Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oks teiänki tytöt yhtä ällösöpörakastuneita?

Vierailija
23.05.2014 |

Jotain kautta eksyin tähän blogiin, ja mietin että meneekö toi jo vähän överiks vai tämmösiäkö teinitytöt tosiaan on?

tv. Pelästynyt nuori mies

http://imagination-thechips.blogspot.fi/2014/05/mun-ikioma-muru.html?m=1

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tän keskustelun alottaja ei tunne ko. blogia pitävää tyttöä.. Mä tunnen jotenkuten hänet ja hän on todella mukava ihminen ja sattuu olemaan rakastunut, antaa toisten elää! Selvästikkään ei keskustelun alottajalla ole koskaan syvää rakastumista omalle kohalle sattunut tai sitten muuten vaan keksimällä haluaa keksiä viattomista ihmisitä paskaa koska nettikiusaaminenhan on niin "in". Valoja (:

Vierailija
2/23 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

liekö tytöllä ollut lapsuudessa puutetta läheisyydestä ym..? kuulostaa nimittäin aivan samalta kuin minä tuossa iässä. Hullaannuin siitä tunteesta että joku oikeasti(!!) pitää minusta ja saatoin olla ihan samanlainen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen blogin pitäjän ja on kyllä ihan mukava tyttö! Oikeestaan tää blogi sai muuttamaan mun mielipiteen hänestä huonompaan..

Vierailija
4/23 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:26"]Veikkaan, että tän keskustelun alottaja ei tunne ko. blogia pitävää tyttöä.. Mä tunnen jotenkuten hänet ja hän on todella mukava ihminen ja sattuu olemaan rakastunut, antaa toisten elää! Selvästikkään ei keskustelun alottajalla ole koskaan syvää rakastumista omalle kohalle sattunut tai sitten muuten vaan keksimällä haluaa keksiä viattomista ihmisitä paskaa koska nettikiusaaminenhan on niin "in". Valoja (: [/quote] sinä oot ihan samanlainen pikkuteini siis :D syvä rakastuminen nimenomaan ei oo tollast lässytystä (fbssä joka kuvassa ja seinät täynnä plus blogissa). Syvä rakkaus ei tarvitse julkista selontekoa. p.s. Blogin kirjoittaja jo jakaa tätä keskustelya facebookissaan :) hetki kuuluisuutta

Vierailija
5/23 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha, on muuten helvetin rasittava ihminen ihan oikeassa elämässä. :D ihan hirvee myötähäpeä tuli tätä lukiessa. saman ikäinen olen tosiaan ja en kyllä koskaan ole ihan tälle tasolle laskenut oman poikaystävän kanssa.

Vierailija
6/23 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei valoja päälle ihmiset! Ei ole huomionhakua. Etkö itse olisi kirjoittanut, jos sinua olisi tultu netissä arvostelemaan ja nöyryyttämään? Oikaissut toisten saamia vääriä mielikuvia sinusta? keskustelu alkaa mennä nettikiusaamisen puolelle. Hävetkää ihan oikeasti...

Vierailija
7/23 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 00:45"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:26"]Veikkaan, että tän keskustelun alottaja ei tunne ko. blogia pitävää tyttöä.. Mä tunnen jotenkuten hänet ja hän on todella mukava ihminen ja sattuu olemaan rakastunut, antaa toisten elää! Selvästikkään ei keskustelun alottajalla ole koskaan syvää rakastumista omalle kohalle sattunut tai sitten muuten vaan keksimällä haluaa keksiä viattomista ihmisitä paskaa koska nettikiusaaminenhan on niin "in". Valoja (: [/quote] sinä oot ihan samanlainen pikkuteini siis :D syvä rakastuminen nimenomaan ei oo tollast lässytystä (fbssä joka kuvassa ja seinät täynnä plus blogissa). Syvä rakkaus ei tarvitse julkista selontekoa. p.s. Blogin kirjoittaja jo jakaa tätä keskustelya facebookissaan :) hetki kuuluisuutta

[/quote] Niin no, syvä rakkaus ei ehkä TARVITSE ylimääräistä hehkutusta (oikeastaan tärkeämpää on ehkä että se ei perustu ainoastaan hehkutukselle), mutta eikös blogien tarkoitus ole ylipäänsä kertoa omista jutuista ja omasta elämästä? Jos kerran jutut poikaystävän kanssa menee joskus lapsekkaaksi perseilyksi, niin eikö myös siitä voi kertoa omassa blogissa?  Minäkin jotenkuten tunnen blogin pitäjän, eikä hänellä ole kuitenkaan sellaista ylimielistä asennetta muita kohtaan joka joissain keskenkasvuisissa ihmisissä ärsyttää. Oikeastaan hän on aika fiksu. Ja itse tulkitsen päivityksen nimenomaan tahallaan hieman humoristisesti tehdyksi, eikä sitä mielestäni tarvitse niin tosikkomaisesti ottaa :) Ja muistakaa myös että ihmiset on erilaisia; toisten seurusteluun kuuluu pieni lässytys, toisten huumori on erilaista, toiset ovat niin tosikkoja ettei huumoria suhteeseen kuulu juurikaan (en tiedä yhtäkään paria joilta se puuttuisi kokonaan), joten en ehkä lähtisi heti tuomitsemaan ihmisiä ällösöpörakastuneiksi yhden blogipäivityksen perusteella. ja mitä siitä jos onkin. eihän se sulta mitään pois vie ;)

Vierailija
8/23 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nuorena saa olla niin ällö kuin haluaa.

Vierailija
9/23 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahaha toi on tutun blogi XDDD

Vierailija
10/23 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 17:09"]Ahahaha toi on tutun blogi XDDD

[/quote]

Onko oikeasti tollainen lässyttäjä?

Vierailija
11/23 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihan noin paha ainakaan mun kuullen oo ollu :D

Vierailija
12/23 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihan noin paha ainakaan mun kuullen oo ollu :D

Vierailija
13/23 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh, olipas lirkutusta tekstissä!

Vierailija
14/23 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D ei onneksi!

Vierailija
15/23 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa :-----D

Vierailija
16/23 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöni koulukaveri on juurikin noin "rakastunut" ja teinikihlatkin on jo tehty. Mun lasta se ihmetyttää ja kuvottaa, pyörittelee vain silmiä kun kertoo tuosta kaveristaan joka imuttelee koulun käytävillä poikkiksensa kaulan fritsuille. No mutta, hormonit hyrrää:)

Vierailija
17/23 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaka tytön olla rakastunut, turha ruveta kiusaamaan netissä

Vierailija
18/23 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällösöpörakastuminen voi olla ihan liikkistä, mutta miksi pitää lässyttää ihan kuin pieni lapsi? "Mä oon vähän tymmä, sä oot vähän tymmä, sitten me ollaan tymmiä yhessä ja sitten tulee paha mieli :((" öööh ja ikä oli? 6v?

Vierailija
19/23 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ja hei ihmiset kaikki, oon hämmentyny, julkasin tän tunti sitten ja jo sata näyttökertaa, mitä ihmettä ! :'DD"

Mistäköhän johtuu... :)

Vierailija
20/23 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset keskustelut menee jo nettikiusaamisen puolelle. Sinä ''samanikäinen, joka et ole laskenut tälle tasolle oman poikaystävän kanssa'' - et ole sen parempikaan (enkä ole minäkään). Moni muu lisäkseni ei varmaan kirjoittaisi samankaltaista tekstiä nettiin, mutta eiköhän sieltä löydy paljon kamalempaakin luettavaa. Ja oletan, että aikuiset täällä myös kirjoittelee.. antakaa nyt nuoren olla ''ällösöpörakastunut'' ja ''lässyttää'' jos hän haluaa. Ei ole kenenkään sitä pakko lukea. Älkää levittäkö negatiivisuuttanne nettiin, täällä on sitä jo ihan riittämiin ilman teitäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi