Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äitini on avomieheni puolella?

Vierailija
22.05.2014 |

Äitini on ihana avulias ja sydämmellinen. Mutta kun riitelemme avomiehen kanssa. Soitan äidille ja siskolle, he ovat avomiehen puolella, alkavat etsiä vikoja minusta. Minun täytyy vain hyväksyä mieheni harrastukset ja muut kaikki keräilyt. Ei toista kuulemma voi muutta ja niin. Eivät koskaan moiti häntä. Kaipaisin että minunkin tuntemuksia kuuneltaisiin ja miltä minusta tuntuu. Miten suhtautua?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaudu ystävälle, älä perheelle...

Vierailija
2/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun äiti ja sisko tuntee sut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan samaa, mies on niin ihana ja kultainen ja minun pitää lopettaa riitely hänen kanssaan :D Todella turhauttavaa. Siskolle asiasta näpäytinkin kärkevästi.

Vierailija
4/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedän tunteen. Muuta en osaa sanoa. En oikeastaan halua oikein edes pohtia asiaa, tulee niin paha mieli siitä.

Vierailija
5/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedän tunteen. Muuta en osaa sanoa. En oikeastaan halua oikein edes pohtia asiaa, tulee niin paha mieli siitä.

Vierailija
6/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin uupunut tähän. Äskenkin riitelin äidin kanssa, suutuin hänelle puhelimessa ja huusin. Nyt paha mieli. Mieheltäni on ennen minua lähtenyt 2 naista. Jättäneet hänet. Tämänkin äitini ja siskoni kiertävät. Toisen lähteneen naisen suhtee eivät kyllä ole onnistuneet muidenkaan kanssa. Vikaa oli hänessäkin.

Vierailija
7/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan sekin on, ettei pitäisi pyrkiä muuttamaan toista ihmistä oman mielensä mukaiseksi. Fiksummat sukulaiset eivät valitsisi puolia, vaan kuuntelisivat.

Vierailija
8/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisitteko kertioa esimerkkijä riidoista, niin voimme sitten päättää kumpi on oikeassa. Mitä jos tilanne onkin se, että sinä olet väärässä miehesi on oikeassa ja äitisi ymmärtää asian näin?

Vierailija
9/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoudu jollekin muulle....

Vierailija
10/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likapyykki pestään kotona.

Vierailija
11/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 13:16"]No voisitteko kertioa esimerkkijä riidoista, niin voimme sitten päättää kumpi on oikeassa. Mitä jos tilanne onkin se, että sinä olet väärässä miehesi on oikeassa ja äitisi ymmärtää asian näin?

[/quote]

Vaan kun pointti ei ole se, että kuka on oikeassa.

Vierailija
12/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 13:18"]Uskoudu jollekin muulle....

[/quote]

Tätä minäkin suositan. Helpoin ratkaisu.

Vierailija
13/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa kyökkipsykologien teoriat ap:n tilanteeseen.

Vierailija
14/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 13:22"]

[/quote]

Niin niin, tämähän oli taas naisten keskustelu. Eli mies on aina väärässä ja kaikkien naisten pitää olla samaa mieltä :)

Vierailija
15/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kerää tavaraa. Olen rajoittanut sitä. Äitini vain totetaa että kyllä sinullakin oli vaatekorit sekaisin eteisessä tarkoitti minua.Pyysin miestäni tyhjentämään tiskikoneen. Äitini sanoi älä viitsi, anna hänen mennä korjaamaan autoja. Jos valitan mieheni rojuista, äiti sanoo heti oletko siivonut kaiken muun. Ohittaa miehen rojut ja kääntää keskustelun minun tavaroihin. Teemme molemmat kotitöitä. Kerran sanoin että mies ajaa nurmikon. Äitini meni äkkiä ajamaan, mies ei ollut vielä tullut töistä ja itse siivoilin. Äiti huomauttaa muutenkin jos yhtään sotkuista.

Vierailija
16/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 13:16"]No voisitteko kertioa esimerkkijä riidoista, niin voimme sitten päättää kumpi on oikeassa. Mitä jos tilanne onkin se, että sinä olet väärässä miehesi on oikeassa ja äitisi ymmärtää asian näin?

[/quote]

[/quote]

Tämähän juuri on se pointti. Jos ap on esim. ollut turhanvinkuja aina ja jatkaa sitä miehen kanssa, niin mitä muutakaan siinä sanomaan kuin, että antaisi miehen olla rauhassa ja lopettaisi sen valituksen, kun aihetta ei ole?

Sen sijaan, jos ap:n mielipidettä asiaan ei edes kuunnella, koska on vain päätetty olla miehen puolella, on asia erikseen.

Kyllä mulle ystävätkin välillä sanoo, että kannattaisi mennä sinne peilin eteen eikä syyttää miestä :D

Ihan kuten välillä sitten haukutaan mies pataluhaksi :D

Ei mulle ainakaan ystävyys ole mielipiteetöntä kuuntelua vaan juurikin sitä, että voidaan puhua asioista suoraan ja niiden oikeilla nimillä.

Vierailija
17/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 13:22"]

[/quote]

Niin niin, tämähän oli taas naisten keskustelu. Eli mies on aina väärässä ja kaikkien naisten pitää olla samaa mieltä :)

[/quote]

Kun sekään ei ole se pointti. Ei sillä ole merkitystä kuka on oikessa tai väärässä.

Vierailija
18/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siskoni mollaa miestään tai äitini isääni. Yritän nähdä asian heidän kannalta, en heti asetu miehen puolelle.

Vierailija
19/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 13:22"]Likapyykki pestään kotona.

[/quote]

Ja lopuksi tehdään perhesurma.

Vierailija
20/42 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan arvata mitään ap:n kysymykseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi