Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän mun S- Visa Electronia vaivaa kun se tekee tosi usein niin että sanoo maksu hylätty vaikka tilillä on rahaa? Lähimaksussa tullut nyt pienen ajan sisällä

Vierailija
23.12.2020 |

pari kertaa. Ekalla kerralla korjaantui kun maksoin manuaalisesti mutta en ensin tajunnut mikä vialla kun olin vielä itsepalvelukassalla. Ja sitten myyjä joutui tulemaan lopettamaan koko tapahtuman ym ja antoi ymmärtää ettei tilillä olisi ollut rahaa! Jonkun kympin ostokset oli silloin. Ja tänään sama juttu kun loppuja jouluruokia hain 40 eurolla ja se masiina väittää että tapahtuma hylätty vaikka taaskin rahaa kyllä oli ja on edelleen. Vaihdoin sitten toiseen korttiin kun en kehdannut siinä alkaa moneen kertaan veivaamaan. Noloa muutenkin. Pitäiskö vaihtaa korttia tai jotain? Voiko olla sirusta tai jostain kiinni?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoliikenne tökkii

Vierailija
2/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy usein, eri pankki ja debit-kortti. Ei siinä ole mitään noloa, lykkään vain kortin laitteeseen ja naputtelen pin-koodini. Ja homma toimii taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kokeiletko lähimaksun jälkeen sitä pin-koodin näpyttelyä. Eihän ne lähimaksut aina toimi vaan pitää sitten laittaa se kortti siihen masiinaan ja näpytellä koodi. Vai eikö sekään toimi?

Itse käytän aina itsepalvelukassalla pin-koodia koska jos lähimaksu ei mene läpi niin pitää odotella sitä myyjää.

Vierailija
4/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietoliikenne tökkii

No toi eka kerta oli kyllä sunnuntai varhainen aamu että en usko että silloin juuri olisi kovasti ollut tietoliikenneongelmia mutta tämä jälkimmäinen toki tänään klo 16. Mutta se tämän päiväinen Prisman myyjä suhtautui onneksi tosi kivasti koko tilanteeseen (varsinkin kun vertaa siihen eka kertaan)

Vierailija
5/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynti estetty tulee joissain maksupäätteissä kun kortti vaatii koodilla maksamista. Välillä vaatii muutaman maksukerran peräkkäin ja sitten taas lähimaksulla. Itsepalvelukassoilla vaatii aina myyjän paikalle.

Maksankin niillä aina koodin kera, en edes kokeile lähimaksua.

Vierailija
6/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kokeiletko lähimaksun jälkeen sitä pin-koodin näpyttelyä. Eihän ne lähimaksut aina toimi vaan pitää sitten laittaa se kortti siihen masiinaan ja näpytellä koodi. Vai eikö sekään toimi?

Itse käytän aina itsepalvelukassalla pin-koodia koska jos lähimaksu ei mene läpi niin pitää odotella sitä myyjää.

Ei silloin ekalla kerralla myyjä mitään tommosta neuvonut vaan antoi ymmärtää ettei mulla ole rahaa... Mutta itse sitten kolmannella kerralla keksin kokeilla sitä pin-koodia. Tänään vaihdoin korttia kun oli jonoa ja jotenkin häkellyin siinä kokonaan. Miksei se masiina voi sanoa että syötä pin tai jotain vaan heti huutaa että maksu hylätty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää moneen kertaan maksako samaa summaa . Yksi kerta riittää . Kassan pitää keskeyttää se tapahtuma jos mennyt monta kertaa. Siellä saattaa olla varauksia että jo yli . Käteisellä maksaa kuitit talteen . Kuitit talteen aina . Et muuten tajua mitä mennyt . Myyjätkin varastaa . Myyjät varastaa ihan sikana .

Vierailija
8/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on huonot välit 💳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olen kuvitellut että se laite ilmoittaisi jotenkin eri tavalla jos haluaa pin-koodin eikä tosiaan heti huuda että maksu hylätty. Olisi kyllä systeemin kehittämisen arvoinen juttu! Mutta täytyy jatkossa siis olla käyttämättä lähimaksua vaikka olisi kuinka kätevä.

Vierailija
10/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä skimmauslaitteita on myymälöissäkin ja automaateilla . Otat kuitit talteen että tajuat jos korttia käyttää joku muukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketeissa tulee maksupäätteisiin usein viesti ”tapahtuma hylätty” ja se tapahtuu silloin kun maksu vaatii pinkoodin, eli silloin tällöin turvallisuussyistä, vaikka tilillä olisi rahaa. Todella hämäävä viesti. En tiedä miten se näkyy kassanhoitajalla. Joka kerran säikähdän, että miten niin! Eikö ne saa sellaista asiallisempaa viestiä siihen, että käytä pinkoodia lähimaksun sijaan.

Vierailija
12/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-marketeissa tulee maksupäätteisiin usein viesti ”tapahtuma hylätty” ja se tapahtuu silloin kun maksu vaatii pinkoodin, eli silloin tällöin turvallisuussyistä, vaikka tilillä olisi rahaa. Todella hämäävä viesti. En tiedä miten se näkyy kassanhoitajalla. Joka kerran säikähdän, että miten niin! Eikö ne saa sellaista asiallisempaa viestiä siihen, että käytä pinkoodia lähimaksun sijaan.

Hyvä kyllä tietää että tätä tapahtuu muillekin kun ajattelin jo että siinä mun lähimaksuominaisuudessa on jotain vikaa. Toi on tosi tiukkasävyinen tuo viesti. (Ja joidenkin myyjien nyrpeä asenne)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa maksupäätteissä tulee tuo maksu hylätty, jos vaaditaan pin-koodi.

Käyn usein citymarketissa ja käytän itsepalvelukassaa, sielä toimii hyvin. Jos vaatii pin-koodia niin maksupäätteen näyttöön tulee teksti: syötä pin. Ei vaadi kassahenkilöä paikalle.

Vierailija
14/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo "maksu hylätty" on todella outo tapa kertoa, että pitäisi käyttää sirukortin lukijaa. Alkuun säikähdin aina itsekin, että mitä helvettiä, kyllä tilillä on rahaa ja sitten maksoin luoton puolelta, kun en ymmärtänyt, että tarkoitti sillä pin-koodin käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tuo "maksu hylätty" on todella outo tapa kertoa, että pitäisi käyttää sirukortin lukijaa. Alkuun säikähdin aina itsekin, että mitä helvettiä, kyllä tilillä on rahaa ja sitten maksoin luoton puolelta, kun en ymmärtänyt, että tarkoitti sillä pin-koodin käyttöä.

Siinä tosiaan ehtii miettiä että minneköhän olen rahani tuhlannut ja sitten poistuessa kun tarkistaa heti sovelluksesta, tilillä on rahaa.

Vierailija
16/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tapahtuu aina kun ostaa alkoholia. Olen 100% varma että ominaisuus on jonkun lestadiolaiskoodarin kosto.

Vierailija
17/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tapahtuu aina kun ostaa alkoholia. Olen 100% varma että ominaisuus on jonkun lestadiolaiskoodarin kosto.

Ai mä en kyllä koskaan osta alkoholia :)

Vierailija
18/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

s pankissa paniikki päällä. lähettelivät marraskuussa 0.5cm paperi pumaskoita asiakkailleen PALVELU HINNASTOMME MUUTTUU.  esim saldo kysely ennen ilmainen  nyt 3.50e kerta. ja laina asiakkaille oli tosi kovat muutokset. mulla ei kioskissa ole ollut kun n.6000e varalla jos automaatit kaatuu nyt näyttääkin siltä että tuo kaatuu ensimmäiseksi. tammikuussa menen nostamaan nuo hilut pois ja kyselen niitä SUUNNATTOMIA  bonnuksia samalla kun leikkelen eskorttia. vanhukset joilla on vanhan mallin kortti ovat kusessa. nyt "pankki" teki sen viimesen virheen 3v niin joutuu fuusioitumaan  johonkin oikeaanPANKKIIN. tän pomon päätös kaataa koko s järjestelmän

Vierailija
19/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mastercardin debitillä tulee noita pin-koodin kyselyjä aina lyhyen ajan sisällä monta kertaa, jopa 3-4krt viikon aikana. Sitten taas kuukausi toimii lähimaksu ja taas viikon aikana kysyy monta kertaa. Veikkaan että ihan tarkoituksella toimii noin, haluaa vahvistaa tietyin väliajoin että kortti omistajan hallussa. Siä en ymmärrä miksi aina monta kertaa peräkkäin kysyy.

Vierailija
20/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

k ryhmä kiittää kirjoitti:

s pankissa paniikki päällä. lähettelivät marraskuussa 0.5cm paperi pumaskoita asiakkailleen PALVELU HINNASTOMME MUUTTUU.  esim saldo kysely ennen ilmainen  nyt 3.50e kerta. ja laina asiakkaille oli tosi kovat muutokset. mulla ei kioskissa ole ollut kun n.6000e varalla jos automaatit kaatuu nyt näyttääkin siltä että tuo kaatuu ensimmäiseksi. tammikuussa menen nostamaan nuo hilut pois ja kyselen niitä SUUNNATTOMIA  bonnuksia samalla kun leikkelen eskorttia. vanhukset joilla on vanhan mallin kortti ovat kusessa. nyt "pankki" teki sen viimesen virheen 3v niin joutuu fuusioitumaan  johonkin oikeaanPANKKIIN. tän pomon päätös kaataa koko s järjestelmän

Oletko holhouksen alla? Kuuluisit olla.