Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että ihmiset näyttää kauniimmilta maski päässä?

Vierailija
23.12.2020 |

Näin luin jostain ja minusta tuntuu että se pitää paikkansa. Saatteko parempaa kohtelua maski päässä? Outoa Kyllä koska sehän tarkoittaa että ihmisillä on kauniit silmät. Tai siis että kasvojen yläosa voittaa kauneudessa alaosan.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mielikuvitus täyttää mieleisekseen loput kasvojen rakenteista."

No näinhän se lieneekin! Jännittävää :) Silloin on kyllä ihan sama kumpi puoli kasvoista on peitetty, voisi yhtä hyvin olla silmät, kun peitetyn osan me ihmiset siis suopeasti oletamme kauniiksi. Kunhan nyt joku osa edes peitetään. Olemmepa me ihmiset positiivisesti ajattelevia olentoja. ja tästä on siis hyötyä vain niille jotka ovat näitä suopeita oletuksia rumempia (kuten minä).

Vierailija
22/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän,mulla on kauniit silmät.Naama ei niinkään,varsinkaan ilman meikkiä.Kyllä saan enemmän flirttiä nyt maskipäässä esim kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on alaspäin kasvaneet kasvot, niin maski peittää tuon virheen. https://i.redd.it/5mk2jlu588v21.jpg

Vierailija
24/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että miehet vilkuilee minua paljon enemmän kun minulla on maski päässä. Hieman surullista..

Vierailija
25/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski PÄÄSSÄ? Eikö sitä kuuluisi pitää kasvoilla? Ei se mikään pipo ole.

Vierailija
26/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo maski ainakin itseltä peittää sopivasti just ne epäedullisimmat kohdat eli jo veltostuneet leukaperät ja kaksarin.. 

N40+

Vierailija
27/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin yhteen mieheen jota näen nyt vain maski päässä. Ja kun näin hänet ilman maskia niin täytyy sanoa että petyin. Oli komeampi maskin kanssa. Kuulostaa oudolta mutta toisia maski koristaa. Itse koen itseni rumemmaksi maskin kanssa.

Vierailija
28/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa suomalaisten kohdalla koska suomalaisilla suun seutu on jotenkin "heikkopiirteistä" eli suu ei ole täyteläinen vaan sellanen viiva vaan naamassa.

Vierailija
29/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Posket ja huulet ovat parempi osa ulkonäöstäni kuin silmät eli olen maskin kanssa rumempi.

Vierailija
30/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää juttu mistä asian luin oli kuitenkin joku jenkkiläinen juttu eli ei koske vain meitä suomalaisia. T. Ap

Vierailija
31/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voisivat jatkaa maskin käyttöä korona jälkeenkin ison maailman tapaan.

Vierailija
32/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat todella kauniit silmät olen maskipäisillä naisilla nähnyt.

Leluhyllyillä kaupassa oli äiti tyttönsä kanssa, äidillä todella kauniit silmät ja tyttärellä samanlaiset ja suhteessa vielä hieman isommat.

Itse olen huomannut että naiset lähestyvät/tulevat juttelemaan maski aikana.

Ilman maskia ovat suurin piirtein juosseet karkuun/vältelleet.

Vierailija
33/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Posket ja huulet ovat parempi osa ulkonäöstäni kuin silmät eli olen maskin kanssa rumempi.

Sama mulla. Silmät on olemattomat tihrut ja otsassa on ryppyjä.

Vierailija
34/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että miehet vilkuilee minua paljon enemmän kun minulla on maski päässä. Hieman surullista..

Ilmeisesti runko on silloin kohdallaan?

Vierailija
35/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun olis paperipussit kaikilla päässä niin johan sykkisi!

Vierailija
36/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätit kulmat ja huskyn silmät blondilla naisella 😍😍😍

Vierailija
37/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kasvoista. Jos silmät on kaunein piirre, maski on jees.

Jos suu, maski peittää sen.

Tärkeintä on ymmärtää, että ulkonäkö määrää muiden käytöksen. Me kaikki ollaan vielä apinoita. Luullaan olevansa kehityksen huipulla.

Vierailija
38/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut että maski vähentää sosiaalisten tilanteiden jännitystä. Positiivinen asia! En ikinä mieti ulkonäköäni, kun on maski, kauppaankin voi lähteä tosi nopealla aikataululla kun ei tarvitse meikata. Kasvoni ovat rumat mutta kroppa ihan nätti. Muistan miten nuorempana oikein toivoin, että saisi kulkea naamari päässä, häpesin jo silloin kasvojani. Nyt toiveeni on osittain toteutunut. Silmät saavatkin näkyä, ne ovat kasvojeni kaunein osa.

Vierailija
39/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen huomannut että maski vähentää sosiaalisten tilanteiden jännitystä. Positiivinen asia! En ikinä mieti ulkonäköäni, kun on maski, kauppaankin voi lähteä tosi nopealla aikataululla kun ei tarvitse meikata. Kasvoni ovat rumat mutta kroppa ihan nätti. Muistan miten nuorempana oikein toivoin, että saisi kulkea naamari päässä, häpesin jo silloin kasvojani. Nyt toiveeni on osittain toteutunut. Silmät saavatkin näkyä, ne ovat kasvojeni kaunein osa.

Millaiset tissit sulla on?

Vierailija
40/63 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kauniimmalta ilman maskia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän