Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset toivovat että kaveripoika pysyy kaveripoikana?

Vierailija
22.05.2014 |

Muutama vuosi sitten minulla oli tällainen kokemus. Olin silloin päälle 20-vuotias mies, joka ei ollut pitänyt edes naista kädestä. Siihen oli varmasti syynsä, olin näet yltiöromanttinen ja heikkoitsetuntoinen takertujamies, joka alkoi tehdä ihastuksilleen kaikenlaisia palveluksia, myötäilemään heidän mielipiteitään ym. Asiaa ei varmasti auttanut se, että olin myös miesten kanssa hyvin epävarma ja niin sulkeutunut, etten esim. urheiluharrastuksissakaan (18-19 vuoden iässä) uskaltanut puhua muille mitään.

Siinä 20-vuotiaana mulla oli kuitenkin muutama hyvä kaverityttö. Samaan aikaan olin ihastunut erääseen tuntemaani naiseen ja ajattelin että en enää halua taas yhtä uutta pettymystä ja menin kirjastoon etsimään pelimiesopasta, koska olin joskus lehdestä lukenut että joku amerikkalaisheebo on sellaisen kirjoittanut ja käynyt Suomessakin sitä markkinoimassa. Lainasin kirjan ja luin sitä kerran näiden kaverityttöjen läsnäollessa. He saivat ihme slaagin ja alkoivat valittaa että en saa muuttua miksikään kauheaksi pelimieheksi vaan he haluavat että pysyn juuri sellaisena kuin olen. Onneksi en heitä kuunnellut, sillä pelimieskirjat ovat käytännössä mullistaneet elämäni. Ilman niitä luultavasti vuodet olisivat vierineet ja minusta olisi tullut ensin 25-vuotias epävarma ja heikkoitsetuntoinen friend zone -jätkä ja myöhemmin 30-vuotias samanlainen ja... noh aika synkältä varmasti elämä näyttäisi siinä kohtaa niin elämänkumppaninetsinnän kuin mielenterveydenkin osalta.

Ihmetyttää mikä on tuollaisten naisten motiivi? Naiset eivät ole tyhmiä ja näkevät kyllä jos miehessä on asiat sillä tavalla pielessä, että hänen on vaikea saada naisia kiinnostumaan. Onko se jotain omistushalua vai miksi joku nainen haluaa estää miestä muuttamasta itseään itsevarmemmaksi?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on käyttämäsi termi pelimies. Pelimies tarkoittaa naistenmielestä limaista yksilöä, hyväksikäyttäjää, manipuloijaa ja jonka ainoa tarkoitus on huijata heitä antamaan seksiä. Totuuden nimissä, niin sellaisiahan ne pahimmat pelimiehet ovat.

Kuitenkin viittaamasi kirjat eivät tee kenestäkään pelimiestä. Pelimies on enemmänkin seuraus saadun tiedon väärinkäytöstä. Yleisemmin kuvaamasi kirjat selittävät parisuhdepelin säännöt syvällisemmin miehelle. Toivottavasti kukaan ei väitä, että parisuhdepeleissä ei ole sääntöjä.

Esimerkiksi suurin osa tietää, että ensi treffejä ei kannata sopia hautajaisiin. Myös suurin osa ymmärtää, että siitä EX:stä ei kannata jauhaa koko iltaa ja selittää millainen mulkku oli kyseessä. Kuten myös rakkauden tunnustukset ensi treffeillä on iso turn off naisille.

Kyseiset oppaat selittävät nämä asiat miehelle ymmärrettävästi. Se että mies oppii herättämään naisen mielenkiinnon, osaa välttää vaaralliset aiheet ja osaa käyttäytyä oikein naisen seurassa ei tee kenestäkään pelimiestä.

Pelimies on myös osaltaan naiseten oma luomus. Ensin he luovat miljoona erillaista testiä ja peliä ja miehet jotka osaavat oikeasti selvittää kyseisen miinakentän ovat luonnollisesti tehneet sen satoja kertoja. Miehet joilla ei sitten ole mitään toivoakaan selvitä miinakentästä läpi (kokemuksen puutteen vuoksi) eivät kelpaa.

Vierailija
82/89 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:32"]

Ei kannata vastailla tuolle asiattomuuksia heittävälle naiselle. Samanlainen löytyy myös kaikista tasa-arvokeskusteluista ja saattaa olla sama henkilö.

[/quote]

Kaikista tasa-arvokeskusteluista? Nyt linkki niihin kaikkiin tai puhut paskaa. Kiitos. :) Voisit myös todistaa että on sama ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 05:20"]

Syy on käyttämäsi termi pelimies. Pelimies tarkoittaa naistenmielestä limaista yksilöä, hyväksikäyttäjää, manipuloijaa ja jonka ainoa tarkoitus on huijata heitä antamaan seksiä. Totuuden nimissä, niin sellaisiahan ne pahimmat pelimiehet ovat.

Kuitenkin viittaamasi kirjat eivät tee kenestäkään pelimiestä. Pelimies on enemmänkin seuraus saadun tiedon väärinkäytöstä. Yleisemmin kuvaamasi kirjat selittävät parisuhdepelin säännöt syvällisemmin miehelle. Toivottavasti kukaan ei väitä, että parisuhdepeleissä ei ole sääntöjä.

Esimerkiksi suurin osa tietää, että ensi treffejä ei kannata sopia hautajaisiin. Myös suurin osa ymmärtää, että siitä EX:stä ei kannata jauhaa koko iltaa ja selittää millainen mulkku oli kyseessä. Kuten myös rakkauden tunnustukset ensi treffeillä on iso turn off naisille.

Kyseiset oppaat selittävät nämä asiat miehelle ymmärrettävästi. Se että mies oppii herättämään naisen mielenkiinnon, osaa välttää vaaralliset aiheet ja osaa käyttäytyä oikein naisen seurassa ei tee kenestäkään pelimiestä.

Pelimies on myös osaltaan naiseten oma luomus. Ensin he luovat miljoona erillaista testiä ja peliä ja miehet jotka osaavat oikeasti selvittää kyseisen miinakentän ovat luonnollisesti tehneet sen satoja kertoja. Miehet joilla ei sitten ole mitään toivoakaan selvitä miinakentästä läpi (kokemuksen puutteen vuoksi) eivät kelpaa.

[/quote]

Onhan sinullakin jo sulkahattu?

Vierailija
84/89 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:02"]

No voihan itku sentään, olivatpa kamalia! Ihan oikeasti, mä olen nainen, ja munkin ystäväni valittavat mulle tupakan poltostani ja laihdutusoppaiden lukemisesta. Vihaakohan ne nyt mua ja haluaa, että pysyn ikuisesti läskinä?

Voisin itse kuvitella kommentoivani jonkun elämänhallintaoppaiden lukemista negatiivisesti lähinnä osoittaakseni, että mielestäni ihminen on hyvä juuri sellaisena kuin on. Ja ymmärrän todellakin että naisilla nostaa karvat pystyyn jotkut pelimies-oppaat, koska sen sanan klangi on niin paska. Pelimies ei ole naisten keskuudessa positiivinen ilmaus, vaan tarkoittaa vain ja ainoastaan miestä, joka täysi nilkki ja valmis tekemään mitä vaan saadakseen pillua.

Ei ihme, etteivät olisi tahtoneet sinun sellaiseksi muuttuvan, VAIKKA sinä selväsi hait ja varmaan saitkin noista oppaista jotain ihan muuta.

Ymmärtänet kuitenkin, että sä peilaat noiden ystäviesi tekemisiä sen oman huonon itsetuntosi kautta? Ei nuo ihmiset ole välttämättä edes tajunneet, että sulla on huono itsetunto, ja siksi olet heidän ystävänsä, sehän on jopa todella loukkaava ajatus, että olit heidän kanssaan vain siksi, ettet " kyennyt" parempaan. En ainakaan itse toivoisi kenenkään olevan ystävä kanssani tuollaisesta syystä, enkä sitä varmasti oma-aloitteisesti tajuaisi.

[/quote]Jos kaverisi vihaavat sinun laihdutusoppaiden lukemista, he eivät oikeasti ole ystäviäsi lainkaan, vaan se mitä luulit ystävyydeksi on jotain todella pinnallista.

Todellinen ystävä tukisi sinua siinä mitä itse haluat ihan riippumatta siitä muuttuuko painosi sen seurauksena vai ei. Ei oikea ystävyys ole painosta kiinni!

" Ei nuo ihmiset ole välttämättä edes tajunneet, että sulla on huono itsetunto, ja siksi olet heidän ystävänsä, sehän on jopa todella loukkaava ajatus, että olit heidän kanssaan vain siksi, ettet " kyennyt" parempaan."

Mistä ihmeestä sä tän olet keksinyt ?!?

Eihän AP:n kirjoituksissa tuollaiseen viittaa yhtään mikään!

Jos ystävyys olisi ollut todellista on kaikki syy olettaa että AP olisi edelleen halunnut säilyttää heidän ystävyytensä ja hankkia lisäksi sen parisuhteen.

[/quote]

Ap kyllä itse kirjoitti, että oli niin ujo ja nössö, ettei uskaltanut lähestyä naisia seuranhakumielessä, eikä usklatanut edes puhua muille miehille urheiluharrastuksessaan saati muuten.

Toisekseen, en avannut tuota laihdutusopas-asiaa tarpeeksi, mulla on siis syömishäiriötausta, ja totta kai ystäväni ovat huolissaan sen suhteen minusta. Eli jos luen laihdutusoppaita, he ajattelevat, että nyt se lipsuu takaisin sairauteen. Eli ovat huolissaan minusta ja haluavat minulle hyvää.

Samaa uskon ap:n kavereiden ajatelleen: tuollaiset pelimies-oppaat ovat huonoksi ihmiselle, ja sen takia niitä kritisoineet.

Vierailija
85/89 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Teemu Milto?

Vierailija
86/89 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suits you sir!

Vierailija
87/89 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 07:11"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:32"]

Ei kannata vastailla tuolle asiattomuuksia heittävälle naiselle. Samanlainen löytyy myös kaikista tasa-arvokeskusteluista ja saattaa olla sama henkilö.

[/quote]

Kaikista tasa-arvokeskusteluista? Nyt linkki niihin kaikkiin tai puhut paskaa. Kiitos. :) Voisit myös todistaa että on sama ihminen.

[/quote]

Miksi pitäisi laittaa linkkiä eli kenelle niistä olisi hyötyä? Keskustelun kannalta riittää, että tuo varsin todennäköinen mahdollisuus on tiedossa ja että lukijat tietävät tilanteen ennenkuin lähtevät tuhlaamaan aikaansa vastaillen miesvihaa tursuaviin pläjäyksiin. Jos pläjäysten takana on yksi tai kaksi pysyvästi katkeroitunutta ihmistä niin heille vastailusta ei ole mitään hyötyä.

Vierailija
88/89 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 07:47"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:02"]

No voihan itku sentään, olivatpa kamalia! Ihan oikeasti, mä olen nainen, ja munkin ystäväni valittavat mulle tupakan poltostani ja laihdutusoppaiden lukemisesta. Vihaakohan ne nyt mua ja haluaa, että pysyn ikuisesti läskinä?

Voisin itse kuvitella kommentoivani jonkun elämänhallintaoppaiden lukemista negatiivisesti lähinnä osoittaakseni, että mielestäni ihminen on hyvä juuri sellaisena kuin on. Ja ymmärrän todellakin että naisilla nostaa karvat pystyyn jotkut pelimies-oppaat, koska sen sanan klangi on niin paska. Pelimies ei ole naisten keskuudessa positiivinen ilmaus, vaan tarkoittaa vain ja ainoastaan miestä, joka täysi nilkki ja valmis tekemään mitä vaan saadakseen pillua.

Ei ihme, etteivät olisi tahtoneet sinun sellaiseksi muuttuvan, VAIKKA sinä selväsi hait ja varmaan saitkin noista oppaista jotain ihan muuta.

Ymmärtänet kuitenkin, että sä peilaat noiden ystäviesi tekemisiä sen oman huonon itsetuntosi kautta? Ei nuo ihmiset ole välttämättä edes tajunneet, että sulla on huono itsetunto, ja siksi olet heidän ystävänsä, sehän on jopa todella loukkaava ajatus, että olit heidän kanssaan vain siksi, ettet " kyennyt" parempaan. En ainakaan itse toivoisi kenenkään olevan ystävä kanssani tuollaisesta syystä, enkä sitä varmasti oma-aloitteisesti tajuaisi.

[/quote]Jos kaverisi vihaavat sinun laihdutusoppaiden lukemista, he eivät oikeasti ole ystäviäsi lainkaan, vaan se mitä luulit ystävyydeksi on jotain todella pinnallista.

Todellinen ystävä tukisi sinua siinä mitä itse haluat ihan riippumatta siitä muuttuuko painosi sen seurauksena vai ei. Ei oikea ystävyys ole painosta kiinni!

" Ei nuo ihmiset ole välttämättä edes tajunneet, että sulla on huono itsetunto, ja siksi olet heidän ystävänsä, sehän on jopa todella loukkaava ajatus, että olit heidän kanssaan vain siksi, ettet " kyennyt" parempaan."

Mistä ihmeestä sä tän olet keksinyt ?!?

Eihän AP:n kirjoituksissa tuollaiseen viittaa yhtään mikään!

Jos ystävyys olisi ollut todellista on kaikki syy olettaa että AP olisi edelleen halunnut säilyttää heidän ystävyytensä ja hankkia lisäksi sen parisuhteen.

[/quote]

Ap kyllä itse kirjoitti, että oli niin ujo ja nössö, ettei uskaltanut lähestyä naisia seuranhakumielessä, eikä usklatanut edes puhua muille miehille urheiluharrastuksessaan saati muuten.

[/quote]

Joo ja mä en ymmärrä miten siitä voidaan olettaa, että mä olisin hengannut joidenkin naisten kanssa vain sen takia, että mulla on huono itsetunto. Etenkään kun kyseiset naiset eivät edes aiheuttaneet mussa minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta.

Vierailija
89/89 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 05:20"]

[/quote]

Mä en nyt ymmärrä. Pahimmat pelimiehet = parhaimmat (eniten naisia sänkyynsä saavat) pelimiehet? Jos näin, niin sitten ollaan kyllä ihan hakoteillä. Ne eniten naisia saavat kaverit ovat kyllä kaikkea muuta kuin sellaisia, joilla on taktiikoita ja "loruja" ja kauhea yritys päällä. Pikemminkin päinvastoin. Ne "kovimmat" äijät joutuvat usein naisten yritysten kohteeksi ja saattaa käydä sellaistakin että nainen tunkee väkisin taksiin mukaan ko. miehen vastusteluista huolimatta ym. Kun mies on riittävän haluttua kamaa, alkaa peli kääntyä enemmän ja enemmän toisinpäin ja naiset muuttuvat agressiivisiksi. 

Pelin laki on oikeastaan: mitä välinpitämättömämpi mies on pillunsaantia kohtaan ja mitä vähemmän hän yleensä yrittää tehdä naisiin vaikutuksen, sitä enemmän naiset kiinnostuvat. On selvää, että manipulointi ja valehtelu on ristiriidassa sen kanssa, että mies puhuu kauniille naisille ns. "ilman huolen häivää", mikä tuottaa aina parhaan lopputuloksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi