Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä joudut käyttämään kesällä pitkää hametta/pitkälahkeisia housuja?

Vierailija
22.05.2014 |

Tai pitkähihaisia, peittäviä paitoja?

Mulla on lyhyet länkisääret ja lättäjalat vielä päälle. Eli ei mitkään ihannejalat todellakaan. :-/

musta olis ihana käyttää shortseja, mutta ne ei kyllä imartelisi mun jalkoja yhtään. Pakko vaan kärsiä pitkistä lahkeista. :-(

kohtalotovereita???

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoihottuma. Paha.

Vierailija
2/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muuten aurinko polttaa ne.

Minulla on maidonvalkea iho ja punapäägeeni, eli palan mutten rusketu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin käyttämään kolmena kesänä kun olin raskaana, täyspitkä tukisukat. Onneksi ei ollut peräkkäisiä.

Vierailija
4/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyn rumat jalat. Toisessa sääressä,alhaalla,on hirveä,löysä suonisyherökohju. Tykkäisin käyttää ja minulle sopisi hameet,mutta en ilkeä. Enkä muita kuin nilkkapituisia housuja voi laittaa... :(

Vierailija
5/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyn rumat jalat. Toisessa sääressä,alhaalla,on hirveä,löysä suonisyherökohju. Tykkäisin käyttää ja minulle sopisi hameet,mutta en ilkeä. Enkä muita kuin nilkkapituisia housuja voi laittaa... :(

Vierailija
6/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät ja laihat jalat. pituus muutenkin 170cm paino 50kg. Näytän aika riisiltä shortseissa.

Vierailija
7/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn yksinkertaisesti paremmin housuissa kuin hameessa. Lisäksi on sen verran vankat jalat, ettei ole Luojan vika, jos niiltä kaatuu. Puserossa lyhyet hihat ovat parhaat, etteivät allit pistä heti silmään.

Vierailija
8/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitti..

Vierailija
9/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitti..

Vierailija
10/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paha aurinkoihottuma.

Vierailija
11/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat on tosi ällöttävän näköiset nyt (rv 30). Olen jo valmiiksi vähän pyöreä, ja nyt raskauskilojen kanssa ihan valas. Mua vaan ällöttää mun polvet ja reidet, selluliittia ja turvotusta siihen kaveriks, lisäks raskausarpiakin hieman. Hyihyihyi. Sellaiset capri-mittaiset sortsit menee vielä, sääret nyt on ihan ok. 

Vierailija
12/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi vaan tykätä maksihameista ja vilpoisista pellavahousuista?

Vierailija
13/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat tanttapohkeet ja käsissä keratosis pilaris. Kädet näyttävät siis aina rumilta ja epäsiisteiltä. 

Vierailija
14/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkenneita verisuonia säärissä ja reisissä, kamala karvaongelma (sänki näkyy suunnilleen heti ja tulee näppylöitä ja samaten epiloinnista tulee pienille näpyille, sama juttu bikinirajallakin), käsivarret kauheat läskilöllöt.

Vierailija
15/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitkistä hameista. Vääntyneet polvet peittyy. Joskus oikein kuumalla on pakko uhrautua ja pitää minareita, silläkin uhalla että kanssaihmiset oksentaa.

Vierailija
16/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suonikohjuja ja näppylöitä sheivauksesta/epiloinnista, mutta käytän silti hameita, koska tykkään. Kärsikää.

Vierailija
17/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kamalan rumat möykkypolvet. Eikö olekin tyhmää kriiseillä polvien takia? Ja silti en voi lopettaa.

Vierailija
18/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maatalon emännän jalat, sirous puuttuu.

Käytän polvipituisia hameita, käsivarret on ihan OK joten hihattomissa kuljen. Lihava en ole mutta mallia maatiainen eli esimerkiksi nilkat eivät ole kovin sirot ja polvet myös ns. tasapaksut. 

Vierailija
19/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanivaatetus

Vierailija
20/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eniten pitkähihaisista paidoista ja pitkistä housuista. Jos pitäisin toisenlaisista vaatteista, käyttäisin niitä aivan riippumatta omasta ulkomuodostani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän