Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että ihmiset näyttää kauniimmilta maski päässä?

Vierailija
23.12.2020 |

Näin luin jostain ja minusta tuntuu että se pitää paikkansa. Saatteko parempaa kohtelua maski päässä? Outoa Kyllä koska sehän tarkoittaa että ihmisillä on kauniit silmät. Tai siis että kasvojen yläosa voittaa kauneudessa alaosan.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sitten ihan yleinen mielipide? En minä ainakaan halua, että maskin pitämisestä ja kasvojen peittämisestä tulee joku uusi normi koronankin jälkeen. Tulee ihan dystooppinen fiilis, kun on vain maskipäitä ympärillä. Kyllä minä ainakin haluan tulevaisuudessa taas nähdä kasvoja ja hymyjä.

Vierailija
62/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta. Kauniit silmät näkyvillä. Huomio kiinnittyy paremmin.

Siinä ei ole mitään kaunista tai komeaa.. Kaukana. Maskiraivo, en paljoa perusta maskista, törmään siihen täällä Teneriffalla, mutta täytyy sitä olla Suomessakin...

Kävelen kadulla, menetän hetkeksi itsevarmuuteni, heti nainen huutaa perääni Masca!!! HEJJJ HeIJJ

Jatkan matkaa, maskiraivo ei enää iske, vaikka autosta nousee kaksi naista, kävelen ohi, ja kuulen takaani suomea: Maski NAAMALLE! Tunnen, että se ei osu minuun, käännyn katsomaan takaviistoon Toinen nainen on nyt ilman maskia: VI TTU, en huomannut, sanoo, laittaa maskia, naiset kävelevät kohti sairaalan ovea....

Ei se iske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en näytä paremmalta maskin kanssa, mulla on sopusuhtaiset kasvot ja kivat poskipäät, ikävää kun jäävät peittoon.

Joku aiemmin valitti pisamiaan ja iloitsi, että maski peittää ne. Itseäni harmittaa, etteivät pisamani poskipäillä ja ylähuulessa näy. (tosin tähän aikaan vuodestahan ne on jo aika haalistuneet, mutta loppukesästä/alkusyksyllä olisi ollut niitä kiva näyttää)

Mutta tykkään silti pitää maskia, jotenkin on yksityisyydensuojatumpi olo. Vaikkenhän mä sillä persoonaani tai ajatuksiani piiloon saakaan. Jos tämä maskiaika olisi ollut ollessani teini, olisin varmana hurahtanut siihen niin, että olisin peittänyt huivilla kasvoja jatkossakin. Tykkään olla "piilossa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi