missä olette tavanneet miehenne?
eli onko olemassa muuta vaihtoehtoa, kun baarissa notkuminen tai työpaikka?
Kommentit (25)
Harrastuksessa täysin sattumalta :)
Amiksessa :) asui asuntolassa luokkakaverini kämppiksenä.
Noh, periaatteessa olen tavannut mieheni ekan kerran hiekkalaatikolla (minä noin 5v. ja mies 12v.).
Samaan kaveriporukkaan päädyttiin kun olin noin 20v. Jossakin vaiheessa sitten kaveruus muuttui muuksi.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 19:49"]Noh, periaatteessa olen tavannut mieheni ekan kerran hiekkalaatikolla (minä noin 5v. ja mies 12v.).
Samaan kaveriporukkaan päädyttiin kun olin noin 20v. Jossakin vaiheessa sitten kaveruus muuttui muuksi.
[/quote]minäkin, paitsi olin1 ja mies 7.
Netin treffipalstalla vuosi sitten.
Kaupan kassalla. Olin siinä töissä ja hän tuli yhteisen kaverimme kanssa käymään :)
Se nappas hihasta valomerkin jälkeen ja raahas kotia :D
Netissä harrastusaiheisella foorumilla. Tosin jo pari viikkoa tutustumisen jälkeen piti nähdä oikeasti, kun alkoi sen verran kuumottamaan ja kumpaakin hirvitti, että josko sieltä ruudun takaa oikeasti paljastuukin joku kammotus. No eipä paljastunut ;)
Bändin keikalla, mies oli bändin kitaristi. Tokan tapasin netissä chatissa. Kolmannen mulle esitteli pikkusiskon poikaystävä ja nyksän tapasin baarissa ja kävin kimppuun ku sika limppuun. Vasta seuraavana päivänä kuulin, että se on mun kavereiden kaveri.
Peruutin ukon auton perään kaupan pihalla:/ jätin yhteystiedot. Otti yhteyttä,sovittiin et nähdään kahvilassa ja selvitän tilanteen.. Siitä Se sitten lähti :D oltu 11v yhdessä ja 3 lasta. Autoa ei tarvinu mun korvata :D
Suomi24 treffit. Ollaan naimisissa ja 1 lapsi. :)
Baarissa. Tosin tiedetty toisemme lapsesta saakka, ei vaan koskaan aikaisemmin juteltu :) 4 vuotta yhdessä :)
Juhannuksena rockfestareilla tooodella auan sitten :)
Yläasteella 20 vuotta sitten. Siitä asti yhdessä, naimisissa 13 vuotta, lapsia kaksi. Onnellisia edelleen.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 19:19"]
eli onko olemassa muuta vaihtoehtoa, kun baarissa notkuminen tai työpaikka?
[/quote]
Miehen vanhempien mökillä. Olin 1v, mies tuolloin 5v.
No on. Me tapasimme netin kautta. Olin juuri muuttanut hesaan ja kyselin ilmaista opasta cityn deitistä. Tää kaveri tarttu haaviin. Treffit sovittiin ravintola Tornin terassille ja sinnehän ilmestyi pitkänhoikka söpöliini. Täysin vastakohta aiemmalle miesmaulleni (harteikas atleetti). Vartin päästä se otti jo mua kädestä kiinni ja nykyään ollaan kihloissa. Yhdessä nyt kesällä 5 vuotta. :)