yhtä hyvät kengät kuin vagabondit
Olen tosi laiska shoppailija ja iso osa kengistä tuntuu epämukavilta jaloissa (tai sitten kengistä puuttuu välikoko, eli 38 liian pieni, 39 liian iso). Vagabondin kengät on ollut mun jaloille just hyvät eikä ole hirveän kalliitakaan. Osaisiko joku vinkata mulle jotain muun merkkisiä (nahka)kenkiä, jotka olisivat yhtä mukavia?
Kommentit (10)
Mulle käy Rieker tosi hyvin, mutta se ei ole kaikille tutuille sopinut. Suht edullisia ja kestäviä kenkiä. Suurin osa rumia kuin saatana, mutta osa ihan hyvännäköisiä.
Kiitos vinkistä! Onpahan jotakin muitakin, mitä katsella!
Osa Eccoista on mukavia ja kestäviä. Joillekin sopivat myös Sievin kengät, mutta minulle ei niiden lesti sovi, olen liian kapeajalkainen. Yllä mainitut Riekerit ovat mukavia. Jollakin lenkkarimerkeillä on myös ns. katukenkiä, mm. Merrel. Onhan näitä, vaikaa ongelmakäpälät onkin. Sinun ei auta muu kuin kerran ottaa itseäsi niskasta kiinni ja mennä isoon kenkäkauppaan, jossa on runsas valikoima ja työllistää myyjä hakemaan vaihtoehtoja. Kun sopivat löytyvät, pane merkki mieleen, niin seuraavalla kerralla on helpompaa.
Eccoja ja Riekereitä tulin minäkin ehdottamaan :)
Riekerit on välillä hyviä mutta kovin rumia. Ihmettelen että miks ne edes tekee niin rumia kenkiä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 11:58"]
Riekerit on välillä hyviä mutta kovin rumia. Ihmettelen että miks ne edes tekee niin rumia kenkiä.
[/quote]
Sepä se... Tosin tänä vuonnahan on muodissa mahdollisimman mukavan näköiset kengät joten silleenhän ne sopii. Haha :)
T. 3
Clarks! Mä en muita enää käytäkään :)
Terkuin yksi ongelmajalka
Clarks on hyvä merkki myös, voi olla vähän hintavampi kuin Vagabond. Sitten on vielä semmoinen ei niin merkkikenkä kuin Caprice, jonka avokkailla jaksan juhlia kaikki juhlat ilman, että päkiät on tulessa. Myös talvisaappaat ovat minulla Capricet. Eccot, Riekerit sekä Höglit tuntuvat myös hyvältä yleensä.
Gabor. Tälle keväälle ostettu kahdet Gaborit. Ovat oikein hyvät jalassa ja kivannäköisetkin.
Muakin kiinnostaisi! Tällä hetkellä Vagabondin valikoimissa ei ole silmääni miellyttäviä kesäisiä ballerinatyyppisiä nahkaisia kenkiä.