Lue keskustelun säännöt.
Voiko jo alle vkon päästä ovulaatiosta tuntea raskausoireita?
22.05.2014 |
Nipistelee aina välillä jostain munasarjojen kohtaa.
Kommentit (2)
En tiedä, mutta mulla ainakin ummetti maha niin pirusti alle viikko ovulaatiosta (tiedän, koska pistin itse pregnyt irrotuspiikin) :D samoin kahdessa edellisessä raskaudessa, kun nyt oikein mietin. Ja mulla ei ole ikinä maha kovalla muuten, siksi muistan nuo kerrat niin tarkasti :D
Muista oireita ei ookkaan ollut. Mutta ei ollut muissakaan raskauksissa. Tai oikeestaan..kahdessa edellisessä hirvittävä väsy ja edellisessä metallinmaku suussa. Nyt ei väsytä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kai, kun kiinnittyminenkin tapahtuu vasta keskimäärin 7pv hedelmöittymisestä. Keltarauhanen siellä varmaan nippailee. :)