Onko totta että ihmiset näyttää kauniimmilta maski päässä?
Näin luin jostain ja minusta tuntuu että se pitää paikkansa. Saatteko parempaa kohtelua maski päässä? Outoa Kyllä koska sehän tarkoittaa että ihmisillä on kauniit silmät. Tai siis että kasvojen yläosa voittaa kauneudessa alaosan.
Kommentit (63)
Minä näytän,mulla on kauniit silmät.Naama ei niinkään,varsinkaan ilman meikkiä.Kyllä saan enemmän flirttiä nyt maskipäässä esim kaupassa.
Jos on alaspäin kasvaneet kasvot, niin maski peittää tuon virheen. https://i.redd.it/5mk2jlu588v21.jpg
Olen huomannut, että miehet vilkuilee minua paljon enemmän kun minulla on maski päässä. Hieman surullista..
Maski PÄÄSSÄ? Eikö sitä kuuluisi pitää kasvoilla? Ei se mikään pipo ole.
No kyllähän tuo maski ainakin itseltä peittää sopivasti just ne epäedullisimmat kohdat eli jo veltostuneet leukaperät ja kaksarin..
N40+
Ihastuin yhteen mieheen jota näen nyt vain maski päässä. Ja kun näin hänet ilman maskia niin täytyy sanoa että petyin. Oli komeampi maskin kanssa. Kuulostaa oudolta mutta toisia maski koristaa. Itse koen itseni rumemmaksi maskin kanssa.
Pitää paikkansa suomalaisten kohdalla koska suomalaisilla suun seutu on jotenkin "heikkopiirteistä" eli suu ei ole täyteläinen vaan sellanen viiva vaan naamassa.
En. Posket ja huulet ovat parempi osa ulkonäöstäni kuin silmät eli olen maskin kanssa rumempi.
Tää juttu mistä asian luin oli kuitenkin joku jenkkiläinen juttu eli ei koske vain meitä suomalaisia. T. Ap
Naiset voisivat jatkaa maskin käyttöä korona jälkeenkin ison maailman tapaan.
Muutamat todella kauniit silmät olen maskipäisillä naisilla nähnyt.
Leluhyllyillä kaupassa oli äiti tyttönsä kanssa, äidillä todella kauniit silmät ja tyttärellä samanlaiset ja suhteessa vielä hieman isommat.
Itse olen huomannut että naiset lähestyvät/tulevat juttelemaan maski aikana.
Ilman maskia ovat suurin piirtein juosseet karkuun/vältelleet.
Vierailija kirjoitti:
En. Posket ja huulet ovat parempi osa ulkonäöstäni kuin silmät eli olen maskin kanssa rumempi.
Sama mulla. Silmät on olemattomat tihrut ja otsassa on ryppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että miehet vilkuilee minua paljon enemmän kun minulla on maski päässä. Hieman surullista..
Ilmeisesti runko on silloin kohdallaan?
Vielä kun olis paperipussit kaikilla päässä niin johan sykkisi!
Nätit kulmat ja huskyn silmät blondilla naisella 😍😍😍
Riippuu kasvoista. Jos silmät on kaunein piirre, maski on jees.
Jos suu, maski peittää sen.
Tärkeintä on ymmärtää, että ulkonäkö määrää muiden käytöksen. Me kaikki ollaan vielä apinoita. Luullaan olevansa kehityksen huipulla.
Minäkin olen huomannut että maski vähentää sosiaalisten tilanteiden jännitystä. Positiivinen asia! En ikinä mieti ulkonäköäni, kun on maski, kauppaankin voi lähteä tosi nopealla aikataululla kun ei tarvitse meikata. Kasvoni ovat rumat mutta kroppa ihan nätti. Muistan miten nuorempana oikein toivoin, että saisi kulkea naamari päässä, häpesin jo silloin kasvojani. Nyt toiveeni on osittain toteutunut. Silmät saavatkin näkyä, ne ovat kasvojeni kaunein osa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen huomannut että maski vähentää sosiaalisten tilanteiden jännitystä. Positiivinen asia! En ikinä mieti ulkonäköäni, kun on maski, kauppaankin voi lähteä tosi nopealla aikataululla kun ei tarvitse meikata. Kasvoni ovat rumat mutta kroppa ihan nätti. Muistan miten nuorempana oikein toivoin, että saisi kulkea naamari päässä, häpesin jo silloin kasvojani. Nyt toiveeni on osittain toteutunut. Silmät saavatkin näkyä, ne ovat kasvojeni kaunein osa.
Millaiset tissit sulla on?
Näytän kauniimmalta ilman maskia.
"mielikuvitus täyttää mieleisekseen loput kasvojen rakenteista."
No näinhän se lieneekin! Jännittävää :) Silloin on kyllä ihan sama kumpi puoli kasvoista on peitetty, voisi yhtä hyvin olla silmät, kun peitetyn osan me ihmiset siis suopeasti oletamme kauniiksi. Kunhan nyt joku osa edes peitetään. Olemmepa me ihmiset positiivisesti ajattelevia olentoja. ja tästä on siis hyötyä vain niille jotka ovat näitä suopeita oletuksia rumempia (kuten minä).