Valitusketju, mikä pännii?
Joskus tekee hyvää kun kaiken vaan antaa tulla ulos. Lukee näitä valituksia sitten kukaan tai ei.
Eli minua pännii kun........
Kommentit (5)
olen kai sekoamassa. Yhtenä päivänä en millään meinannut osata maksaa kaupassa kortilla. Työnsin sen esim. väärinpäin lukijaan. Samana päivänä en myöskään meinannut osata kirjoittaa ja lähettää joulukorttia. Piti oikein pinnistellä ja ponnistella, että muistin mitä siihen piti kirjoittaa ja mihin kohtaan. Ensin meni vastaanottajan ja toivottajan nimet väärinpäin, niin piti sitten ottaa uusi kortti ja aloittaa alusta. Muitakin sekoiluja on tapahtunut lähiviikkoina.
Minua pännii terveys. Suolistossa jotain vikaa ja en voi syödä mitään aamupäivisin koska jos syön niin vessa pitää olla verrattain lähellä kun kura-aika iskee. Aamupäivisin siis syömättä ja kun tulee kotiin ja voi syödä niin aika äkkiä saakin sitten istuskella vessassa loppuillan. Verenpaine on liian alhainen ja syke taas on liian korkea. Huimaa välillä niin peevelisti ja on pakko mennä maate. Siinä sitä sitten saa ravata sängyn ja vessan väliä. Lääkäriin ei viitsi mennä kun on tämä korona-aika.
Helpotti.
EA-Matti rakastui vaimonsa kaasoon.
.... Huumorintajuttomat ankeuttaa palstan.