Miksi äitini on avomieheni puolella?
Äitini on ihana avulias ja sydämmellinen. Mutta kun riitelemme avomiehen kanssa. Soitan äidille ja siskolle, he ovat avomiehen puolella, alkavat etsiä vikoja minusta. Minun täytyy vain hyväksyä mieheni harrastukset ja muut kaikki keräilyt. Ei toista kuulemma voi muutta ja niin. Eivät koskaan moiti häntä. Kaipaisin että minunkin tuntemuksia kuuneltaisiin ja miltä minusta tuntuu. Miten suhtautua?
Kommentit (42)
Tilitättekö kaikki parisuhdeongelmanne ja riitanne jollekin äidille? Ehkä he eivät vain jaksa kuunnella niitä enää... Muutenkin on paha paikka mennä kommentoimaan tilannetta, jossa ei ole mukana ollut. Itse ongelmaa en voi kommentoida koska en ymmärrä teidän kaltaisia ihmisiä ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 13:05"]Äitini on ihana avulias ja sydämmellinen. Mutta kun riitelemme avomiehen kanssa. Soitan äidille ja siskolle, he ovat avomiehen puolella, alkavat etsiä vikoja minusta. Minun täytyy vain hyväksyä mieheni harrastukset ja muut kaikki keräilyt. Ei toista kuulemma voi muutta ja niin. Eivät koskaan moiti häntä. Kaipaisin että minunkin tuntemuksia kuuneltaisiin ja miltä minusta tuntuu. Miten suhtautua?
Miehenä minusta näyttää, että äitisi haluaa mieheltäsi kullia. Itselläni on semmoisia tuntemuksia anopistani myös. Oletko varma, ettei heillä ole seksisuhdetta?