Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän mun S- Visa Electronia vaivaa kun se tekee tosi usein niin että sanoo maksu hylätty vaikka tilillä on rahaa? Lähimaksussa tullut nyt pienen ajan sisällä

Vierailija
23.12.2020 |

pari kertaa. Ekalla kerralla korjaantui kun maksoin manuaalisesti mutta en ensin tajunnut mikä vialla kun olin vielä itsepalvelukassalla. Ja sitten myyjä joutui tulemaan lopettamaan koko tapahtuman ym ja antoi ymmärtää ettei tilillä olisi ollut rahaa! Jonkun kympin ostokset oli silloin. Ja tänään sama juttu kun loppuja jouluruokia hain 40 eurolla ja se masiina väittää että tapahtuma hylätty vaikka taaskin rahaa kyllä oli ja on edelleen. Vaihdoin sitten toiseen korttiin kun en kehdannut siinä alkaa moneen kertaan veivaamaan. Noloa muutenkin. Pitäiskö vaihtaa korttia tai jotain? Voiko olla sirusta tai jostain kiinni?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika. Joka viides kerta pitää laittaa pin koodi jos käytät lähimaksua. Muutenhan sillä saa tilin tyhjäksi jos loputtomiin voisi ilman varmistusta käyttää.

Vierailija
22/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt joskus torilla niin, että ensin maksoin kolmessa kojussa lähimaksulla. Sitten tuli maksu hylätty, ja pitää naputella PIN-koodi. Seuraavassa kojussa taas toimi lähimaksu.

Käsittääkseni se tulee aika satunnaisesti, että koodia tarvitaan. Voi toki olla myös se, että saman päivän aikana ei saa olla liian isolla summalla lähimaksuja yhteensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu usein S-pankin kortin kanssa, vaikka tilillä on rahaa. Ilmeisesti S-pankin kortit ovat teknisesti huonompilaatuisia kuin esim. OP kortit. Tänään vaihtuu pankki Nordeaan.

Vierailija
24/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki vaihtoon. Mulla kans S-kortilla usein tapahtuma hylätty.

Vierailija
25/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lihava olet? Paljonko painat? Kysyn siksi koska vaikeasti ylipainoisilla on usei poikkeuksellisen paksut sormet ja tulee helposti nakkisormilla tökittyä väärä pinkoodi.

Vierailija
26/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin sanottu älykortti, koettaa vihjata sulle että ei sulla oikeastaan olisi varaa noihin ostoksiin. No säälistä toimin tämän kerran.

Vierailija
27/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ne myyjät saa korttimaksuja varastettua? Et taida olla penaalin terävin kynä, etkä edes toiseksi terävin.