on törkeää toista ihmistä kohtaan, että esität kiinnostunutta, mutta oikeasti vaihtaisit heti tilaisuuden tullen.

Ensitreffit alttarilla Matti vaihtoi heti kättelyssä kaasoon.

Vierailija
34/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki. Kelpasi vain sellainen, jonka kanssa natsasi pelkkää kiinnostusta pidemmälle ja molemmin puolin. Ihan yhden vain valitsin ja sen kanssa olen pysynyt. :)

Vierailija
35/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustele huonompien kanssa, sillä luokkaa tai pariakin paremmat naiset kiinnostuvat sinusta silloin, jos sulla on parisuhde. Sinkkuus taas laskee miesten tasoa selvästi naisten silmissä. Miksi näin, sitä en tiedä.

Ei toimi. Nainen menee kysymään täältä tai muualta mikä miestä vaivaa joka johtaa eroon. Kontrollinhaluinen mikä estää näin tekemästä, tuskin saa kaunistakaan naista.

Vierailija
36/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kommentoijat täällä varmaan luulevat olevansa se ykkösvaihtoehto kumppanilleen :D

Tämä on selkeästi joidenkin pettyneiden palstamiesten ajatusmalli.

Että ihan oikeasti ihmiset voisi rankata johonkin paremmuusjärjestykseen, ja ottaa sieltä sitten järjestyksessä sen, kehen oma taso yltää, ja jäädä loputtomasti haikailemaan sen "paremman" perään. Ja toki vaihtaa sen oman kumppaninsa siihen "parempaan", heti jos se on mahdollista.

Ajatus on ällöttävä ja siinä ei kyllä ole pisaraakaan oikeaa rakkautta mukana. Sen takia kyllä säälittää kaikki ihmiset, joiden on aina pakko olla jonkun kanssa parisuhteessa, koska se juuri johtaa tuollaisiin asetelmiin.

Jos et ole koskaan jonkun fantasioimasi ihmisen kanssa oikeasti elämää jakanut, et voi tietää millainen hän oikeasti parisuhteessa on. Siksi on aika lapsellista kuvitella jonkun olevan jotain vain esim. ulkoisten asioiden perusteella.

Ja jos minä nyt fantasioin elämästä Channing Tatumin kanssa, niin tarkoittaako se, että seukkaan PAten kanssa sitä, että hän on mulle se kakkosvaihtoehto?

Vierailija
37/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Naureskelin ystävällekin, että olen tyyppiä ”kerää koko sarja”. Toisaalta kiinnostunkin ihmisestä luonteen, yhteisten mielenkiinnon kohteiden ja huumorintajun ansiosta, enkä ole koskaan ajatellut etukäteen vaatimuksia tai toiveita läheiselle ihmiselle.

Vierailija
38/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on selkeästi joidenkin pettyneiden palstamiesten ajatusmalli.

Että ihan oikeasti ihmiset voisi rankata johonkin paremmuusjärjestykseen, ja ottaa sieltä sitten järjestyksessä sen, kehen oma taso yltää, ja jäädä loputtomasti haikailemaan sen "paremman" perään. Ja toki vaihtaa sen oman kumppaninsa siihen "parempaan", heti jos se on mahdollista.

Ajatus on ällöttävä ja siinä ei kyllä ole pisaraakaan oikeaa rakkautta mukana. Sen takia kyllä säälittää kaikki ihmiset, joiden on aina pakko olla jonkun kanssa parisuhteessa, koska se juuri johtaa tuollaisiin asetelmiin.

Jos et ole koskaan jonkun fantasioimasi ihmisen kanssa oikeasti elämää jakanut, et voi tietää millainen hän oikeasti parisuhteessa on. Siksi on aika lapsellista kuvitella jonkun olevan jotain vain esim. ulkoisten asioiden perusteella.

Ja jos minä nyt fantasioin elämästä Channing Tatumin kanssa, niin tarkoittaako se, että seukkaan PAten kanssa sitä, että hän on mulle se kakkosvaihtoehto?

Nämä miehet on oikeasti noin lapsellisia. Saattavat jopa käydä ostamassa naisen ja myhäillä saatuaan ehdan sellaisen. Ehta voikin sitten lähteä rahojen loputtua kesken.

Tämän jälkeen tulee parku.

Vierailija
39/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viihtynyt yksin. Seurustelin vuoden toisesta maanosasta olevan kanssa. En koskaan rakastanut häntä koska häiritsi aina hänen erilaisuus ja erinäköisyys. Hän teki aloitteen ja pysyin matkassa vain koska hän oli niin hullaantunut, se tuntui imartelevalta. Ja vastapainoksi, ne jotka itselle miellyttää silmää, eivät huomioi minua. Siksi olen yksin. 

Vierailija
40/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän yksin. Suosittelen samaa aloittajalle, joka kirjoittaa samasta aiheesta päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen.

Naiset ottavat valtaosan avioeroista. Voit päätellä jotain tilanteesta.