Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun oma taso ei vain riitä niihin itseä miellyttäviin kumppaniehdokkaisiin?

Vierailija
24.12.2020 |

Kun huomaat aina vain saman kaavan toistuvan; Ne joista kiinnostut eivät kiinnostu sinusta, ja ne jotka kiinnostuvat sinusta eivät ole kiinnostavia.
Kun tuosta muodostuu ennemmin sääntö kuin poikkeus, voi siitä päätellä jotakin.

Miten te muut olette pystyneet "tyytymään" niihin epäkiinnostaviin/epäviehättäviin kumppaneihin?
Olen itse jopa yrittänyt pakottaa itseni pitämään näistä alun perin epäviehättävistä, ja tapaillut/seurustellut useammankin kerran kuukausien ajan...Mutta lopputuloksena suhde aina katkeaa minun toimestani, kun en vain pysty pakottamaan sitä kiinnostusta jos sitä ei ole.

Luulisin että en ole yksin tämän ongelman kanssa...Mitä ihmettä tässä oikein voi tehdä?

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viihtynyt yksin. Seurustelin vuoden toisesta maanosasta olevan kanssa. En koskaan rakastanut häntä koska häiritsi aina hänen erilaisuus ja erinäköisyys. Hän teki aloitteen ja pysyin matkassa vain koska hän oli niin hullaantunut, se tuntui imartelevalta. Ja vastapainoksi, ne jotka itselle miellyttää silmää, eivät huomioi minua. Siksi olen yksin. 

Rehellinen ihminen ei roikota ketään. Onhan minustakin hullaannuttu, mutta jätin kerta en tuntenut samoin. Ei toisia saa kiusata

Vierailija
42/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kommentoijat täällä varmaan luulevat olevansa se ykkösvaihtoehto kumppanilleen :D

Hohoi, herätys todellisuuteen!

Niin ne kyllä luulee 😆😆😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on lopulta aika harvinaista että löytyy joku jonka kanssa kiinnostukset kohtaa. Jotkut eivät kohtaa sellaista koskaan. Ainoa ratkaisu on elää itsensä näköistä elämää. Sitä kautta se kumppanikin sitten löytyy - jos on löytyäkseen. Ilmankin voi olla ja jopa onnellinen.

Jotkut tietynlaiset ihmiset voivat varmaan kyllä olla onnellisia yksin koko elämänsä.

Mutta he ovat pieni vähemmistö.

Kyllä se suurimalle osalle ihmisistä on karmea henkilökohtainen tragedia elämässä, jos ei kumppania koskaan saa. Niin meidät on rakennettu, hakemaan sitä toista puoliskoa

Anteeksi, mutta korostaisin että tuo on sinun mielipiteesi. Siis että meidät on rakennettu hakemaan toista puoliskoa.

Minusta kertoo enemmän epävarmasta ihmisestä se että täytyy hakemalla hakea, eikä löydä elämälleen rauhaa, jos ei ole kumppania. Ja oman kokemukseni perusteella nämä parisuhde pakkomielteiset päätyvät herkemmin epäterveisiin parisuhteisiin, koska ei nähdä varoitusmerkkejä toisen käytöksessä vaaleanpunaiset rakkauslasit silmillä. Helpompi lakaista maton alle paljonkin asioita, koska ei haluta olla yksin ja taas etsiä.

Vierailija
44/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kommentoijat täällä varmaan luulevat olevansa se ykkösvaihtoehto kumppanilleen :D

Elän yksin. Suosittelen samaa aloittajalle, joka kirjoittaa samasta aiheesta päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen.

Naiset ottavat valtaosan avioeroista. Voit päätellä jotain tilanteesta. 

Lukisitte joskus niitä kirjattuja syitä avioeroillle.

Vierailija
45/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on tapana harrastaa irtosuhteita ja kaiken maailman fb ja fwb-säätöjä, niin kukaan ei oikeasti edes ole kelvollinen parisuhteeseen. Et menetä mitään.

Vierailija
46/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on se säälittävä yritys tässä taustalla. Saada meidät parisuhteessa olevat naiset luulemaan, että miehemme ovat ’tyytyneet’ meihin.

Valitettavasti ei onnistu. Minä tiedän, että mieheni halusi juuri minut. Koska on henkisesti terve normaali ihminen, joka osaa normaalilla tavalla ilmaista tunteitaan.

Mitäs muuten luulet pakit saaneen miehen tekevän, olevan loppuikänsä yksin vai? Ei ole vaan tyytyy seuraavaan.

Vierailija
47/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne kyllä luulee 😆😆😆

Oleteko kummatkin sosiaalisesti rajoittuneita? Ellei kyseessä satu olemaan sosio/psykopaatti toisesta näkee kyllä. Eri asia on kulissiliitoissa elävät parit. Heitä ei juurikaan tapaa enää tänä päivänä. Takavuosina oli ihan normi mennä kulissiin.

Vierailija
48/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka mones aloitus tää on samasta aiheesta? Mikä vika kaikissa edellisissä vastauksissa on ollut, kun pitää samaa märehtiä uudestaan ja uudestaan? Et sä sitä instabeibiä täältä ainakaan löydä ja toi sun jankutus vauva-palstalla kyllä kertoo aika paljon sustakin. Et ehkä sittenkään ole läheskään niin tasokas kuin itse kuvittelet 🙄

Miten pinnallinen pitää ihmisen olla, että kuvittelee "tason" tarkoittavan pelkkää ulkonäköä? Itsellä on sama ongelma kuin ap:lla ja se ei liity kyllä lainkaan ulkonäköön vaan kaikkeen muuhun. Ulkoisesti viehättävän saa helpostikin. mutta kun se ei riitä vaan kumppanin pitäisi viehättää sisäisesti ja jakaa ainakin suunnilleen samanlainen arvomaailma.

Vierailija
49/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on se säälittävä yritys tässä taustalla. Saada meidät parisuhteessa olevat naiset luulemaan, että miehemme ovat ’tyytyneet’ meihin.

Valitettavasti ei onnistu. Minä tiedän, että mieheni halusi juuri minut. Koska on henkisesti terve normaali ihminen, joka osaa normaalilla tavalla ilmaista tunteitaan.

Mitäs muuten luulet pakit saaneen miehen tekevän, olevan loppuikänsä yksin vai? Ei ole vaan tyytyy seuraavaan.

Läheisriippuvainen ei kykene olemaan yksin

Vierailija
50/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on tapana harrastaa irtosuhteita ja kaiken maailman fb ja fwb-säätöjä, niin kukaan ei oikeasti edes ole kelvollinen parisuhteeseen. Et menetä mitään.

Kaikkien rahkeet eivät vain yksinkertaisesti riitä niihin arvoja kannattaviin puolisoihin.

Vierailija
51/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyytyköön. Niin kauan kun pystyy esittämään uskottavasti muuta saa nainen haluamansa. Mies siinä vain menettää.

Vierailija
52/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne kyllä luulee 😆😆😆

Oleteko kummatkin sosiaalisesti rajoittuneita? Ellei kyseessä satu olemaan sosio/psykopaatti toisesta näkee kyllä. Eri asia on kulissiliitoissa elävät parit. Heitä ei juurikaan tapaa enää tänä päivänä. Takavuosina oli ihan normi mennä kulissiin.

Naisen logiikkaa. Kuvitellaan että miehen juttujen perusteella en voi olla kakkosvaihtoehto. Mitenkäs esim. Britannian huonoimmalla isällä on lapsia kymmenien naisten kanssa?

Vierailija
53/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä vahvasti sitä mieltä, että missään nimessä kehenkään ei kannata tyytyä. Et tee itseäsi etkä toista onnelliseksi pidemmän päälle. Olen ihan varma että löydät vielä ihmisen, josta oikeasti välität ja hänkin välittää susta. Valitettavasti se saattaa tuntua epätoivoiselta välillä. Ja älä etsimällä etsi ketään täyttämään elämääsi, vaan yritä vaan tutustua ihmisiin ihmisinä. Toistan vielä älkää tyytykö <3

Vierailija
54/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne kyllä luulee 😆😆😆

Naisen logiikkaa. Kuvitellaan että miehen juttujen perusteella en voi olla kakkosvaihtoehto. Mitenkäs esim. Britannian huonoimmalla isällä on lapsia kymmenien naisten kanssa?

Onhan meidänkin suvussa siitossonni. Sillä heittää muutenkin päässä ihan lääkärienkin mukaan.

Vierailija
55/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka mones aloitus tää on samasta aiheesta? Mikä vika kaikissa edellisissä vastauksissa on ollut, kun pitää samaa märehtiä uudestaan ja uudestaan? Et sä sitä instabeibiä täältä ainakaan löydä ja toi sun jankutus vauva-palstalla kyllä kertoo aika paljon sustakin. Et ehkä sittenkään ole läheskään niin tasokas kuin itse kuvittelet 🙄

Miten pinnallinen pitää ihmisen olla, että kuvittelee "tason" tarkoittavan pelkkää ulkonäköä? Itsellä on sama ongelma kuin ap:lla ja se ei liity kyllä lainkaan ulkonäköön vaan kaikkeen muuhun. Ulkoisesti viehättävän saa helpostikin. mutta kun se ei riitä vaan kumppanin pitäisi viehättää sisäisesti ja jakaa ainakin suunnilleen samanlainen arvomaailma.

Miehille suhde on fyysinen, naisille voi olla henkinen joten ei mitään epäselvää.

Vierailija
56/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille suhde on fyysinen, naisille voi olla henkinen joten ei mitään epäselvää.

Maksulliset on tota varten.

Vierailija
57/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin työpaikkaa hakis. En uskalla hakea töitä, koska olen niin ruma.

Vierailija
58/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana halusin mieheni on fiksu ja hyvässä asemassa. Tehtiin paljon Aalto yliopiston kanssa yhteistyötä ja tajusin tämä on nyt tilaisuuteni.

Aloin seurustelemaan yhden tulevaisuuden lupauksen kanssa, mutta hän halusi muokata minua, tehdä minusta kunnianhimoisempaa, erottiin.

Elin sinkkuna pari v, kohdattiin uudestaan ja sille tielle jäin.

Kun mies kosi, tajusin kyllä häntä rakastan.

Mies tekee töitä 12 h päivässä, tienaa älyttömästi, minä hoidan lapset, kodin ja kummatkin olemme tyytyväisiä.

Nyt miehellä olisi ottajia paljon, todella paljon. Asema ja varallisuus tuo sen. Hän tekee niin paljon töitä, ei ole aikaa suhteelle. Ja jos olisi suhde, jäisi siitä kiinni, koska on niin läpinäkyvä.

Tiedän mieheni tulee aina tekemään töitä , jopa pitkälle eläkeläisenä. Se on hänen valinta, tämä minun.

Lapsille riittää se, että isä näkee heidät illalla ja ollaan aina vkonlopun aamupäivät yhdessä.

Vierailija
59/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaa se perhekin mielipuolisesti.

Vierailija
60/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaa se perhekin mielipuolisesti.

Niin no perhe on jälleen kerran oma valinta. Vaikka Väestöliitto karjuukin lehdissä sinkuista ja syntyvyyden laskusta ei kenellekään ole mitään velvoitetta perustaa perhettä.