Onko totta että ihmiset näyttää kauniimmilta maski päässä?
Näin luin jostain ja minusta tuntuu että se pitää paikkansa. Saatteko parempaa kohtelua maski päässä? Outoa Kyllä koska sehän tarkoittaa että ihmisillä on kauniit silmät. Tai siis että kasvojen yläosa voittaa kauneudessa alaosan.
Kommentit (63)
No ei ole totta. Miten voi tietää onko joku kaunis, jos puolet naamasta on peitetty. Eihän aurinkolasipäisestäkään tiedä, miltä se näyttää ilman laseja. Voi olla kaunis, tavallisen tai jopa epämiellyttävän näköinen. Sama koskee maskikasvoisiakin.
Nenä ei yleisesti ottaen ole kovin kaunis ruumiinosa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole totta. Miten voi tietää onko joku kaunis, jos puolet naamasta on peitetty. Eihän aurinkolasipäisestäkään tiedä, miltä se näyttää ilman laseja. Voi olla kaunis, tavallisen tai jopa epämiellyttävän näköinen. Sama koskee maskikasvoisiakin.
Silmät on sielun peili. Jos on aurinkolasit, niin silmät eivät näy. maskin kanssa ne näkyvät.
Maskia ei kuulu laittaa päähän vaan kasvoille. Ilmankos tartunnat lisääntyvät.
Olemme kaikki toistemme hoitajia.
Tekisittekö treffit maskit naamalla?
Vierailija kirjoitti:
Nätit kulmat ja huskyn silmät blondilla naisella 😍😍😍
Ai että mies käyttäisi sanaa "kulmat"... juu niin varmaan. Taitaa olla "huskysilmäisen" blondin kirjoittama kuvaus itsestään
Vierailija kirjoitti:
Tekisittekö treffit maskit naamalla?
No nythän ei muuta voi.
Kun on restingbitchface niin maskin kanssa kokee miltä tuntuu kun kohdellaan kuin normaali-ihmistä.
Ero on oikeasti huikea ja melko järkyttävääkin tajuta miten erilaista "norminaamaisten" elämä onkaan..
Kun lähikauppaan tuli maskeja myyntiin, aloitin niiden ostamisen, aluksi ihan varmuuden varalle. Maskit olivat kotimaisia Sievi-maski nimisiä 10 kpl pkt. Kotimaisuus oli mulle ihan ehdoton edellytys. Ajattelin, miksi elättäisin sitä maata josta epidemia on alunperin päästetty maailman laajuiseksi pandemiaksi.
Jossain vaiheessa yleinen informaatio alkoi olla sitä luokkaa, että maskeja olisi hyvä käyttää. Bussikuskit olivat vaaravyöhykkeessä sekä kaupan kassat ja muu henkilöstö, jos nämä ottaisin vaikka tässä suuren käyttäjä/kävijämäärän takia esimerkeiksi. Lähtiessäni kauppaa laitoin maskin kotona ja kävelin kauppaan noin 400+ metrin matkan. Oli kuuma päivä, en osannut oikeanlaisesti hengittää maskin kanssa. Huomasin kaupalla, että olin huohottanut suun kautta ja tuntui että happi oli vähissä. Pysähdyin tasaamaan hengitystäni ja katsoin kun mieshenkilö asteli reippaan oloisesti kaupan ovea kohti, ja jostain syystä vilkaisi minua suoralla katsekontaktilla. En vieläkään tiedä, mikä siinä sitten lopuksi säväytti, mutta kotona kerroin miehelleni, että näin yhden miehen jolla oli musta maski ja hän näytti maskisa yllättävän seksikkäältä.
Myöhemmin yritin maski-vastaista miestäni kovasti ottamaan vastuun suojata muita, käydessään kaupassa tai käyttäessään bussia. Jossain vaiheessa hän tuli siihen tulokseen, että jos hän alkaa käyttää maskia, sen pitää olla musta.💋 Tuntui, että olin saanut haluamani viestin perille. Nyt me käytämme molemmat julkisilla paikoilla maskeja, ja huohottamisen sijaan hengitys sujuu nenän kautta. Käytetyt maskit tuomme kotiin suljetuissa muovi (pakaste) pusseissa ja laitamme kotitalouden sekajätteisiin, jottei niitä levitetä yleisten roskiksien kautta luontoon, mm. lasten tai lintujen turmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nenä ei yleisesti ottaen ole kovin kaunis ruumiinosa.
Täysin eri mieltä. Toki monella on ruma/mitäänsanomaton nenä, mutta kyllä hyvä nenä on kaunista katseltavaa.
Jotkut tykkää pikkunöpöstä, itselleni hieman kyömy/kaareva, ylhäältä hoikka ja ehkä vähän levenevä (kunnollinen nuuskamuikkusnenä!) on se suosikki. Muttei pelkällä hyvällä nenällä elämässä pärjää, se pitäisi vielä sopia kasvoihin.
Suurimmalle osalle ihmisistä on helpotus, kun maski peittää päähän huonosti sopivan nenän.
Vierailija kirjoitti:
Maski PÄÄSSÄ? Eikö sitä kuuluisi pitää kasvoilla? Ei se mikään pipo ole.
Juu pipona tietenkin käytetään, ja maskina.
Olen katsonut formuloita ja niissä kundeilla on kasvoihin hyvin istuvia maskeja, toisin kun meillä jotkut maskit muistuttavat "käsipaperilaattaa" joihin on lisätty korvien taakse vedettävät kuminauhat. Tätä suojamaskin käyttöä voi jatkua vielä vaikka kuinka kauan, kuka voi sitä tarkalleen edes tietää. Olisi mukava saada kasvoille paremmin muotoiltuja maskeja. Silmien alta alaspäin pyöristetty ja nenänvartta korkeampi kohta.
Maskin käyttäjien komeus/kauneus tulee jo siitä kokonaisuudesta, että välittää muista ja itsestään. Mistä tulee esimerkiksi palomiesten legenda, työvaatteisiin liitetty ihailu. Uskoisin, että se johtuu juuri siitä, että he luovat yleistä turvallisuuden tunnetta, he pelastavat henkiä ja niin me maskia käyttävät myös teemme. Miltä tuntuisi joutua sairaalaan jossa hoitohenkilöstö olisi ilman suojauksia, myös he luovat perusturvallisuutta, tietysti omalla työpaikallaan toisilleen ja siten myös potilaaksi joutuville henkilöille.
Kyllä miehet ottaa tiiviin katsekontaktin näköjään maski päässäkin. Muutaman kerran nyt maskia käyttänyt.
Meillä aloitti töissä tyyppi jota näin aluksi vain maski naamalla. Tosi kauniit silmät hänellä ja oletin maskin alle jäävän osan olevan myös kaunista. No, ei ollut.
Mulla on pahin ulkonäköpiirre purenta, eli taatusti näytän paremmalta maski päässä, mutta en hyvältä siltikään
Mä ainakin näytän kauniimmalta...parempaa palvelua olen saanut ja ihailevia katseitakin. Harvinaista herkkua.
Minulla taitaa olla kyllä suu ja huulet se kaunein osa kasvoista, mutta silmätkin hymyilevät. Saan ihan yhtä ystävällistä kohtelua maski naamalla kuin ilmankin.
Kauniit silmäni näkyvät, ruma kaksoisleuka peittyy maskilla. Kyllä.
Uskoisin näin. Ainakin omalla kohdalla suomalainen pottunokka on piilossa, kun maski on käytössä. :D