Mitä tehdä kun oma taso ei vain riitä niihin itseä miellyttäviin kumppaniehdokkaisiin?
Kun huomaat aina vain saman kaavan toistuvan; Ne joista kiinnostut eivät kiinnostu sinusta, ja ne jotka kiinnostuvat sinusta eivät ole kiinnostavia.
Kun tuosta muodostuu ennemmin sääntö kuin poikkeus, voi siitä päätellä jotakin.
Miten te muut olette pystyneet "tyytymään" niihin epäkiinnostaviin/epäviehättäviin kumppaneihin?
Olen itse jopa yrittänyt pakottaa itseni pitämään näistä alun perin epäviehättävistä, ja tapaillut/seurustellut useammankin kerran kuukausien ajan...Mutta lopputuloksena suhde aina katkeaa minun toimestani, kun en vain pysty pakottamaan sitä kiinnostusta jos sitä ei ole.
Luulisin että en ole yksin tämän ongelman kanssa...Mitä ihmettä tässä oikein voi tehdä?
Kommentit (115)
Sun kuvittelemasi taso. Todellisuudessa sun pitää laskea rimaa rankasti.
Kohota omaa tasoasi: ei kai akateeminen nainen halua ei-akateemista miestä ja pv.
Jos haluat korkeatasoisen miehen,tee tasollesi jotain. Ja jos haluat luokkanousua,sinun pitää olla todella kaunis ja koulutettu.
Esimerkki: Poikani on vaativa naisten suhteen, ja silloin pitää olla yliopistolla saksalainen laatuauto ja asua keskustassa hyvässä asunnossa. Ei ne sievät, hyvien perheiden älykkäät tytöt kiinnostu mistään Vantaan perukoilla asuvasta homssuisesta miehenalusta.Olen toki varmistellut äitinä,että edellytykset ykkösluokkaan ovat olemassa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän päinvastainen ongelma. Minusta kiinnostuu erittäin kovasti miehet, jotka on parempia kuin minä. Torjun heidät, koska en vain kestä sitä ajatusta että ruvetaan johonkin ja sitten kaikki lössähtää koska olen niin ala-arvoinen.
Ne etsii kulissivaimoa. Ex oli samanlainen, joka jäikin lopulta kiinni pikkujoulu hoidon kanssa. Kotona piti arjen luistaa, siitä piti huolen vaikka hinkui samalla vieraisiin pöytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka mones aloitus tää on samasta aiheesta? Mikä vika kaikissa edellisissä vastauksissa on ollut, kun pitää samaa märehtiä uudestaan ja uudestaan? Et sä sitä instabeibiä täältä ainakaan löydä ja toi sun jankutus vauva-palstalla kyllä kertoo aika paljon sustakin. Et ehkä sittenkään ole läheskään niin tasokas kuin itse kuvittelet 🙄
Miten pinnallinen pitää ihmisen olla, että kuvittelee "tason" tarkoittavan pelkkää ulkonäköä? Itsellä on sama ongelma kuin ap:lla ja se ei liity kyllä lainkaan ulkonäköön vaan kaikkeen muuhun. Ulkoisesti viehättävän saa helpostikin. mutta kun se ei riitä vaan kumppanin pitäisi viehättää sisäisesti ja jakaa ainakin suunnilleen samanlainen arvomaailma.
Miehille suhde on fyysinen, naisille voi olla henkinen joten ei mitään epäselvää.
Maksulliset on tota varten.
Maksaa se perhekin mielipuolisesti.
Niin no perhe on jälleen kerran oma valinta. Vaikka Väestöliitto karjuukin lehdissä sinkuista ja syntyvyyden laskusta ei kenellekään ole mitään velvoitetta perustaa perhettä.
Paitsi että mies ei saa suhdetta ellei halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kohota omaa tasoasi: ei kai akateeminen nainen halua ei-akateemista miestä ja pv.
Jos haluat korkeatasoisen miehen,tee tasollesi jotain. Ja jos haluat luokkanousua,sinun pitää olla todella kaunis ja koulutettu.
Esimerkki: Poikani on vaativa naisten suhteen, ja silloin pitää olla yliopistolla saksalainen laatuauto ja asua keskustassa hyvässä asunnossa. Ei ne sievät, hyvien perheiden älykkäät tytöt kiinnostu mistään Vantaan perukoilla asuvasta homssuisesta miehenalusta.Olen toki varmistellut äitinä,että edellytykset ykkösluokkaan ovat olemassa
Ei asiat ole noin yksinkertaisia. Parhaat tapaamani miehet on duunareita vaikka olen itse yliopistokoulutettu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän päinvastainen ongelma. Minusta kiinnostuu erittäin kovasti miehet, jotka on parempia kuin minä. Torjun heidät, koska en vain kestä sitä ajatusta että ruvetaan johonkin ja sitten kaikki lössähtää koska olen niin ala-arvoinen.
Ne etsii kulissivaimoa. Ex oli samanlainen, joka jäikin lopulta kiinni pikkujoulu hoidon kanssa. Kotona piti arjen luistaa, siitä piti huolen vaikka hinkui samalla vieraisiin pöytiin.
En usko. Kulissivaimoa etsittäessä ei saada raivareita tai ujostella niin että tilaisuudet menee ohi. Ja siis kyllä minä tunnistan pystyssä olevan munan, kiitos vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kommentoijat täällä varmaan luulevat olevansa se ykkösvaihtoehto kumppanilleen :D
Hohoi, herätys todellisuuteen!
Tämähän on se säälittävä yritys tässä taustalla. Saada meidät parisuhteessa olevat naiset luulemaan, että miehemme ovat ’tyytyneet’ meihin.
Valitettavasti ei onnistu. Minä tiedän, että mieheni halusi juuri minut. Koska on henkisesti terve normaali ihminen, joka osaa normaalilla tavalla ilmaista tunteitaan.
Mitäs muuten luulet pakit saaneen miehen tekevän, olevan loppuikänsä yksin vai? Ei ole vaan tyytyy seuraavaan.
Tapaa uuden innostavan ja kiinnostavan naisen, tai miehen, jos niin on suuntautunut.
En vaan viddu voi ymmärtää tuonlaista ajatusmaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sinun laittaa itsetunto kohdilleen terapian avulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka mones aloitus tää on samasta aiheesta? Mikä vika kaikissa edellisissä vastauksissa on ollut, kun pitää samaa märehtiä uudestaan ja uudestaan? Et sä sitä instabeibiä täältä ainakaan löydä ja toi sun jankutus vauva-palstalla kyllä kertoo aika paljon sustakin. Et ehkä sittenkään ole läheskään niin tasokas kuin itse kuvittelet 🙄
Miten pinnallinen pitää ihmisen olla, että kuvittelee "tason" tarkoittavan pelkkää ulkonäköä? Itsellä on sama ongelma kuin ap:lla ja se ei liity kyllä lainkaan ulkonäköön vaan kaikkeen muuhun. Ulkoisesti viehättävän saa helpostikin. mutta kun se ei riitä vaan kumppanin pitäisi viehättää sisäisesti ja jakaa ainakin suunnilleen samanlainen arvomaailma.
Miehille suhde on fyysinen, naisille voi olla henkinen joten ei mitään epäselvää.
Maksulliset on tota varten.
Maksaa se perhekin mielipuolisesti.
Niin no perhe on jälleen kerran oma valinta. Vaikka Väestöliitto karjuukin lehdissä sinkuista ja syntyvyyden laskusta ei kenellekään ole mitään velvoitetta perustaa perhettä.
Paitsi että mies ei saa suhdetta ellei halua lapsia.
Velatko ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kommentoijat täällä varmaan luulevat olevansa se ykkösvaihtoehto kumppanilleen :D
Hohoi, herätys todellisuuteen!
Ois herätys myös kumppanille todellisuuteen, eli hänen ja minun eriäviiin todellisuuksiin eri teillä. Kuka haluaisi olla kakkosvaihtoehto? Ei kukaan. Ja kumppanilla elämä jatkuisi yksinäisenä. Hohoi herätys todellisuuteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sinun laittaa itsetunto kohdilleen terapian avulla?
Pitäisi. :I
Vierailija kirjoitti:
Vähän hei itsetuntoa. Toisaalta, tuolla asenteella oletkin melkoisen luotaantyöntävä.
Olen kohdannut täydellisen naisen, ei pelkästään minulle täydellisen, vaan kenelle tahansa järjelliselle miehelle, ja erittäin epätäydellisenä miehenä yritän niin kauan, kunnes hän joko suostuu minulle, tai löytää jonkun paremman.
Toivosta ei saa luopua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Kulissivaimoa etsittäessä ei saada raivareita tai ujostella niin että tilaisuudet menee ohi. Ja siis kyllä minä tunnistan pystyssä olevan munan, kiitos vain.
Oletpa naiivi. Kyllä tälläkin seiso ja oli halutessaan todella asiallinen. Mulle tuli jo alkuun sama tunne etten ole tarpeeksi hyvä. Hälytyskelloa kannattaa kuunnella.
Näin se elämä menee palsta- ülliksellä. Jouluna ülistään yksin av- palstalla kun ei saa sitä barbinukkea. Kohta on 40- vuotias sitten 50- vuotias, sitten 60- vuotias....ja edelleen ykdin ja katkera, mutta barbinukke pitää saada.
Sinulle tiedoksi, ap, että joulupukkia ei ole olemassa ja elämä on tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän hei itsetuntoa. Toisaalta, tuolla asenteella oletkin melkoisen luotaantyöntävä.
Olen kohdannut täydellisen naisen, ei pelkästään minulle täydellisen, vaan kenelle tahansa järjelliselle miehelle, ja erittäin epätäydellisenä miehenä yritän niin kauan, kunnes hän joko suostuu minulle, tai löytää jonkun paremman.
Toivosta ei saa luopua.
Olet ihan oikeassa samoin kuin aiempi kommentoija. Itsetuntoni on todella huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa naiivi. Kyllä tälläkin seiso ja oli halutessaan todella asiallinen. Mulle tuli jo alkuun sama tunne etten ole tarpeeksi hyvä. Hälytyskelloa kannattaa kuunnella.
Minun hälytyskello sanoo että tykkäävät mutta en itse tykkää itsestäni yhtä paljon kuin he. Mikään mitä he sanovat ei muuta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
AP haluaa julkkis- ig- tyrkyn näköisen naisen. Koulutuksella ei ole väliä. Joku maisuli tai soffiia tai roosuli kävisi.
Ongelma on se, että mansikka pitäisi tuoda ap: lle kotiovelle lahjapaketissa kun ao:n mielestä hänellä on oikeus saada maisuli ilman vaivannäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun hälytyskello sanoo että tykkäävät mutta en itse tykkää itsestäni yhtä paljon kuin he. Mikään mitä he sanovat ei muuta asiaa.
Itsetunto pitää nostaa eka kohdilleen muutoin joudut kynnetyksi. Julmat haistaa epätoivoiset ja alhaisen itsetunnon omaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asiat ole noin yksinkertaisia. Parhaat tapaamani miehet on duunareita vaikka olen itse yliopistokoulutettu nainen.
Ja millähän velkarahalla tuo auto-asunto-kulissi on väsätty?